kada vozim na plin i ugasim auto on pokusa drmka jos malo
kada hocu da ugasim corsa 1.2 na plin aldesa uredjaj on mi drmne jos koji put odnosno kao ugasi se pa poradi jos 2-3 sekunde ako me razumete u cemu je problem
nisi rekao koja je corsa 1.2 A ili B,carburator ili injection,ako imas klasicni razvodnik vrati malko palenje,jer je prerano i pregreje celo klipa pa se desava povratna detonacija ili samozapaljenje,to se desava i kad je previse obradjena glava,kad je prevelika kompresija
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Uzrok nastanka rada motora posle gašenja kontakt klju?em je u prevelikoj temperaturi sagorevanja koja je nešto usijala, sve?icu, ?elo ili glavu (?adj se usija) ili kasno paljenje koje opet ima za posledicu veliku temperaturu.
Proveriti paljenje i preštelovati smešu da ima pravilan odnos ili proveriti sve?ice u kakvom su stanju i da li su odgovaraju?e toplotne vrednosti.
Proveriti paljenje i preštelovati smešu da ima pravilan odnos ili proveriti sve?ice u kakvom su stanju i da li su odgovaraju?e toplotne vrednosti.
Pošto se i meni ovo dešava s vremena na vrijeme (ne često)... Ovo za provjeru i eventualnu zamjenu svjećica se podrazumijeva, ali ovaj dio o štelovanju smjese mi nije baš najjasniji. Da li bi ona na leru trebala da bude bogatija (ako je to ikakav indikator podešenosti) ili ne, ili takvo stanje samo dovodi do usijavanja i, posljedično, do opisanih problema? Ako ne, da li je to zbog siromašne smjese? Pitam zato što Dora inače preporučuje da je smjesa malo bogatija na leru. Šta onda radi lambda kontrola ako je negdje ugrađena ili je to vezano isključivo za ler? Poz
Preporu?ujem kad ima oscilacija na leru kad se uklju?i ventilator za hladjenje ili tako neki potroša?. To se obi?no dešava kad auto ima veliku zapreminu usisne grane. To je minorno pove?anje od onoga što treba da je dovoljno taman za to optere?enje motora kad se uklju?i ventilator. Lov Eco radi to isto samo je sistem podešavanja malo druga?iji, kasnije u vožnji on reguliše smešu kako treba, jedino mu na leru ne dozvolim da padne ispod onoga što ja želim.
Ako dobro shvatam... Ler gas ne bi trebalo da ima veze sa gornjim problemom zbog toga što ručno obogaćivanje smjese okretanjem šrafa na isparivaču predstavlja "minorno povećanje" i nema kapacitet da prouzrokuje usijavanje. Lov Eco radi to isto, ali on dalje "u vožnji reguliše smešu kako treba" a parametri su mu zadati tokom ugradnje ili eventualno kasnije isključivo računarom. Znači, u mom slučaju to ne bi trebalo da bude ni smjesa, ako je već Lov Eco sam podešava (pod uslovom da radi kako treba). Pošto ja nemam znanja, hardvera ni softvera da to sam poremetim, da li se moglo desiti da se on sam resetuje iz nekog razloga ili skidanja akumulatora radi zamjene? A opet, zar ovaj model nema funkciju "samopodešavanja" ili "učenja"? Ne sjećam se dobro. Ako na ovaj način eliminišemo smjesu kao uzrok, onda nam ostaje paljenje i svjećice. Meni ovakvom nestručnom kakav jesam sistem paljenja i davanja varnice u radnom taktu izgleda u redu (na Tech-u II je sve bilo u redu, ali ne znam da li bi on prikazao takvu grešku da postoji), pa to ostavlja svjećice. Moram priznati da nisam siguran u kakvom su stanju i bez obzira na to mijenjaću ih tokom jesenjeg servisa, ali i ovo podrhtavanje se javlja jednom ili dvaput mjesečno. Ili ovo sve nema nikakve veze pa da ih zamijenim odmah, bez obzira na stanje (ima im oko 12-13000 km NGK BKR5E)?
U principu si sve objasnio stim što Lov Eco ima ili zadate parametre po kojima radi ili mu je zadato samou?enje. Dešava se ponekad da se zglupi (resetuje) ako je skidan akumulator i vra?ana klema ali ne odjednom, ako dodje do par uzastopnih "šokova" strujom.
Bez obzira što je to napredniji sistem kod venturija i dalje je to jako sporo u odnosu na ono kako radi motor na benzinu, tako da je to daleko od idealne putanje kojom bi motor radio na benzinu. Ako još nešto štuca kao lambda sonda ili neki drugi senzor može do?i u odredjenom trenutku do lošeg sagorevanja i pravljenja ?adji u cilindru.
NGK ne bi trebalo da ima problem na toj kilometraži ali nije loše pregledati...
Opel Vectra B 1.6 16v (X16XEL), zbog ekonomskog faktora venturi Lovato + emulatori za dizne i lambda sondu.
Isti problem, posle gasenja motor nastavi da drma jos 2-3 sekunde, postavljene nove svecice NGK BKR5EK i dala je katastrofalne rezultate, dobro i bilo je za ocekivati zbog neodogovarajuce temperaturne vrednosti, ali posle toga stavljene su tkz. "hladne" svecice sa vecom temperaturnom vrednoscu (BOSCH FLR8LDCU) mislio sam da ce problem biti resen ali to se nije desilo, u svakom sluceju je bolje, ali desi se ponekad, probano je jos sa stalovanjem smese (iako za to nije bilo potrebe jer auto ide ekstra, u svim rezimima na leru isto radi bezprekorno, potrosnja je ekonomicna) ali ni to nije dalo rezultate. Jasno je da dolazi do usijanja i samozapaljenja u cilindrima ali do kog i zbog cega ne znam tacno, primetio sam da na ovom autu u usisu ima dosta garezi i cadji, mozda bi ciscenjem u**** i ventila bio resen problem? Vlasniku auta to i ne predstavlja neki problem ali meni da jer sam takav majstor i covek odnosno resen sam da tu anomaliju skroz otklonim. Ako neko ime neki savet neka napise. Unapred hvala.
Kod mene na istoj takvoj vekri samo sa BRC venturijem bez emulatora za dizne i lambda sondu ne uvek ali jednom u 10 slucajeva gasenja auta se desava isto to drmuckanje i primetio sam da se to desava kad auto radi duze vreme na leru. Jel pali ta vektra koju ti sredjujes neku gresku prilikom voznje na benzin.Kod mene konkretno pali gresku za losu smesu.
Comment