Modifikacija,zasto da ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    Modifikacija,zasto da ne?

    Razmisljao sam da uradim neke modifikacije na autu tj. na gasno-benziskom sistemu ali bih hteo da cujem i misljenje drugih ako to neko vec nije uradio.
    E ovako,da ne duzim
    Kod gasno-benziskog sistema mi se nikako ne svidja jedna stvar a to je sto se benzinska pumpa,nebitno da li je mehanicka ili elektricna,nalazi pod pritiskom jer nema protoka kroz nju dok auto radi na gas
    Po mom razmisljanju taj pritisak steti pumpi i treba je rasteretiti.
    Mislio sam da ispred "benziskog" el.mag.ventila (znaci posle pumpe ) ubacim T razdelnik sa jos jednim el.mag.ventilom koji bi bio otvoren i vracao benzin kroz povratno crevo u rezervoar dok je el.mag.ventil za benzin do karburatora zatvoren i dok radi na gas. tj. bio zatvoren i pustao gorivo prema karburatoru kad radi na benzin.
    Dakle radio bi paralelno sa "gasnim"el.mag.ventilom sto znaci kad je prebacen na gas vraca benzin u rezervoar a kada je prebacen na gorivo pusta gorivo u karburator.
    Tako bi rasteretili pumpu nepotrebnog pritiska i produzili joj vek dok auto radi na gas.
    Izgleda malo komplikovano ali u stvari nije.Nadam se da ste shvatili poentu svega ovoga.
    Do ideje sam dosao jer izgleda da mi crkava ( cini mi se da pusta gorivo ) pumpa za gorivo i motor mi je zabrljan skroz oko pumpe i oseti mi se benzin dok vozim na gas.
    Pumpa je stavljena nova kada sam sklapao motor pre jedno 6 meseci.
    Proverio sam karburator i ostale benziske delove da negde ne pustaju ali sve je suvo tako da ostaje samo pumpa.
    Sta mislite o ovom resenju ( ako ga vec nema )?
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
  • npetar
    CBC Član
    • 21.08.2006
    • 98
    • Beograd

    #2
    Vidi, od ugradnje TNG-a prosle godine promenio sam dosada jednu pumpu (mehanicka). Kod mene na pumpi ima onih perforacija kroz koje curi benzin kada crkne membrana pa sam lako primetio. Ipak, posle promene pumpe, miris benzina se i dalje oseca a ja pretpostavljam da nastaju isparenja zbog pritiska u crevu do pumpe, negde na spoju, pa jos sa porastom temperature se crevo siri a isparenja izlaze napolje, potom do kabine i do mog nosa Varijanta koju si predlozio je predlagana i meni od strane forumasa ali ja je nikada nisam realizovao. Ja bih ti ipak savetovao da ti dodatni EV urade u servisu za TNG, a ti plati koliko kosta. Ipak serviseri imaju najvise iskustva premda sumnjam mnogo u servisere (osim Ivana i Dore koji su davno pokazali da znaju sta rade).
    Poz!
    Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

    Comment

    • Pole
      CBC Senator XXL
      • 05.10.2006
      • 363
      • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

      #3
      E vidis zbog toga hocu i ja to da odradim.Mogao bih i sam to da odradim ali mi je lakse da odem do drugara servisera pa da to odradimo na tenane zajedno uz pivce
      Gledacu da to odradim sto pre i po meni to je vrlo korisno napraviti.
      zasto krava nosi zvonce...?...?...?
      pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #4
        mehanicke pumpe cesto crkavaju zbog toga sto si naveo.. ta modifikacija je sasvim ok, i sigurno ce produziti vek pumpe koje btw su ocajnog kvaliteta
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • miura
          CBC Senator
          • 18.10.2006
          • 227
          • Lazarevac

          #5
          Ima takav prelivni sud na mom Audiju. Li?i na filter goriva, ima jedan ulaz sa benzinske pumpe (obi?na, membranska) i dva izlaza, jedan ka karbu, drugi povratni ka rezervoaru. Možda bi mogli probati sa tim - pazariš to na otpadu i povežeš povratno crevo na ve? postoje?e - ako se ne varam treba da postoji sa karba...
          Štos je u razlišitom promeru creva i možda nekoj unutrašnjoj pregradi tog suda pa nema potrebe za dodatnim ventilima.
          Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

          na forumu

          Comment

          • Pole
            CBC Senator XXL
            • 05.10.2006
            • 363
            • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

            #6
            miura

            da li se "to" nalazi u standardnoj opremi u takvom audiju pa se moze skinuti sa svakog ili se ubacuje?

            ako uhvatis lufta mogao bih to da slikas pa prikaci ovde da vidim kako izgleda

            ako je to jednostavnije da montiram tako nesto

            jedino mi nije jasno ako je to prelivni sud onda ce tuda vracati gorivo u rezervoar i kada radi na gorivo

            da li ce karburator dobijati dosta goriva
            zasto krava nosi zvonce...?...?...?
            pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Ima ga i svaki Golf, jedna ?ašica sa tri izvoda.
              Za neverovati, nov košta preko 1800 dinara, mora da unutra ima par patuljaka koji usmeravaju benzin....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Trivo
                CBC Senator
                • 02.06.2005
                • 202
                • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                #8
                Da ima svaki golf,i meni je to go**o otislo pa sam kupio novo opet od plastike koja je jos losija od stare tako da ako uzimas uzmi polovan ili nov ali metalni,imaju ga stariji pasati.
                U bosni zovu separator,neznam kako ovde..
                VW 1200 1972god.
                VW Golf 1.3 1988god.
                FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                Comment

                • Dragan
                  CBC Veteran
                  • 18.09.2005
                  • 184
                  • U blizini Novog Sada

                  #9
                  Po mom iskustvu, mislim da nema potrebe za takvom modifikacijom, (za mehanicke pumpe). Tri godine pumpa mi radi tako i nista joj ne fali.Opasnije je voziti bez benzina u rezervoaru par meseci, pa onda ga nasuti, ko zna sta je sa membranama koje su radile na suvo. A i svako novo secenje benzinskog creva novi rizik gde bi benzin mogao da procuri.

                  Comment

                  • ABARTH
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2006
                    • 364
                    • Vršac,Banat,Vojvodin
                    • SKALA 65

                    #10
                    Postoji benzinski elek.magnetni ventil sa tri prikljucka za creva (LANDI)

                    1 ulaz
                    2 izlaz
                    3 preliv
                    Pole ja imam takav ne keca.............

                    Comment

                    • npetar
                      CBC Član
                      • 21.08.2006
                      • 98
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by ABARTH
                      Postoji benzinski elek.magnetni ventil sa tri prikljucka za creva (LANDI)
                      Vidis, znaci ljudi prave takve ventile da bi sprecili pucanje membrane a posle neko kaze da nema potrebe za time
                      Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                      Comment

                      • ABARTH
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2006
                        • 364
                        • Vršac,Banat,Vojvodin
                        • SKALA 65

                        #12
                        Da evo ga ,fabrika MED koja je odskoro presla u ruke LANDIRENZA-LANDI.
                        Slika ja sa mog auta,crevo sam namerno svukao da biste videli sve.Taj mali mesangani srafic sa gumicom na sebi dihtuje (u tom slucaju funkcionise kao i do sada vama poznati benzinski ventili ULAZ-IZLAZ).
                        Kada se odvrne taj srafic, dobijate rasterecenje pumpe kada auto radi na plinu,naravno natakne se crevo da prostite i jedan T komad na povratni benzinski vod.
                        Ali sobzirom kakvog su kvaliteta benzinske membrane,uvek postoji mogucnost da i tada rikne recimo posle godinu dana,jer ona radi pa radi.......

                        Pozdrav

                        Comment

                        • miura
                          CBC Senator
                          • 18.10.2006
                          • 227
                          • Lazarevac

                          #13
                          Evo slike. To je "To".



                          Povratno crevce (desno na slici od gornja dva) ima i ovo ghovanche na sebi


                          a malo dalje je reducirano na manji fi i pi?i ka rezervoaru.
                          Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                          na forumu

                          Comment

                          • dima
                            CBC Senator
                            • 14.02.2007
                            • 200
                            • Niš

                            #14
                            Na kom karubratoru je taj sud kod golfa zakacen? Vidim da ga u manualu na slikama ima i na neki opelima sa Pierburg 2E.
                            Kolika je cena tog elektro ventila sa dva izlaza?
                            OPEL ASTRA G 1.4 16V

                            Comment

                            • npetar
                              CBC Član
                              • 21.08.2006
                              • 98
                              • Beograd

                              #15
                              Ne znam sta mislite ali ja kao delimican poznavalac dinamike fluida, sam duboko ubedjen da mehanicka pumpa naime sve vreme radi na prazno Pretpostavljam da zbog vakuuma u crevu od rezervoara do mehanicke pumpe, pumpa ne moze da povuce benzin (jerbo je izlaz zatvoren EV-om).
                              Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                              Comment

                              Working...
                              X