Pozdrav svima i zelim da nesto pitam posto vidim da ovde ima ljudi koji bas dobro znaju na temu plina.
Imam Alfu 155 ali plasticna usisna grana.
Auto doteran iz Italije i vozen po Bg 5-6 dana.
Za to vreme je motor radio perfektno.
Odem kod majstora da mi ugradi plin adekvatan plasticnoj usisnoj grani i on to kao uradi i tako dalje.
Sledeci dan pocne auto da secka i trza kako na benzin ono jos vise na gas.
Nakon 3 dana pocne da vraca pedalu kocnice tako da sam i bez kocnica ostao prilikom nekoliko kocenja (auto bez abs-a a koliko znam servo pojacivac kocnice je vezan na usisnu granu )
Znajuci da je struja osetljiva tacka kod alfe odem u servis i uni ustanove da je stradao komutator koji sam odmah promenio.
Nakon toga je bilo sve tip-top (ler gas sa upaljenom klimom i svetlima perfektan i auto ide kako treba ) ali sam auto vozio iskljucivo na benzin da bi se prestelovao plin pa potom koristio ( promenjen i servo kocnica tom prilikom )
Sutradan odem na stelovanje plina i nakon opet jednog dana auto pocne da trokira od jedno trenutka pa nadalje.
Izludeo sam!!!!!!!!!
Otvorim haubu da pogleda kad zice od plina bacene preko motora creva labava i vidim vandredno dodatu zicu na konektor komutatora koja vodi u komp za plin.
Moze li mi neko reci dali je ta zica mogla 2 puta spaliti komutator jer znam da je 155-ici komutator rak rana i dali je mogao plin zeznuti servo kocnica?????????
Trenutno mi klima pravi uzasne probleme i tek preko 3500 obrtaja auto ima snage a ispod 3500 secka trza -- ma katastrofaaaaaa
Hvala unapred
Imam Alfu 155 ali plasticna usisna grana.
Auto doteran iz Italije i vozen po Bg 5-6 dana.
Za to vreme je motor radio perfektno.
Odem kod majstora da mi ugradi plin adekvatan plasticnoj usisnoj grani i on to kao uradi i tako dalje.
Sledeci dan pocne auto da secka i trza kako na benzin ono jos vise na gas.
Nakon 3 dana pocne da vraca pedalu kocnice tako da sam i bez kocnica ostao prilikom nekoliko kocenja (auto bez abs-a a koliko znam servo pojacivac kocnice je vezan na usisnu granu )
Znajuci da je struja osetljiva tacka kod alfe odem u servis i uni ustanove da je stradao komutator koji sam odmah promenio.
Nakon toga je bilo sve tip-top (ler gas sa upaljenom klimom i svetlima perfektan i auto ide kako treba ) ali sam auto vozio iskljucivo na benzin da bi se prestelovao plin pa potom koristio ( promenjen i servo kocnica tom prilikom )
Sutradan odem na stelovanje plina i nakon opet jednog dana auto pocne da trokira od jedno trenutka pa nadalje.
Izludeo sam!!!!!!!!!
Otvorim haubu da pogleda kad zice od plina bacene preko motora creva labava i vidim vandredno dodatu zicu na konektor komutatora koja vodi u komp za plin.
Moze li mi neko reci dali je ta zica mogla 2 puta spaliti komutator jer znam da je 155-ici komutator rak rana i dali je mogao plin zeznuti servo kocnica?????????
Trenutno mi klima pravi uzasne probleme i tek preko 3500 obrtaja auto ima snage a ispod 3500 secka trza -- ma katastrofaaaaaa
Hvala unapred
Comment