Malo radi na plin, pa nece, i tako vec 2 meseca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • missa_cip
    CBC Početnik
    • 03.07.2007
    • 4
    • Vozdovac

    Malo radi na plin, pa nece, i tako vec 2 meseca

    Imam starog Golfica 2 iz 1985. godine 1.3 benzinski motor. Plin sam ugradio pre godinu dana(Lovato). Sada imam opasnih problema. Plin je radio sve super do pre 2 meseca. Onda sam poceo da setam od majstora do majstora. Prvi problem je bio sto je uzasno mnogo trosio, ali je isao kao raketa, onda ga je majstor "nastelovao" pa je manje trosio, ali nije mogao da predje 80 u cetvrtoj jer se gusio kad mu dodas gas. Zatim vise nije hteo da upali jer majstor kaze da je crko elektro ventil koji je on svetski popravio tako sto ga je lupio kljucem 3 puta i rekao probaj. Ja probao i auto upalio ekstra. 2 dana radio kako treba i evo sada uzbrdo moram na benzin jer se auto gusi ako dodam malo veci gas. Kada izbacim na ler i stiskam papucicu auto ne prima gas vec se gusi. Posto mi je dosta takvih popravki i stalnog stelovanja(majstor vrti onaj sraf koji i ja sam znam da vrtim i kad ga nadje, kaze, evo to je to. To radi par dana i posle opet zeza)

    Pitanje: da li su ovakvi problemi moguci zbog neispravnosti elektro ventila, da znam da ga promenim ili ako auto dobro pali (a sada dobro pali ali nece da ide) nije u pitanju elektroventil i sta je vise u pitanju ?Poludecu od budjavog plina.

    P.S.
    Nisam naveo da imam problema i sa uzasnom potrosnjom benzina, izgleda da mi preleva karburator, ali cenim da karburator nema neke narocite veze sa plinom i isparivacem. To cu srediti drugom prilikom, sada mi je prioritet plin.
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #2
    gasni ventil ili radi ili ne radi,ne treba neka mudrost posebna da se ispita jednostavno ga čuješ da "klikne" kada prekidač pod kontaktom prebaciš na položaj gas.teško se desi da neki crkne za tako kratko vreme,verovatno mu je problem loša masa s obzirom na ono lupkanje ključem.sa obzirom na starost auta i na određene probleme koje imaš,ne bih ja tek tako osudio majstora (mada ne isključujem) pretpostavljam da na tvom autu postoji preko nekoliko problemčića,nagađanje neće rešiti problem,obrati se nekom majstoru

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #3
      Ja bih, za pocetak, proverio stanje filtera plina u elektro-ventilu.
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • missa_cip
        CBC Početnik
        • 03.07.2007
        • 4
        • Vozdovac

        #4
        Jedan drugar mi je dao par sledecih saveta:
        Da odvrnem neki sraf na dnu uredjaja da bi mu iscurilo ulje koje kaze da je verovatno zaprljano opasno i puno aluminijumskih cestica, pa onda da skinem elektroventil i ocistim filter koji je kaze takodje verovatno pun nekih opiljaka i jos mi je rekao da zatvorim dovod vazduha jer plin ionako vuce previse, a jos kad mu je usisna grana otvorena, kaze da onda nece da ide.

        Da li vredi pokusavati ovako nesto ili jednostavno oterati u servis i pustiti ljude da zavrse posao?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Zbog previše simptoma i potrošnje koaj se pojavila odjednom, preporu?io bih servis. Filter za gas svakako treba da zameniš a elektroventil se lako ispita.
          Ako karburator fu?e negde falš fazduh to se odražava i na plinu, pa treba proveriti sve membrane i cev?ice na njemu.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Ako si vec bio kod majstora valjda ti je zamenio filter gasa.

            Ako auto "odjednom" nece da ide zasto bi zatvarao usis ako je pre isao kako treba? To je modifikacija osnovne instalacije a ne otklanjanje sadasnje smetnje.
            Prvo ocisti dovod goriva i ispusti ulje iz isparivaca. Proveri da li se isparivac uvek dobro greje i ako treba odzraci sistem.
            Ako ni tada nece da vuce solidno otvori slavinu gasa za pola kruga. Tek ako i tada trosi kao lud ali i ide dobro (kao sto je bilo pre) zapitaj se da li je to posao za dobrog majstora jer se tacno zna koji motor koliko trosi gasa i u kom rezimu.
            Koliko ti je to isao je kao raketa i trosio mnogo? Nista nam nisi rekao.

            Jesi li siguran da ti je struja sto posto ispravna? Mislim na sistem paljenja ali i elektricni deo gasne instalacije mada je taj deo manje bitan. To ili radi ili ne radi.

            Comment

            • missa_cip
              CBC Početnik
              • 03.07.2007
              • 4
              • Vozdovac

              #7
              Struja bi trebala da je OK posto je paljenje stelovano skoro, a izgleda da je filter za vazduh bio mnogo prljav. Kupio sam drugi pa cu kod majstora da pogleda sta mu je.

              Comment

              • miura
                CBC Senator
                • 18.10.2006
                • 227
                • Lazarevac

                #8
                Originally posted by dranix
                jer se tacno zna koji motor koliko trosi gasa i u kom rezimu.
                A ko to zna?
                Možda vi, Mr Dranix?
                Piše negde?
                Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                na forumu

                Comment

                • Dren
                  CBC Senator XXL
                  • 24.08.2005
                  • 1068
                  • Sarajevo

                  #9
                  Vise ljudi zna vise, pa tako ako npr. napise da mu je isao "kao raketa" ali trosio 16 litara na otvorenom, za taj motor cemo mu reci da trosi previse, a ne moze ici brze nego ga je fabrika napravila...

                  Comment

                  Working...
                  X