Lada 111 16v problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lada 111 16v problem

    Pozdravljam dru?tvo,

    Ju?e sam pretio linkove sa nekih foruma i do?ao do ovog foruma, pa sam se odmah i prijavio. Vidim da ovde ima ljudi koji poznaju problematiku ugradnje gas-a na automobil. A evo i problema koji mene mu?i: Na Ladu 111 sa 16 ventila sam ugradio gasnu instalaciju. Sve je ok od cene po kilometru do pona?anja motora, potro?nje snage itd osim jednog detalja. Naime kada skinem nogu sa papu?ice za gas, broj obrtaja pada. Nekad padne na oko 400-500 obrtaja i motor se ugasi. To je povremena pojava, ali ume da iznervira naprimer kad crkne motor u sred raskrsnice. Tip koji je ugra?ivao opremu je ne?to ?a?kao oko plasti?ne cevi koja uvodi vazduh u filter vazduha u dva navrata i mislim da nije ni?ta time postigao. Zna li neko ?ta je uzrok ovoga i ?ta treba preduzeti da se ova pojava otkloni.

    Pozdra, Pavel
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Dobrodosao na cannon!
    Kazi nam koje ti je godiste auto i koliko je presao.
    Baci pogled i na 'motor i upravljacka jedinica', bilo je slicnih problema koliko se secam. Jedan od uzroka je i prljav leptir za gas koji se nije zatvarao do kraja... Baci pogled na to...


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Lada 111 16v problem

      Originally posted by pbenka
      Pozdravljam dru?tvo,

      u filter vazduha u dva navrata i mislim da nije ni?ta time postigao. Zna li neko ?ta je uzrok ovoga i ?ta treba preduzeti da se ova pojava otkloni.

      Pozdra, Pavel
      Da li se dogadja pri malim brzinama ispod 30km ili pri većim? Da li je u tom trenutku stisnuto kvačilo ili nije?
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • coco
        CBC Senator XXL
        • 24.10.2004
        • 476
        • i`am from the land that is placed nowhere

        #4
        to se i meni na ladi samari dogadjalo. u leru, kad se izbaci iz brzine (nizbrdo kad pitjim) jednostavno se ugasi. leptir na karburatoru je cist jerbo je cijeli karburator bio na ciscenju. neovisno o tome dali vozim na benzin ili na plin zna se ugasiti u leru ( samo u voznji, dok stoji u leru nece se ugasiti). sad, odkako sam promjenio kablove od svjecica, vise mi se to ne dogadja
        "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

        Comment

        • Ladislav
          CBC Senator
          • 14.12.2004
          • 223
          • Kragujevac
          • Lada Niva 1.7i

          #5
          Originally posted by coco
          to se i meni na ladi samari dogadjalo. u leru, kad se izbaci iz brzine (nizbrdo kad pitjim) jednostavno se ugasi.
          Potpuno isti slucaj! I to mi se gasio kad izbacim u ler pri 40+ Km/h, na manjim brzinama nije bilo problema.

          To sam resio tako sto sam malo zavrnuo dotok u prvo grlo, znatno zavrnuo dotok u drugo grlo, uz istovremeno povecanje ler-gasa na karburatoru (u stvari, time sam samo hteo da smanjim potrosnju, ali je istovremeno doslo do "izlecenja" narecenog problema ).

          A sto se tice Pavela, da li ti se to dogadja dok se motor ne zagreje ili stalno? Meni se gasi dok je motor hladniji, tako da prvih 1-2 Km kocim levom nogom a desnom pridrzavam gas. Cim se motor zagreje, radi k'o sat

          Comment


          • #6
            Izgleda nisam bio sasvim precizan u izlaganju mog problema.
            Zna?i motor se gasi na leru, odnosno ako izbacim menja? iz brzine i pustim papu?icu za gas. Auto je star godinu dana, pre?ao je oko 25000 km a na gasu ve? oko 15000 km . I motor je bez karburatora, odnosno sa direktnim ubrizgavanjem i to ona verzija sa 4 ventila po cilindru.

            Comment


            • #7

              A sto se tice Pavela, da li ti se to dogadja dok se motor ne zagreje ili stalno? Meni se gasi dok je motor hladniji, tako da prvih 1-2 Km kocim levom nogom a desnom pridrzavam gas. Cim se motor zagreje, radi k'o sat
              Dok se ne zagreje radi dobro, jedino zagrejan motor hoce da se ugasi.

              Comment

              • Ladislav
                CBC Senator
                • 14.12.2004
                • 223
                • Kragujevac
                • Lada Niva 1.7i

                #8
                Bre, nakupilo nas se sa Ladama na ovom forumu, mog'o bi BOOST da nam otvori separe, a BOOST?

                Comment

                • Ladislav
                  CBC Senator
                  • 14.12.2004
                  • 223
                  • Kragujevac
                  • Lada Niva 1.7i

                  #9
                  Originally posted by pbenka
                  I motor je bez karburatora, odnosno sa direktnim ubrizgavanjem i to ona verzija sa 4 ventila po cilindru.
                  Jao da, pa 111-ce se i ne proizvode sa karburatorom

                  Ni Rusi nisu sto su nekad bili...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    Dok se ne zagreje radi dobro, jedino zagrejan motor hoce da se ugasi.
                    ne znamo jeli taj problem postoji pri radu na benzin, i da li je problem sa nekom neispravnoscu motora, ili je to iskljucivo pri radu na gas sto ukazuje na nepravilno ugradjen/podesen uredjaj za gas.

                    kada saznamo poreklo problema, benzin ili gas, da analiziramo dalje sta bi mogao da bude uzrok loseg rada.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment


                    • #11
                      Pa sumnja je na gasnu instalaciju jer se to nije de?avalo do ugradnje gasa, me?utim jednom jako iznerviran, sam prebacio na benzin pa je i onda u toj vo?nji crkao skoro na svakoj raskrsnici. Nisam do kraja doku?io, ali kada pada broj obrtaja, nekad lepo stane na 800 i nema nikavih problema, nekad broj pada ?ak na 500 pa se vrati na 800 ali ako padne ispod 500 obrtaja, ?esto motor ne "pre?ivi". Zna?i kriti?an je onaj moment kada treba da se stabilizuje broj obrtaja. E sad, mo?da je isto radio motor i kad se vozio na benzin, samo mo?da, na benzinu nije toliko kriti?an broj obrtaja ispod 500.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by pbenka
                        Izgleda nisam bio sasvim precizan u izlaganju mog problema.
                        Zna?i motor se gasi na leru, odnosno ako izbacim menja? iz brzine i pustim papu?icu za gas. Auto je star godinu dana, pre?ao je oko 25000 km a na gasu ve? oko 15000 km . I motor je bez karburatora, odnosno sa direktnim ubrizgavanjem i to ona verzija sa 4 ventila po cilindru.
                        1. Da li si skoro menjao filter od gasa.
                        2. Da li si menjao filter od vazduha
                        3. Da li se auto gasi uvek ili samo kad je hladan.
                        4. Kad se gasi da li je to pri većim brzinama od 30 pa na više sa stisnutim kvačilom i puštenim gasom.

                        Odgovori na ova pitanja da bih mogao da ti dam savet.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          E sad, mo?da je isto radio motor i kad se vozio na benzin
                          i ?, odgovor mozda nista ne znaci.

                          ler gas mora da bude kameno stabilan, plus minus 25 obrtaja od onog fabricki predvodjenog.

                          motor mora da se ugasi kada mu padne broj obrtaja ispod lera logicno, pitanje nije sporno oko toga vec poreklo fals rada motora.

                          moras da rascistis sa par pitanja- da li je auto ispravan na benzin sada, da li je bio ispravna na benzin pre ugradnje gasnog uredjaja i tek onda moze dalje da se prica sa smislom.

                          mora da se zna trenutak kada je auto postao neispravan, pre ili posle ugradnje gasa.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment


                          • #14
                            Odgovor na Dorina pitanja:

                            1. Filter gasa nije zamenjen, auto je pre?ao oko 15 000 kilometara od ugradnje gasne instalacije (pre oko 8 meseci)
                            2. Filetr vazduha je zamenjen na redovnom servisu pre oko 6000 km odnosno 3 meseca
                            3. Auto se nikad ne gasi kad je hladan motor, odnosno obrnuto kad se zagreje
                            4. Obi?no ne pritiskam kva?ilo na ve?im brzinama a svakako kad stisnem kva?ilo odnosno izbacim iz brzine prilikom zaustavljanja (na manjim brzinama) se de?ava ga?enje. Proveri?u ovo kod ve?ih brzina i napisa?u ovde.

                            Odgovor za Bricka:

                            Ka?em, nije mi se de?avala ova pojava pre ugradnje gasne instalacije, a po?ela da se javlja odmah nakon instalacije gasa. Da bi proverio morao bih da skinem gasnu instalaciju, a to mi je malo komplikovano. Najgore je ?to je kvar takav da se samo povremeno javlja. Evo danas se nije motor nijednom ugasio pri prebacivanju na ler a ju?e nekoliko puta.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Originally posted by pbenka
                              Odgovor na Dorina pitanja:

                              1. Filter gasa nije zamenjen, auto je pre?ao oko 15 000 kilometara od ugradnje gasne instalacije (pre oko 8 meseci)

                              <---------
                              Trebalo je da se menja na 10.000 km. Nekad prodje i više a nekad manje, zavisi od kvaliteta gasa. U svakom slučaju utiče na ler.
                              <----------

                              2. Filetr vazduha je zamenjen na redovnom servisu pre oko 6000 km odnosno 3 meseca

                              <---------
                              Probaj da uskladiš da menjaš oba na 10000 km.
                              <---------




                              3. Auto se nikad ne gasi kad je hladan motor, odnosno obrnuto kad se zagreje

                              <--------------
                              Ako se gasi kad je hladan proveri da li ti radi na benzinu sa povišenim obrtajima. Tako treba da radi na gas. Ako ne radi tako, promeni filter.
                              <-------------

                              4. Obi?no ne pritiskam kva?ilo na ve?im brzinama a svakako kad stisnem kva?ilo odnosno izbacim iz brzine prilikom zaustavljanja (na manjim brzinama) se de?ava ga?enje. Proveri?u ovo kod ve?ih brzina i napisa?u ovde.

                              <---------------
                              Ispod kućišta filtera imaš jednu cev koja u****va vazduh ispod prednje maske, probaj da je zarotiraš u stranu (okreće se) da nije direktno usmerena napred. Može biti uzrok gašenja auta prilikom kočenja.

                              Pošto kažeš da se dešava povremeno, uzrok može biti prljav filter za gas.
                              Sa druge strane siromašna smeša dovodi Ladin kompjuter do poremećaja pa mu nekad treba vremena da se prilagodi i radi neravnomerno.
                              <----------------

                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X