Loveco-pro i nova sonda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • APOGEE
    CBC Senator
    • 01.06.2005
    • 243
    • Beograd, Vracar

    Loveco-pro i nova sonda

    Lanos 1,5, SOHC iz 2001, presao 65Kkm, pre dve godine dogradio Loveco-pro kod AC Rasic.

    Pre jedno dva-tri meseca auto na plinu, sa vremena na vreme drasticno poceo da gubi snagu. Nedostatatak snage je znao da bude toliki, da nekad nisam mogao strmiju ulicu da predjem kao ranije trecom vec, drugom ili cak prvom brzinom.

    Mogucnost da je problem do loseg plina, brzo je odbacena jer mi se sa istim punjenjem vise puta desavalo da cas ide ok a cas ko q..c.

    Mali racunar sa diodicama naizgled radio kako treba, na leru više na crvenoj a pri stisnutom gasu seta tamo vamo.

    Iako pre vremena, promenim uobicajeno: filter vazduha, filter za gas, stavim nove NGK svecice, VN kablove fabricke silikonske stavio prosle godine tako da ih nisam dirao. Samo vizuelno prekontrolisao njihove kontakte koji izgledaju kao novi.

    Probam auto narednih nedelju dana, opet ista prica.

    Sto se tice struje, jedino mi je jos preostalo da probam da promenim lambda sondu. Kako se sa ranijih postova vezanih za sondu, pominjao podatak da izdrzi bar oko 90 do 100 Kkm, nisam odmah posumnjao na nju.

    Dakle, promenim na kraju lambda sondu, i auto radi mnogo bolje. Nema vise iznenadnih padova u snazi kao ranije .Na srednjim obrtajima vuče super, gotovo nema razlike izmedju benzina i plina dok na manjim i vecim obrtajima ipak malo gubi snagu.

    Kao sto Ivan ranije rece u nekom postu, lambda sonda izgleda zna da povremeno zabaguje a iz mog primera, i mnogo ranije nego sto bi trebalo. Kod mene, verovatno jer imam mnogo kratke gradske voznje sto predpostavljam utice nepovoljno na vek sonde.

    Testiram kola na auto-putu, na benzinu dostizem kao i ranije po cajgeru max brzinu oko 175km/h. Prebacim na plin i uz veliku muku najvise negde do 140 km/h. Ovo probao vise puta u nekoliko dana i uvek isti rezultat. Znaci ipak je i dalje prisutan izvestan pad snage motora na plinu. Mozda se neko seca, ranije sam imao topic u kome je pominjano da sam dostizao istu max brzinu kako na benzinu tako i na plinu (175km/h).

    Interesuje me da li je neophodno ponovo potrebno ucitavanje software-a za Loveco-pro, obzirom da je ugradjena nova fabricka lambda sonda, ili ocigledan nedostatak snage treba dalje traziti u necem drugom.
    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010
  • Velja
    CBC Veteran
    • 22.12.2005
    • 176
    • https://t.me/pump_upp
    • CharlesfaistOB

    #2
    U svakom slucaju bi trebao da odes do Ivana da ti pregleda sistem, nekada je resenje problema dva klika misem daleko Meni se auto preporodio nakon menjanja sonde, a ne bi ni znao da je crkla da nisam ubacio Loveco...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Po opisu problema, postoji mogucnost da budu membrane (ako nisu menjane 65kkm vreme ime je) ili varijanta sa stelovanjem Loveca, koja je manje verovatna, jer pod opterecenjem na leru lampice "setaju", sto govori da je smesa odgovarajuca.

      Kratka poseta servisu ce reseti nedoumice.

      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • APOGEE
        CBC Senator
        • 01.06.2005
        • 243
        • Beograd, Vracar

        #4
        Ok, hvala na odgovorima, cim stignem svraticu do Ivana. BTW, mozda sam se nejasno izrazio, prvi plin-obican inace ugradjen pre 23Kkm.
        Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

        Comment

        • APOGEE
          CBC Senator
          • 01.06.2005
          • 243
          • Beograd, Vracar

          #5
          Ne bih otvarao novu temu jer je sledece vezano za gornje postove. Kako nesto nisam stigao da svratim do Ivana, pre desetak dana skinem IAC (idling air controller). Zadnji put ga cistio pre oko 8K km. Naprskam malo sa WD40 I dobro obrisem mekom krpom. Ocistim i njegovo leziste, btw na ovom linku je slika i uputsvo za ciscenje istog



          Probam posle auto, ide odlicno u svim rezimima. Nekoliko puta istestiram maximalnu brzinu na auto-putu, koja ista kao kad vozim na benzinu. Dakle snaga motora se potpuno povratila na stanje kao sto je ranije bilo.

          E sad, sve je to ispalo ok, ali mi nikako nije jasno kako zaprljani IAC moze da utice na maximalnu snagu motora. Po nekoj mojoj proceni gubitak snage je bio oko 30 konjica, koliko bi mozda bilo potrebno za razliku od 140 do 175 km/h (po cajgeru). Logicno bi bilo da utice na los ler gas i slicno, ali ovo mi nema nekog smisla. Napominjem da sam samo njega ocistio, odnosno, nista drugo nisam radio sto bi moglo doprineti poboljsanju rada motora na plinu.

          Namerno sam cekao da prodje izvesno vreme da bi se uverio da je snaga motora na plinu u potpunosti povracena, sipao plin nekoliko puta na raznim mestima, sve u svemu auto sada ide super.

          Ima li neko sa foruma objasnjenje?
          Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

          Comment

          Working...
          X