cudan problem kod lade rive

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djurdjija
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2006
    • 365
    • Prokuplje

    cudan problem kod lade rive

    Elem,ima jedan dosta cudan problem kod lade rive.Uredjaj lovato ugradjen po prici vlasnika pre nekih mesec dana.Kad ga upali na ler radi odlicno,prima gas kao luda,ali sve do nekog trenutka nekad 2-3 minuta kada pocne da se gusi kao da dobija previse(ili premalo) plina i ugasi se .Od boce do ventila odlican pritisak .Sa ventila na isparivac isto.Provereno i vakum crevo,i to je u redu.Isparivac je isto u redu.
    Na ler gasu oseca se neko trokiranje i na benzinu,neki nestabilan rad koji se manifestuje tako sto s vremena na vreme secne.
    Da li je struja u pitanju ili ga zeza sto otvori bez veze ono drugo grlo na karburatoru?
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    na leru ne sme nikako da se otvori drugo grlo karburatora.
    ono se otvara tek pri ve?em optere?enju motora, oko 110 km/h i /ili uz jako pritisnutu pedalu gasa.

    na leru dovod goriva reguliše elektronika ( da ne kažem ECU) putem posebnog pneumatskog ventila.
    naravno elektrika varnice mora da bude besprekorna i za benzin a pogotovu za gas.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Ima previše gasa, ne stigne ispariva? da se ugreje.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • djurdjija
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2006
        • 365
        • Prokuplje

        #4
        Zezao je jedan obican kondenzator po prici auto-elektricara,kada se zagreje pocinje da zeza,zamenjen kondenzator i sve sljaka kako treba.

        Comment

        Working...
        X