u pitanju je bmw 320i e 30, m20 motor. trosi oko 16-17 l plina na 100, kombinovano, mada je vise grad. ima malo vece gume nego sto treba, 195/65 R15, mada mislim da nisu one uzrocnik ovolike potrosnje. ja sumnjam na nesto drugo, a vi mi molim vas pomozite. naime, koliko sam razumeo, za moj model postoje tri vrste termostata (ne znam koje su temperature). po nekom standrardu, trebalo bi da ide onaj koji drzi skalu na polovini, medjutim, meni je termostat sa nekom nizom temperaturom, i ona ne prelazi prvu crtu, tj auto je konstatntno da kazemo nedovoljno zagrejan. da li ovo moze da utice na potrosnju, i na vek motora?
Potrosnja
Collapse
X
-
Trosi oko 16-17 l plina na 100!!!!!!!!!!!!
Mnogo je u svakom slucaju,ona moja bivsa zverina od 3000ccm je trosila oko 15+ l plina kada iskljucim ASC i po gradu se potpisugem gde god sam morao da stanem.
Moze da bude i to sto si napisao,ali pretpostavljam da ti uredjaj nije bas najbolje nastelovan.
Moja topla preporuka, oteraj to kod DORE u NS ili kod IvanT u BGD,posle toga neces prepoznati rodjeni auto.SVI OSTALI NISU NI ZA PRINETI!!!
Ja sam u BMW-u imao plin ugradjen kod IvanT,nastelovao ga je tako da koliko je pisalo na cajgeru toliko je i isao.Samo polako i pun gas ! ! !
-
-
Menjaj termostat, kazaljka uvek mora da ti bude na sredini, bez obzira na temperaturu spolja, a onda ce i potrosnja da se smanji, al nece mnogo - jednostavno, ako ih ne stedis, ti automobili troseeee
Comment
-
-
Comment
-
-
ok, termostat ugradjen, ugradjen i lamda kontrolor za plin, ali potrosnja.......
po gradu i dalje drzi od 16 do 20 l(zimski uslovi, pre je ovoliko bilo letos al sa obicnim plinom), a na otvorenom od 10 - 12 l. pratim sve, vozim lagano, saltam ko po prirucniku ali nema pomaka. plus, i dalje se ponekad gushne, dok se motor ne zagreje u potpunosti, a i desile su mi se eksplozije par puta....razvodnu kapu je zamenio prethodni vlasnik, a svecice sam menjao ja pre 4000 km, nemam pojma koje su, da kazemo neke no name
takodje, auto mi malo teze pali ujutru, iz druge il trece, al sad kad je stvarno hladno, moram da pribegavam triku sa toplom vodom na isparivac, posto sam dva puta ispraznio akumulator. konstatovano je da neki regler nije ok, pa mi i ne puni struju na 14, nego na 12,6.
sta da radim?
Comment
-
-
Da izmeris potrosnju u VANGRADSKOJ voznji na duzoj relaciji, pusti grad i "lovacke price" da taj auto moze da trosi manje po gradu!
Koliko vidim, ti palis na plin, tu treba da se zagreje, mnogo trosi tad, kratke su ture...
Meni je prosle nedelje auto od svega 1296 kubika trosio 16l po gradu, ali ja ga takodje upalim na plin, pa kad "slozi" (da moze da radi bez noge na gasu) ja izadjem napolje i grebem led sa svih stakala, prodje tu 10 minuta, predjem 5Km, pa posle par sati opet palim, opet grebem led...
Obrati paznju sta rade ovi sti tvrde da im auta trose nesto mnogo malo po gradu - pale na benzin, pa prvih nekoliko minuta i voze na benzin, a potrosnju mere k'o da pale i voze na plin, e nije nego! Em na plin predju manju kilometrazu od "kontrolne", em im auto na plin radi iskljucivo ZAGREJAN, kad po defaultu manje trosi.
Uostalom, imas dole temu tipa "Koliko benzina potrosite pored plina" ili tako nekako, pa vidi sta se radi - kad saberes koliko su potrosili plina + benzina, dobijas da su u PARAMA trosili skoro isto kao i ti na 100Km.
Evo sad je dosta toplije vreme, izmeri potrosnju opet, videces da se smanjuje kako je vreme toplije. To je normalno!
A obrati paznju i na temu o kvalitetu plina, pogotovo na "optuzbe" da nas plin sadrzi mnogo vise butana nego sto bi trebalo.
Pazi, mozes ILI da vozis BMW ILI da stedis gorivo - nikako obe stvari istovremeno
Comment
-
-
Re: Potrosnja
Originally posted by StreetRacerCAu pitanju je bmw 320i e 30, m20 motor. trosi oko 16-17 l plina na 100, kombinovano, mada je vise grad. ima malo vece gume nego sto treba, 195/65 R15, mada mislim da nisu one uzrocnik ovolike potrosnje. ja sumnjam na nesto drugo, a vi mi molim vas pomozite. naime, koliko sam razumeo, za moj model postoje tri vrste termostata (ne znam koje su temperature). po nekom standrardu, trebalo bi da ide onaj koji drzi skalu na polovini, medjutim, meni je termostat sa nekom nizom temperaturom, i ona ne prelazi prvu crtu, tj auto je konstatntno da kazemo nedovoljno zagrejan. da li ovo moze da utice na potrosnju, i na vek motora?No, koliko uticu ne znam. Ja imam Peugeot 205GT 1360ccm i on je na poslednjem punjenju od 18 litara presao oko 125km (14.4 litara na 100 km)
Peugeot 205GT '89.
Comment
-
-
Kod mene je Opel Vectra 1.8i, 1991. godiste i trosi oko 10,2 l/100 km. 80% je otvorenog puta. Ne znam da li je to puno, ako neko ima iskustvo sa vectrom neka nesto napise. Sistem je Marini, ugradjen prije 2 mjeseca.
Unaprijed hvala!
Comment
-
-
Originally posted by Ladislav
Meni je prosle nedelje auto od svega 1296 kubika trosio 16l po gradu, ali ja ga takodje upalim na plin, pa kad "slozi" (da moze da radi bez noge na gasu) ja izadjem napolje i grebem led sa svih stakala, prodje tu 10 minuta, predjem 5Km, pa posle par sati opet palim, opet grebem led...
Ja nešto malo štelovao (pretpaljenje malo ranije, vazduh na pola, plin zavrnut do jj)... Ide mi dobro a troši 15 grad, 13 otvoreno.Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005
na forumu
Comment
-
-
Originally posted by lekamgKod mene je Opel Vectra 1.8i, 1991. godiste i trosi oko 10,2 l/100 km. 80% je otvorenog puta. Ne znam da li je to puno, ako neko ima iskustvo sa vectrom neka nesto napise. Sistem je Marini, ugradjen prije 2 mjeseca.
Unaprijed hvala!
kombinovane voznje,letos je isao za banja luku
max. brzina 90-100 racunao je oko 9.5 lit
brc sistemcroma 1.6 90 god
Comment
-
-
Loš plin, mali grad, 2000ccm... Imaš ti normalnu potrošnju za tvoj auto, veruj mi.
Comment
-
-
Originally posted by nele22Trosi oko 16-17 l plina na 100!!!!!!!!!!!!
Mnogo je u svakom slucaju,ona moja bivsa zverina od 3000ccm je trosila oko 15+ l plina kada iskljucim ASC i po gradu se potpisugem gde god sam morao da stanem.
Moze da bude i to sto si napisao,ali pretpostavljam da ti uredjaj nije bas najbolje nastelovan.
Moja topla preporuka, oteraj to kod DORE u NS ili kod IvanT u BGD,posle toga neces prepoznati rodjeni auto.SVI OSTALI NISU NI ZA PRINETI!!!
Ja sam u BMW-u imao plin ugradjen kod IvanT,nastelovao ga je tako da koliko je pisalo na cajgeru toliko je i isao.
IvanT mi je ugradio plin u 528iA e39.
Jedina razlika je 50% jeftinija voznja.
Znaci odmah kod Ivana i problem ce biti rijesen.DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY
Comment
-
Comment