Gasi mi se Skoda Felicia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #16
    Pa procitao sam ovo jos davno... Mislio sam da tako i radim...

    Na benzin ga najcesce palim kada znam da cu stajati parkiran vise od par sati, i da ce se rashladna tekucina ohladiti... Nekad ostanem duze nego sam planirao, a ona ostane na plinu, i tada upali OK i na plinu, nekad i bez stiskanja plinskog sauga, tj. bez "spricanja"... A kada stoji krace, dosta dugo ostane rashladna tekucina barem mlaka...

    Da li bi ga trebao stalno paliti na benzin ? Bez obzira sto sam npr. bio parkiran "samo" 30 minuta ?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Nisi razumeo to što tamo piše, pogledaj onaj deo pod iskustvo a ne fabri?ko uputstvo. 99% ljudi pali karburator na plin sve dok ne padne temperatura ispod nule. I onda nadalje zavisi od ispravnosti sistema da li ?e upaliti na -5 ili -15.
      Nema potrebe da ga pališ na benzin po ovim temperaturama.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Dren
        CBC Senator XXL
        • 24.08.2005
        • 1068
        • Sarajevo

        #18
        Aaaa, to... Ja reko' da me karas...

        Ma palim kako rekoh, preko noci ga (najcesce) ostavim na benzinu, i zbog karburatora, da mi se plovak "kvasi"... Preko dana ga najcesce ostavim na plinu, osim kada znam da cu ga ostaviti oko 9 sati (radno vrijeme) parkiranog...

        Pali ona (kad je sve u redu), ne zeza, cak i na vecim hladnocama upali OK i na plin, samo ako je prije naspricam 3-5 puta...

        Kad sam te razumio, shvatio sam...

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Originally posted by Dren
          Aaaa, to... Ja reko' da me karas...
          Ma di bi ja, a kako izgledaš
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • naztee
            CBC Član
            • 16.08.2007
            • 23
            • Sarajevo, BiH

            #20
            Originally posted by Dren
            Jos jedno pitanje, kako cu znati da li su kablovi za mijenjanje ? Vjerovatno cu i njih svakako zamijeniti jer su oduvijek na autu, ali na koji nacin bih ih mogao provjeriti "naucno" ? Mjerenjem otpora svakog ? Koje vrijednosti bi bile OK, a koje ne valjaju ?
            Ne mozes bas mjeriti otpor na visokonaponskim kablovima, jer su oni napravljeni da pustaju struju pri naponima od 15-25 kV, tako da mjerenjem neces bas puno saznati.
            Neki drugi nacin da ispitas kablove je vizuelno, da nema bijelih tacaka, koje signaliziraju probijanje, posebno na konektorima na svjecice, a u radu mozes probati sa stroboskopom koji spojis sto blize svjecici, mada nije nesto pouzdana metoda, jer se moze desiti da ne primjetis kad izostane iskra.
            Ako su ti vec toliko stari kablovi (pretpostavljam koliko i auto), mozes se samoinicijativno uputiti prema prodavnici i kupiti nove.
            Renault Clio 2 ph1 1.6 16V Initiale Paris [MFY 2000] LPG ACR1
            Opel Vectra A 2.0i CD [MFY 1989] LPG

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #21
              Mali update...

              "Otvorio sam se", zamijenjeni: kablovi, razvodna kapa, finger, svjecice, mali filter za benzin, zracni filter, karburator skidan i ociscen, ugao paljenja ponovo nariktan... I opet se ugasi...

              Otkako sam otkrio da se gasi i na benzinu, a ne samo na plinu, vozim samo na benzin, ne bismo li rijesili to na benzinu, pa samim tim pretpostavljam da ne bi zezao ni plin... Jer dok su radili, radili su OK u paru...

              Najnoviji utisci, kada radi, radi kao "mlijeko", ujutro "nahladno" obicno zvekne od prve, i nakon kilometar-dva, ako se desi da moram stati (semafor npr.) zna se ugasiti... Samo krene "nadole", i ni pritiskanje gasa mu ne pomogne da se ne ugasi... Onda verglaj, verglaj, i nista se ne desava, bar 5-6 puta po 10ak sekundi... Jucer mi je cak stao i nije htio upaliti dugo, tek iz 10-og puta, znaci duze nego ranije... Kada upalih, opet uz "jacu" turu sam isao opet neki kilometar, do novog semafora, gdje opet stade, i opet isto... Nakon ponovnog paljenja je isao OK...

              Nekako sam skontao da mi se to desava u parovima, nakon sto mi se npr. nedugo nakon polaska ugasi 2x u kratkim razmacima, obicno nastavi da radi kao da nista nije bilo, tj. vise se ne ugasi ni kada ga ostavim na "leru" u mjestu 20 minuta... Problem mi je i to sto se obicno to i ne desi kada mi je majstor (drug) pri ruci, pa da odmah izmjeri ima li u tom momentu struje, gdje i koliko, pa sam mu je ostavio dan-dva da je voza, dok se i njemu ne desi to isto, pa da vidi cega mu zafali, struje ili goriva...

              Nekada mi se desi (kao jutros) da kada sam ga vozio majstoru i pazio da vozim kao po jajcima, da se ne ugasi nikako... Kada vozim nakon starta u zelenom valu, obicno nemam taj problem, jer u jednom momentu osjetim kao da je stucnuo na sekund (vjerovatno znog iste stvari), ali kako ga inercija gura naprijed u brzini, okrecuci motor, onda motor uhvati normalno nakon tog "stuca" od npr. sekunde...

              Primijetio sam i da nakon stajanja od npr. 15-20 minuta hoce ponoviti sve isto, lako paljenje i nakon par minuta opet isto gasenje, obicno u paru, 2x pa nakon toga nista vise... Svaki put kada se ugasi zahtijeva bar 5-6 dugotrajnih verglanja od 10-ak sekundi... A sugradjani trube...

              Jos nesto, sto ne mora biti vezano s ovim, ali sada pusem i na hladno... Cini mi se da mu je termostat ostao otvoren, jer mu dosta dugo treba da pocne pomjerati kazaljku temperature rashladne tecnosti, koja je prije uvijek bila uzorna, kada se namjesti na sredinu, nije bas mrdala... Ventilator se ukljucuje kada treba, tj. kada sam je ostavljao da radi u mjestu da vidimo hoce li se ugasiti, ukljucivao se i gasio nakon par desetaka sekundi...

              Ideje ?

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #22
                razvodnik,komutator,brava ...

                Comment

                • mugos
                  CBC Senator XXL
                  • 18.09.2007
                  • 555
                  • BG/sada Novi Beograd

                  #23
                  Imao sam sli?ne probleme na favoritu, zezao me je prekida? za prebacivanje sa gasa na plin.
                  Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

                  Comment

                  • Blackeyed
                    CBC Senator XXL
                    • 06.07.2005
                    • 402
                    • Novi Sad

                    #24
                    Ja vozim Favoritku,

                    Imao sam dva slucaja kada me je karala struja. Prvi je kada je otisla ruka razvodnika paljenja (zesca jeftinoca - od tada imam obavezno jednu novu u rezervi) doduse simptomi nisu bas kao tvoji ali da se auto umrtvi...bruka.

                    Drugi, otprilike godinu dana posle gore navedenog otisao mi je razvodnik paljenja. E, ovo je vec ozbiljnije (sto se tice para). Auto je gubio snagu, u visim stepenima prenosa jako slabo je primao gas, uzbrdo - samo prvom. I na leru mi pravio zvrcke tako da me sve to podseca na tvoj problem. Fazon je sto necrkne on odjednom vec pocne polako da zeza pa sve vise i vise.

                    Majsto moze vrlo lako i brzo da pridje razvodniku paljenja i da ga izvadi i proveri da li je sve OK. Za ovo ne treba vise od 5-10 min. max.
                    "You are reading this for the wrong reason..."

                    ENDYMION, Dan Simmons

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #25
                      Taj tip razvodnika je malo ve?i krš, otprilike kao i onaj na novim yugi?ima i ke?evima.

                      Comment

                      Working...
                      X