Nedavno sam kupio Mazdu 121 (1991g, 1.3, 55kW, single point) i tada napravio veliku grešku dogovorivši se sa vlasnikom da mi on sredi sve oko ugradnje plina. On je to odradio kod jednog lokalnog "majstora". Auto je radio na plin svega 2 dana i tada je počeo da se gasi na leru, dok na benzin ide odlično. Otišao sam to da reklamiram, i majstor je rekao da treba da zamenim termo prekidač jer kasno pali ventilator (mislim da je 90C). Zamenio sam ga za drugi koji pali na 85C, ali opet ista priča. On mi priča da se dovod gasa automatski zatvara kada temperatura motora dostigne 92C i da zbog toga neće da radi. Iskreno, ne razumem se uopšte u te stvari, ali mu baš i ne verujem pošto mi je par ljudi koji rade mehaniku (u koje imam više poverenja) reklo da je to glupost. Isti ti mehaničari su mi rekli da je možda problem u tome što mi nije stavio međuploču (valjda se tako zove ono što bi trebalo da ide u kućište filtera vazduha) nego najobičniju savijenu metalnu cev. "Majstor" za plin, sa druge strane, tvrdi da je to glupost.
Ne ide na plin
Collapse
X
-
Cekaj.
Nekoliko dana je radio a sad nece. Kako to?
To sa termoprekidacem on nesto izmislja.
Jel auto uopste ide na gas kad je motor vruc osim sto nece da radi na leru?
Koja je vrsta instalacije? Nabaci fotke ako mozes.
Kako se prebacuje sa benzina na gas? Rucno ili....
Koji servis je radio instalaciju? Ako nije servis koji covek i gde tacno? Koliko je kostalo sve?
Nista nam skoro nisi rekao a nas zanima sve.
PAZNJA ! ! !
NE SMES NIKAKO DA MENJAS VREDNOSTI PREKIDACA JER SE TIME REMETI NORMALNA RADNA TEMPERATURA MOTORA.
Cak i ako to neko ko zna sta radi to i zameni zameni se za visu temperaturu da bi se izvuklo sto vise iz motora i smanjila potrosnja ali to nema nikakve veze sa gasom.
Zaboravi to.
Taj majstor nema blage veze budi siguran ili te farba jer misli da si ti ovca.
To su nebuloze.
Kazi mu neka zameni termoprekidac kod sebe na autu a ne na tvom.
Sad se zezam.
Ili mu kazi da zameni pa neka podesi onda ler
Znas kad ce da ga podesi? NIKAD samo zamenom termoprekidaca.
Nije nista tehnicki strasno nego je taj stav bezobrazan.
Insistiraj da podesi ler kako treba ili neka skine instalaciju. Budi uporan.
Ko ih dzebe obojicu. Sto da te karaju za rodjene pare. I jos na ovakav nacin.
Necu da te saljem kod drugog majstora jer to MORA ovaj da resi. Da se razumemo odmah.
-
-
E ovako. Sad vidim da nisam baš sve ispisao. Instalacija je Lovtec. Prebacivanje sa benzina na gas je ručno, ali ta 2 dana dok je radilo (hmm pa to nisu bila ni puna 2 dana) palio sam na gas.
Sada može da upali na gas kad je hladan motor. Čim se zagreje, stanem i auto se ugasi. Opet pokušam da upalim ali čim sklonim nogu sa gasa padaju obrtaji i gasi se. Verovatno više nema smisla ići kod ovog majstora, jer svaki put izmisli nešto novo. Tako da sledeći put kad odem do njega tražiću da mi izvadi instalaciju pa ću da odem kod nekoga ko će znati to da uradi.
Inače servis se zove Orlović i nalazi se u Novoj Pazovi. Sve ukupno me je koštalo oko 20.000 din.
Reci mi, molim te, za ovih famoznih 92C koje mi je spomenuo milion puta. Da li je to stvarno tako ili ovaj lupeta?
Comment
-
-
?uo sam svakakvih izgovora zašto gas ne radi ali ovaj sa termoprekida?em spada u vrh gluposti.
Jrdini ispravan postupak u ovakvim slu?ajevima je zahtevanje vadjenja uredjaja i povratak novca. Jedino tako nadrimajstori mogu da se nau?e reda, kad osete po džepu.
Po ceni i po opisu koji su naveo, verovatno ti je stavljena neka najprostija karburator ugradnja i pitanje je da li je prekinut dovod benzina na dizni ili na pumpi. Ako je na pumpi ima?eš uskoro ve?u štetu nego korist od togf gasa.
Neko sa iskustvom bi sredio to da radi i sa tim što je ugradjeno ali ako se po?ne sa zamenom termoprekida?a kod tog majstora ?e to verovatno završiti sa zamenom auta...
Comment
-
-
Cenu bi znao da ti kaže majstor koji bi pregledao šta ta?no može da se uradi. Ta oprema nije baš po propisu ali može se napraviti da radi.
Cena ugradnje je od 300 evra pa kako kod koga nadalje.
Comment
-
-
Svratio sam danas kod Ivana u servis da pogleda može li se šta napraviti od ove moje instalacije. Pošto se ispostavilo da bi me skuplje izašlo popravljanje nego nova instalacija, odmah sam otišao u Pazovu kod ovog "majstora". Kao što sam i očekivao, nije hteo ni da čuje za vraćanje para. Rekao mi je da idem u policiju, inspekciju i gde god hoću. Mislim da sam još dobro prošao što nisam dobio i batine.
Comment
-
-
pa jel ti sad imas nekih problema ili nemas?
ako je do ler gasa..nek ti pojaca neko malo ler gas ili vec sta treba.
a sto se tice tog majstora,ako si bas nezadovoljan,pozovi inspekciju pa vidi sta ce oni tebi i njemu da kazu i sta ce da bude...nista te nekosta.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Ima problema. Nisam napisao, ali pre neki dan kad sam bez problema otišao na posao bilo je problema kad sam se vraćao. Sad otprilike 20ak km ide pa onda kad negde usporim, prebacim iz 3 u 2 ugasi se. Nekad i kad šaltam iz 4 u 3. Ma svojeglav neki uređaj. Nego, ima li neko broj te inspekcije koju bi trebalo da zovem. Pokušaću još da sredim nešto preko lika koji mi je prodao kola. Ako to ne uspe onda mi nema druge nego inspekcija.
Comment
-
-
Republi?ke inspekcije
MINISTARSTVO TRGOVINE, TURIZMA I USLUGA
Nemanjina 22-26, www.minttu.sr.gov.yu
Tržišna inspekcija
Odeljenje Beograd, Omladinskih brigada 1, tel. 602-555, faks 3117-417
- Odsek za rešavanje prijava gra?ana (dežurna služba), 27. marta 43-45, 3227-376, 3227-788 (07.30-22.00)
- Odsek za kontrolu kvaliteta industrijsko-neprehrambenih proizvoda, Omladinskih brigada 1, tel. 602-334
- Odsek za kontrolu usluga, Omladinskih brigada 1, tel. 2694-592
probaj na ove telefone,ako nije,uputicete gde treba..Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
Comment