Razmisljao sam da uradim neke modifikacije na autu tj. na gasno-benziskom sistemu ali bih hteo da cujem i misljenje drugih ako to neko vec nije uradio.
E ovako,da ne duzim
Kod gasno-benziskog sistema mi se nikako ne svidja jedna stvar a to je sto se benzinska pumpa,nebitno da li je mehanicka ili elektricna,nalazi pod pritiskom jer nema protoka kroz nju dok auto radi na gas
Po mom razmisljanju taj pritisak steti pumpi i treba je rasteretiti.
Mislio sam da ispred "benziskog" el.mag.ventila (znaci posle pumpe ) ubacim T razdelnik sa jos jednim el.mag.ventilom koji bi bio otvoren i vracao benzin kroz povratno crevo u rezervoar dok je el.mag.ventil za benzin do karburatora zatvoren i dok radi na gas.
tj. bio zatvoren i pustao gorivo prema karburatoru kad radi na benzin.
Dakle radio bi paralelno sa "gasnim"el.mag.ventilom sto znaci kad je prebacen na gas vraca benzin u rezervoar a kada je prebacen na gorivo pusta gorivo u karburator.
Tako bi rasteretili pumpu nepotrebnog pritiska i produzili joj vek dok auto radi na gas.
Izgleda malo komplikovano ali u stvari nije.Nadam se da ste shvatili poentu svega ovoga.
Do ideje sam dosao jer izgleda da mi crkava ( cini mi se da pusta gorivo ) pumpa za gorivo i motor mi je zabrljan skroz oko pumpe i oseti mi se benzin dok vozim na gas.
Pumpa je stavljena nova kada sam sklapao motor pre jedno 6 meseci.
Proverio sam karburator i ostale benziske delove da negde ne pustaju ali sve je suvo tako da ostaje samo pumpa.
Sta mislite o ovom resenju ( ako ga vec nema )?
E ovako,da ne duzim

Kod gasno-benziskog sistema mi se nikako ne svidja jedna stvar a to je sto se benzinska pumpa,nebitno da li je mehanicka ili elektricna,nalazi pod pritiskom jer nema protoka kroz nju dok auto radi na gas

Po mom razmisljanju taj pritisak steti pumpi i treba je rasteretiti.
Mislio sam da ispred "benziskog" el.mag.ventila (znaci posle pumpe ) ubacim T razdelnik sa jos jednim el.mag.ventilom koji bi bio otvoren i vracao benzin kroz povratno crevo u rezervoar dok je el.mag.ventil za benzin do karburatora zatvoren i dok radi na gas.

Dakle radio bi paralelno sa "gasnim"el.mag.ventilom sto znaci kad je prebacen na gas vraca benzin u rezervoar a kada je prebacen na gorivo pusta gorivo u karburator.
Tako bi rasteretili pumpu nepotrebnog pritiska i produzili joj vek dok auto radi na gas.
Izgleda malo komplikovano ali u stvari nije.Nadam se da ste shvatili poentu svega ovoga.
Do ideje sam dosao jer izgleda da mi crkava ( cini mi se da pusta gorivo ) pumpa za gorivo i motor mi je zabrljan skroz oko pumpe i oseti mi se benzin dok vozim na gas.
Pumpa je stavljena nova kada sam sklapao motor pre jedno 6 meseci.
Proverio sam karburator i ostale benziske delove da negde ne pustaju ali sve je suvo tako da ostaje samo pumpa.
Sta mislite o ovom resenju ( ako ga vec nema )?
Comment