TESKO PALJENJE KADET E 1.6I

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flojd
    CBC Član
    • 13.12.2005
    • 54
    • Pirot

    TESKO PALJENJE KADET E 1.6I

    Kadet od mog druga se u poslednje vreme cudno ponasa! Pre godinu dana ugradjen je plin i nakon toga je lepo radio. Od nedavno tesko pali pa mora da vergla malo duze, a nekad upali odmah. Motor je monopoint, promenjena pumpa za gorivo, kablovi za svecice, razvodna ruka, lambda sonda. Na dijagnostici preko MIL lampice prijavljuje kod 45. Mereni senzori temperature motora, dizne i omski su ispravni. Sta bi mogo da bude problem dali je neko imao slicna iskustva?
  • GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.04.2007
    • 1018
    • Zemun

    #2
    Los plin?

    Jel ga pali na benz ili plin?
    Dr. Fritz Indra

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #3
      Ja sam sa slicnim problemom otisao do elektricara koji je ustanovio da pri verglanju dolazi do pada napona i ugradio mi je samo jedan relej koji odrzava na pon na potrebnom nivou i to tako funkcionise evo vec jedno par meseci. Problem resen.
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • miodrag75
        CBC Početnik
        • 22.07.2007
        • 6
        • Nis

        #4
        nek pesteluje paljenje i plinski ako nije to membrane

        Comment

        • Zloca
          CBC Senator XXL
          • 21.12.2005
          • 510
          • Novi Sad
          • Astra bertone turbo

          #5
          Mene je skorije zezao. Posto uvek pali na benzin pa prebaci na plin, poceo da zeza, pa nece na benzin, pa sam kupio novu pumpu za benzin, i nista, pa je otkriveno da mi zica koja ide iz emulatora i daje signal diznama gubi kontakt i zato neki put hoce a neki put nece na benzin. Zamenimo zicu, sve radi lepo neko vreme pa ponovo zeza, retko ali hoce. Pre neki dan poceo sitno da trokira kao da su svecice ili kablovi. Nadjemo da NAP (valjda) koji daje podatke kompjuteru o atm. pritisku daje pogresne informacije jer se presavilo crevce pa zapusilo, pa je previse goriva slato u motor. Skratimo malo crevo i sve super. Ali `oces, sutra ponovo se oseca samo u manjoj meri. I onda sam pre par dana vozio oko 300 km na plin i cudim se sto mi se smanjuje benzin. Da li curi ili mesa i benzin i plin u motoru? Taman sam hteo da postavim pitanje na forumu da li je to moguce, ja na pumpi da sipam plin (ne radi mi merac), ono potrosio 8l od predvidjenih 30-tak litara. Skontam da mi ne prebacuje kako treba benzin/plin (iako diode pokazuju da prebacuje normalno). Otkacim prekidac za prebacivanje sa zica, kad jedan kontakt pozadi pocrneo. Dijagnoza - crk`o prekidac. Stavim drugi i sad sve radi kako treba. Da li sam resio problem ili se trenutno primirio, videcemo.
          Iz ove price vidis da moze da bude milion sitnica. Mora da se krene redom, najpre banalne stvari, filteri, pa creva, kontakti, pa dalje.
          MESTO ZA VASU REKLAMU!

          Za samo 1000 din mesecno! :-)

          Comment

          Working...
          X