Pali check engine inikaciju (i na benz. i na plin) tek ponekad, ali to radi zbog EGR-a koji je iskljucen...
Probano je sve sa smesom... Ne znam sta jos da pokusam
probaj skidanje cadji sa sprejom vode, ono turiras i fajtalicom za vodu spricas u usis, zna da pomogne u skidanju garezi sa klipova koliko god na prvi pogled glupo zvucalo, pregrejana para u koju se pretvori voda u cilindru cini cuda za garez. naravno ne preterujes sa vodom da ne napravis hidro udar mislim da ima tema o tome na forumu...
To se dogadja sa tim motorima ne sa svim i ne uvek ali se dogadja. Većinom kod vlasnika koji "dave" motor sa sporom vožnjom.
Usijava čadj u komori. Italijanski tjuning pomaže i daje rezultate neko vreme.
Na benzinu pri isključenju kontakta više nema benzina jer su injektori isključeni i nema šta više da se pali.
Na plinu usled rada klipova dok se motor potpuno ne zaustavi dolazi do u****vanja plina i on se pali bez svećice, radi par taktova kao dizel.
Comment