Opet ja...
Malo me je nasekiralo pa da vidm sa iskusnijim sta da gledam...?
Auto je Skoda Felicia 1.3 LX, '99, 94.000 km, karburator, sa mjesacem na karburatoru, sistem je BRC karburatorski, toroidna boca...
Ovako, prekjuce upalim direktno na plin (sto se desava rjedje nego na benzin...), po pravilima, dam kontakt, "spricnem" 3x saug i zvekne od prve... Bio je pri kraju s plinom, ali nisam znao koliko, pa mi se nakon oko kilometar ugasio na semaforu, taman kad se palilo zeleno @#^%$*&^!~
...
E tu sam znao da ide problem, jer je onda valjalo "naverglati" benzin, i vec se prepadoh da cu akumulator "izvuci"... Vergla, ali nece da upali... Poslije 4-5 ozbiljnih verglanja i "pupmanja" benzina, upali i odvezem se kuci OK, te ujutro na pumpu i naspem 27.8 litara plina (nominala 35 litara, 80%=28 litara, znaci bio prazan...)...
Sinoc nakon posla, kisa sastavila iz neba iz zemlje, zahladilo, grad zablokirao, ni helikopter ne bi pomogao, ja opet upalim od prve na plin (kad sam ga gasio bilo mi mrsko cekati 10-ak sekundi da navucem benzin, mada ce neki reci i da sam stipsa...) i krenem... Nakon otprilike iste daljine, i mozda 2-3 minuta vremena od paljenja desi mi se isto, samo ovaj put u koloni, a ne na semaforu, i to otprilike ovako: Radi kao dotad, i otprilike stucne kao da je "progutao knedlu" i da mu zafali plina, te krene kazaljka obrtomjera nadole, te ne stignem to iskompenzirati gasom, i ugasi se... Opet verglanje, nista... Pade mi na pamet da probam sa saugom, i upali... Kako sam se 2 kilometra vozio jos 48 minuta, to mi se otplike isto desilo jos jednom, i dalje mu nisam dao da se gasi, drzao sam ga nogom na oko 1.700/min. i stigao do kuce, malo je reci isfuran... Trebam za ZG, a necu da razmisljam da li ce mi stati... Ugasio sam ga kako treba na benzin.
Jutros upalim OK na benzin, odvezem zenu na posao, predjem 4-5 km na benzin prije prebacivanja na plin i polako opet na posao... Na pola puta mi se to na semaforu opet desi, ugasi se, iako sam prije toga par puta u voznji probavao da pritisnem kvacilo pri brzini oko 60km/h da vidim hoce li se ugasiti, i nije se gasio, spadnu mu obrtaji na 500/min. ali je jos radio... Opet upalim uz prethodno gasenje svih potrosaca (pri svim tim verglanjima mi se ucinilo da akumulator pocinje posustajati i gubiti kapacitet, pa da mu "pomognem") i dovezem se do posla pazeci na plinsku "turu", prebacim na benzin 2 minuta prije parkiranja, te se parkiram, pustim jos par desetaka sekundi da radi na leru (benzinskom naravno), i nista se ne desava, radi cini mi se OK, na oko 850/min. bez primjetnih varijacija...
Sta dalje, tj. sta prvo ? Ne tvrdim da je na benzin super, a na plinu da zeza, nego da se ovdje manifestuje ovako kako sam rekao... Mozda je nesto nevaljalo i na benzinu ali mi se nije tu gasio, pa me nije nasekirao... Prvo sam posumnjao na struju, ne znam zasto, jer me plin generalno zaista nije zezao, tj. jako sam sretan korisnik istog... Filter tecne faze ciscen prije oko 9-10.000 km, sve skupa predjeno na plin oko 32.000 km... Kablovi nikad mijenjani, svjecice su mislim isto promijenjene prije oko 10-12.000... Desilo mi se ranije 2x sa vremenskim razmacima od po 1-2 godine, da se komutator elektronskog paljenje "uzjoguni" kada se ugrije, i samo prekine paljenje... Nakon hladjenja je radio dalje, do novog prekida, a onda je nakon zamjene radilo opet OK (do novog kraja zivotnog vijeka tog dijela iz Ceske kucne radinosti...)...
Ne znam vise sta da pisem, ni sta da pitam...? Pomagajte...
Malo me je nasekiralo pa da vidm sa iskusnijim sta da gledam...?
Auto je Skoda Felicia 1.3 LX, '99, 94.000 km, karburator, sa mjesacem na karburatoru, sistem je BRC karburatorski, toroidna boca...
Ovako, prekjuce upalim direktno na plin (sto se desava rjedje nego na benzin...), po pravilima, dam kontakt, "spricnem" 3x saug i zvekne od prve... Bio je pri kraju s plinom, ali nisam znao koliko, pa mi se nakon oko kilometar ugasio na semaforu, taman kad se palilo zeleno @#^%$*&^!~

E tu sam znao da ide problem, jer je onda valjalo "naverglati" benzin, i vec se prepadoh da cu akumulator "izvuci"... Vergla, ali nece da upali... Poslije 4-5 ozbiljnih verglanja i "pupmanja" benzina, upali i odvezem se kuci OK, te ujutro na pumpu i naspem 27.8 litara plina (nominala 35 litara, 80%=28 litara, znaci bio prazan...)...
Sinoc nakon posla, kisa sastavila iz neba iz zemlje, zahladilo, grad zablokirao, ni helikopter ne bi pomogao, ja opet upalim od prve na plin (kad sam ga gasio bilo mi mrsko cekati 10-ak sekundi da navucem benzin, mada ce neki reci i da sam stipsa...) i krenem... Nakon otprilike iste daljine, i mozda 2-3 minuta vremena od paljenja desi mi se isto, samo ovaj put u koloni, a ne na semaforu, i to otprilike ovako: Radi kao dotad, i otprilike stucne kao da je "progutao knedlu" i da mu zafali plina, te krene kazaljka obrtomjera nadole, te ne stignem to iskompenzirati gasom, i ugasi se... Opet verglanje, nista... Pade mi na pamet da probam sa saugom, i upali... Kako sam se 2 kilometra vozio jos 48 minuta, to mi se otplike isto desilo jos jednom, i dalje mu nisam dao da se gasi, drzao sam ga nogom na oko 1.700/min. i stigao do kuce, malo je reci isfuran... Trebam za ZG, a necu da razmisljam da li ce mi stati... Ugasio sam ga kako treba na benzin.
Jutros upalim OK na benzin, odvezem zenu na posao, predjem 4-5 km na benzin prije prebacivanja na plin i polako opet na posao... Na pola puta mi se to na semaforu opet desi, ugasi se, iako sam prije toga par puta u voznji probavao da pritisnem kvacilo pri brzini oko 60km/h da vidim hoce li se ugasiti, i nije se gasio, spadnu mu obrtaji na 500/min. ali je jos radio... Opet upalim uz prethodno gasenje svih potrosaca (pri svim tim verglanjima mi se ucinilo da akumulator pocinje posustajati i gubiti kapacitet, pa da mu "pomognem") i dovezem se do posla pazeci na plinsku "turu", prebacim na benzin 2 minuta prije parkiranja, te se parkiram, pustim jos par desetaka sekundi da radi na leru (benzinskom naravno), i nista se ne desava, radi cini mi se OK, na oko 850/min. bez primjetnih varijacija...
Sta dalje, tj. sta prvo ? Ne tvrdim da je na benzin super, a na plinu da zeza, nego da se ovdje manifestuje ovako kako sam rekao... Mozda je nesto nevaljalo i na benzinu ali mi se nije tu gasio, pa me nije nasekirao... Prvo sam posumnjao na struju, ne znam zasto, jer me plin generalno zaista nije zezao, tj. jako sam sretan korisnik istog... Filter tecne faze ciscen prije oko 9-10.000 km, sve skupa predjeno na plin oko 32.000 km... Kablovi nikad mijenjani, svjecice su mislim isto promijenjene prije oko 10-12.000... Desilo mi se ranije 2x sa vremenskim razmacima od po 1-2 godine, da se komutator elektronskog paljenje "uzjoguni" kada se ugrije, i samo prekine paljenje... Nakon hladjenja je radio dalje, do novog prekida, a onda je nakon zamjene radilo opet OK (do novog kraja zivotnog vijeka tog dijela iz Ceske kucne radinosti...)...
Ne znam vise sta da pisem, ni sta da pitam...? Pomagajte...
Comment