Ovo u gepeku je boca, a na boci ima jedan prozirni plasti?ni poklopac ipod kog je multiventil i na njemu imaš dva zavrtnja jedan za ulaz plina, a drugi za izlaz. Uvrneš izlazni i prekinuo si izlaz plina prema motoru.
ili ovaj plavi što vidiš to je el. ventil pre ispariva?a i kada nema napon (?itaj struje na njemu) i tada je prekinut dovod plina. E sad ako si mislio da menjaš filter plina koji je ispod ovakvog ventila, onda obavezno na boci stegneš ventile, doaš kontakt i crvenim dugmetom kroz ispariva? ispustiš prvo plin iz cevi od boce do ispariva?a i onda skidaš.
Cekaj bre. Kako mislis kako se iskljucuje dovod plina?
Pa dovoda gasa nema dok se motor ne vrti cak i kada je pod kontaktom.
Ovo pod uslovom da ti nije mozda obicna slavina na tanku nego sada obavezni elektricni ventil.
Posto se iz pitanja vidi da nemas veze kako to radi bolje idi kod majstora da ti za sitnu paru zavrsi posao.
Ne vredi da mi pomazemo tebi jer ti neces da pomognes sebi time sto MORAS da naucis neke stvari pre nego se upustis u moguci rizik.
Nije problem da li sada ima gasa u tanku ili nema. Kad napunis bocu bice ga. Sta ako curi?
ne da nemam pojima nego blage veze.
naravno da cu ici kod majstora cak sam se najavio kod onog sto ga svi hvale vagenovca .
nego sam hteo nesto da proverim.
A problem je sledeci dokle god ima plina u boci kad palim auto vergla kao lud(30 sek) cim nestane plina pali extra.
inace nikavih drugih problema nema u voznji i na jednu i drugo gorivo ide bez problema.
Evo da se vratimo na pricu o mojoj ugradnji autogasa...
Onaj sraf na isparivacu koji se odvrce rukom sam prvobitno odvrnuo do kraja, znaci da skroz ispadne pa dva kruga nazad kolko da drzi. Onaj drugi imbusom sam vrteo vise krugova levo-desno, ali nisam primetio da ima ikakvog efekta. Nesto i nemam vremena da vozim ovih dana, tako da ce mi trebati 2-3 nedelje da istestiram kako ovo radi, a u medjuvremenu mozete slati predloge gde je najbolje otici za stelovanje BRC/Techno uredjaja. Po mogucstvu u Beogradu.
stelovanje BRC Techno mozes sam uraditi i to ovako
1. Zatvoriti potpuno sraf za podesavanje ler gasa.(to ti je sraf koji rukom odvrces)
2. Zaustaviti motor i skinuti cev za gas.(sa isparivaca)
Onda ukljuciti spulnu reduktora i elektricnog ventila gasa privremenim
prikljuckom na akumulator.(skines + sa oba el.ventila i dovedes napon + direktno sa akumulatora)
3. Okretati sraf za podesavanje osetljivosti dok ne prestane mlaz gasa.(to ti je sraf za inbus 4)
4. Podesiti sraf drugi put ali ga ne zatvarati previse.
Bolje je da postoji malo curenje nego da je sraf zategnut previse.(najbolje prislonis uvo do samog isparivaca i osluskujes)
5. Iskljuciti privremenu konekciju spulni.
6. Otpustiti sraf za podesavanje ler gasa za jedan i po krug.
7. Vratiti sve kako je bilo na pocetku mehanicki i elektricki.
8. Startovati motor i podesiti ler gas SAMO pomocu srafa za podesavanje ler gasa.
Uradio si suprotno od onoga što treba, prevše si odvrnuo taj prvi šraf pa drugi nema nikakvog efekta na leru.
Potrži na forumu "štelovanje BRC" ili podešavanje, ima detalnjo uputstvo.
gde je najbolje otici za stelovanje BRC/Techno uredjaja. Po mogucstvu u Beogradu.
Ajde bre, ne brukaj se, sam si ugradio nesto sto nikad nisi ni video kako funkcionise,a hoces da stelujes kod majstora?
Ako se ne snadjes sa uputstvima za stelovanje, i bas oces da ti majstor nasteluje, ima tu jedan u BG-u, al bas da ti ne kazem koji je ...snaci ces se i sam
Ajde bre, ne brukaj se, sam si ugradio nesto sto nikad nisi ni video kako funkcionise,a hoces da stelujes kod majstora?
Majstor bi sigurno znao ono sto ja tesko da mogu znati - da li je isparivac ispravan? Stelovanje prema uputstvu koje je napisao BARTONE proteklo je tako sto sam morao zavrnuti do kraja inbus sraf kako bih skoro prekinuo izlazenje gasa - kad je skroz pritegnuto izlazi jos uvek, ali bas po malo. Kad sam odvrnuo drugi krug ipo - auto se gasi odmah pri prebacivanju na gas. Zatim jos krug, stanje malo bolje. I tako, malo po malo, dok sraf nije ispao, gde sam vratio samo pola kruga koliko da ga navoj drzi i tu radi skoro pa dobro (bilo bi bolje da moze jos da se odvrne).
Comment