Posle ugradnje LPG presao sam nekih 5-6 hiljada km ali od prvog dana imam jedan problem koji me vise iritira nego sto stvarno smeta. Desava mi se da se auto jednostavno ugasi u sred voznje, odnosno kada saltam, nije bitno na vise ili na nize, znaci skinem nogu sa gasa pritisnem kvacilo i vec se ugasio. NIje bitno da li idem 40-50 ili 140 znaci nema pravila. Uglavnom mi se desi kada idem negde dalje (otvoreni put) pa kada stignem na odrediste neka raskrsnica ili tako nesto i kada usporavam i cim stisnem kvacilo i noga sa gasa on trop! E sada ovo se desi mozda jednom u 15 dana a mozda se i ne desi uopste. Nekada mi se desi jednom u toku dana ali ponavljam uoste nije cesta pojava. Naravno opet startujem motor i to je to radi ko zmaj. Na leru npr nema nikakvih problema sve radi odlicno, i na leru se nikada nije ugasio. E sada da li uzrok tome moze biti dihtug na izduvnoj koji je propao i treba da menjam uskoro, ili je to nesto drugo? Svecice su zamenjene pre ugradnje LPG, kao i filter vazduha, kablovi. Da nije lambda, ili zapusen katalizator??? Neka ideja sta moze da bude posto kod coveka koji mi je ugradio LPG ne mogu da odem (auto servis Goran-kraljevo), imao je tesku saobracajnu nesrecu covek je u bolnici. Majstori koji tamo rade ne mogu bez njega to da rese. Dajte neku smernicu da znam sta da pretresem ako je ovo od navedenog posto katalizator skidam u svakom slucaju, a dihtung se menja ovih dana. Ako je lamda promenicu i nju, samo ne znam da li posle mora ponovno podesavanje Loveca
Loveco-problem sa gasenjem u sred voznje
Collapse
X
-
Verovatno dva uzroka, jedan je podešavanje na ivici bogatije smeše pa ne reaguje uvek kako treba i uguši se. Drugi je usisna cev od filtera za fazduh, probaj da je preusmeriš da ne uvla?i vazduh direktno odnapred.
-
-
Mislis da li ususna cev stoji direktno izlozena strujanju vazduha?? To je jedan od ovih majstora odmah gledao i na ovom autu usis (ta cev) je izveden pored ukrasne maske preko jedne "lule" koja je zakrenuta za 90 stepeni u odnosu na kretanje vozila tako da nije direktno izlozena strujanju vazduha. Ako si na to mislio. Onda jedino ostaje podesavanje da ne radi na bogatijoj smesi zar ne?? Znaci da dihtung nije problem?You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
Comment