Zastava 128 i autogas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Da_Niel
    CBC Početnik
    • 10.09.2007
    • 2

    Zastava 128 i autogas

    Zdravo!
    Imam Zastavu 128 (1984g) i razmisljam o ugradnji plina.
    Pitam se, isplati li se ugraditi neki skuplji brandname ured ili mogu proci jeftinije? Koja i kolika je u stvari razlika - brandname (neki Italijanski) ili licenca (ruski, turski...)?

    Hvala!
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Hmmm, iz mog iskustva mislim da ti i nije neka razlika u opremi, tj. ima nesto, ima nesto i do majstora, i tu ti je najveca caka...

    Kako kod tebe ide najjeftinija varijanta (karburator), to ti nece predstavljati razliku vecu od 50-100 EUR u najgorem slucaju, a to su premale pare da bi se sekirao oko necega sto eventualno nece raditi kako treba... U svakom slucaju ces (u zavisnosti od godisnje kilometraze) ustedjeti na pogonskom gorivu, samoce ti prag isplativosti biti npr. 7 ili 8 mjeseci... I nije neka razlika...

    Ja kad sam ugradjivao u Skodu Feliciu, karburator, ugradio sam najskuplje sto je bilo, ukljucujuci i toroidni rezervoar, i lampicu za rezervu, ali mi je to diglo cijenu ugradnje sa npr. 320 EUR na 380 EUR... To mi je doslovno bila razlika manja od mjesec dana, jer sam kompletnu instalaciju otplatio za 13-14.000 km, tj. za 7 mjeseci po mojoj kilometrazi......

    Savjet, ugradi kod nekog majstora koji stoji iza svog rada, i gdje ces imati najmanje ponovnih dolazaka kod istog na ispravke... To ti je vaznije nego sam brand opreme, a majstor koji drzi do sebe i do radnje ce svakako imati u ponudi opremu koja ne pravi probleme, da ne bi gubio vrijeme na prilagodjavanju necega sto je neprilagodljivo...

    Comment

    • Da_Niel
      CBC Početnik
      • 10.09.2007
      • 2

      #3
      OK! Hvala!

      Comment

      Working...
      X