Lada 111 16v problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    a po?ela da se javlja odmah nakon instalacije gasa.

    akoje odma pocelo otpada filter gasa jer je jos kao nov cist.

    sve upucuje, da je problem izazvan ugradnjom gasnog uredjaja, ostaje da se pokusa naci sta tacno uzrokuje nestabilan rad motora. najverovatnije nesto nije dobro ugradjeno ili podeseno ako je tako veliko odstupanje motora od normalnog rada i to i pri gasu i pri benzinu.

    ne znam sta da ti kazem, ako ne mozes sam da dijagnosticiras poreklo problema onda pravac servis koji je ugradio gas (i stvorio kako lici problem) ili ako se nema poverenja da su sposobni da rese u neki drugi sa vise znanja/iskustva.

    dalje koriscenje motora nece mu sigurno prijati- sa tako malim obrtajima podmazivanje motora je ispod kriticnog nivoa pritiska ulja i moze lako doci da mehanickog habanja pokretnih delova motora.
    a samo gasenje u raskrsnici kada i kocnice i volan imaju sasvim drugacije ponasanje je i vrlo opasno saobracajno.

    meni lici da nesto sa protokom vazduha je poremeceno ugradnjom gasa, i tu bih prvo obratio paznju.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      Cuo sam, al nisam proveravao da nove lade kad si u pokretu i pustis papucicu za gas, kompjuter ne otvara dizne za benzin i iskljuci bobinu.
      Tacno je!(delimichno) Dolazi do iskljuchenja brizgacha (kao i kod vecine automobila sa direktnim ubrizgavanjem) i do pada napona na bobini (ne iskljuchi se skroz).
      Ovo moze da predstavlja problem kod rada na TNG, ali se manifestuje tako shto auto kod kochenja motorom izgubi impuls (car safety funkcija prekidacha), broj obrtaja motora je normalan ali signal bobine toliko los da prekidach smatra da se auto ugasio i sam vraca na benzinski pogon .
      Motor ne bi trebalo da se ugasi u ovom slucaju, vec da nastavi rad na benzin.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Ladaholich
        CBC Član
        • 26.03.2005
        • 24
        • NS

        #18
        Jao da, pa 111-ce se i ne proizvode sa karburatorom

        Prvih nekoliko godina su se proizvodile s karburatorom (samarina masina).

        Comment

        • Ladaholich
          CBC Član
          • 26.03.2005
          • 24
          • NS

          #19
          Originally posted by pbenka

          Potpuno ista situacija je s mojom Ladom 112 1.5Li 8v. Ugradnja gasa kod Narandzica u Sirigu - kompilacija svih poznatih proizvodjaca (najvise Bugara i domace radinosti). Odmah posle ugradnje gasa je poceo da se javlja problem gasenja motora na leru (retko se ugasi, ali oscilira, pada prema 500 o/min i obicno se stabilizuje, ako se ne ugasi) i to i na gasu i na benzinu. Usledile su brojne prepravke - ispravljanje isparivaca, zamena miksera, zamena slavine, a potom i ugradnja Loveca). Motor dobro radi u voznji i kada je hladan (prihvata saug i na benzinu i na gasu - saug mu regulise kompjuter). Ćim se motor ugreje pocinju oscilacije na leru. Ah da, zamalo da zaboravim: ni paljenje nije kao sto je bilo - trebalo bi da upali bez gasa, medjutim i ako uspe da upali iz prve bez gasa (kao sto je bilo nekad) obrtaji osciliraju tako da moram da mu dodam gasa da se ne bi ugasio. Cim prihvati gas, dalje radi dobro.

          Dora je pokusavao razna stelovanja, tako da se sada izuzetno retko ugasi, ali isti problem je i na benzinu. Bio sam jedan dan kod automehanicara i izmenio je sve sto mu je palo na pamet (deo po deo jer kompjuter ne prijavljuje gresku): davac temperature, motoric ler gasa... i uvek se isto ponasao.

          >Odgovor na Dorina pitanja:

          Evo i ja da odgovorim na ista pitanja: trenutno je sve novo - filter gasa, vazduha, svecice (stotinak kilometara sam presao posle servisa), ali na semaforu u leru (topao motor) obrtaji i dalje osciliraju i nizi su nego ranije - prema obrtomeru 600-700 o/min (ne znam koliko laze)

          Ni ja nemam problem sa lerom pri vecim brzinama.

          >Evo danas se nije motor nijednom ugasio pri prebacivanju na ler a ju?e nekoliko puta.


          Meni se vec dugo nije ugasio (od onih velikih zimskih minusa), ali me nervira nemiran rad na leru i niski obrtaji.

          Sta jos nisam probao, a vredelo bi?

          Comment

          Working...
          X