Golf 3 1.8 plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    @Fast
    Ja znam da je benzinac u pitanju, pratim radnju fabule
    Slike bi pomogle da se vidi kako ili gde je smešten isparivač i kako je povezan na vodeni sistem.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      ljudi svasta ponekada napisu, valja proveriti koliko su pocetne pretpostavke zaista tacne, zato pitam.

      nema logike da benzinac ima dihtunge razlicite debljine, kod njih klipovi ne nadvisuju blok...ne podesava se visina glave dihtungom itd /i ostalo da skratimo pricu.

      ja pogledao u online katalog, i koliko vidim nema dihtunga za benzinca 1.8 razlicitih debljina u ponudi, nema crtica.

      ima samo jedan, original dihtung glave 050103383A oznaka dela (VW original). 1.800 66kW motor 91-97 godiste.

      inace ti dihtunzi sa crticama su za starije dizele, koji se dotezu.
      noviji dihtunzi, su sa rupicama (1,2,3) i opet za dizele, a ti se ne dotezu.

      svasta si do sada menjao a uzrok jos nije utvrdjen.
      pomoglo bi sto vise informacija, meni i dalje nije jasno da li je upotebljeni dihtung bas taj koji treba ili pogresan a vrlo slican od nekog drugog VW motora.

      to 1.8 ili 1.9 je gotovo isto, tek koji mm razlike tesko vidljive golim okom, pa otuda moja sumnja.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • M2fast4u
        CBC Član
        • 29.09.2007
        • 62
        • West side

        #18


        Evo poredjenja dihtunga benzinca i dizela...Nego vidis gde sam obelezio da ima crtice dihtung,ovaj za 1.8...Da u pravu si sto se toga tice da samo dihtunzi za dizele imaju deblje i tanje dihtuinge.Mozda je ovaj neki turski,odkud znam,victor reinz je u pitanju...I neverujem da se malo razlikuju dihtunzi od dizela i benzinca,nebi mogli da se pomesaju...Nije do dihtunga,sigurno,ja sumnjam na blok ili na povezivanje plina,a mozda je i rasprasivac otkazao...

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #19
          imamo jednacinu sa 9 nepoznatih,sve je urađeno,sve valja a naduvava creva,lepo je dora rekao da okačiš slike pa da pokušamo da ti pomognemo
          brick,ne uzbuđavaj se ti si skroz u pravu za zaptivač,ko zna kakav je zaptivač stavljen na ovaj auto

          Comment

          • M2fast4u
            CBC Član
            • 29.09.2007
            • 62
            • West side

            #20
            Sutra cu okaciti slike celog motora...I da,promenjena su 2-3 nova zatvaraca,od toga se pocelo...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              ja ne vidim te crtice na slici, ali ok ako kazes da jeste kupljen odgovarajuci, onda je tako.
              Victor Reinz je sasvim solidnog kvaliteta, i to nije problem, pogotovu ako je vec 3 puta menjan dihtung.
              a zasto je menjan ?
              nasumice pa ako se ubode ili je analizom / pregledom dodirnih povrsina ustanovljeno da je negde pustao ?

              sto se problema tice, jesi li uradio kako je savetovano- vozio samo i iskljucivo na benzin (tada je isparivac van funkcije i nema dotoka gasa pod pritiskom u njega) i tada proveravao stanje u sistemu hladjenja.

              btw, nema veze 15 ili 35 godina, auto je neispravan i nije uradjena adekvatna dijagnostika pre menjanja delova tako da se vrtimo u krug.
              godine sa time nemaju bas neke veze.

              sve je menjano a zapravo nista nije uradjeno za otklanjanje problema.

              pritisak u sistemu hladjenja regulise cep posude antifriza, odnosno 2 ventila koja se u njemu nalaze.
              taj cep ne reaguje na temperaturu ma koja da je, i treba da se uvek otvori ventil natpritiska na tih 1.5 ili koliko vec bara.

              probaj da izmeris pritisak u prelivnoj boci dok motor radi na leru, manometrom preko adaptera.

              recimo neki pocetak dijagnoze koji bi predlozio.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • don
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 483
                • Beograd

                #22
                Brick,
                znas li ko moze da izmeri taj pritisak?
                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  pa svaki automehanicar, ozbiljniji serviser. nista komplikovano, skine cep sa prelivne posude, navrne adapter za doticno vozilo.
                  napumpa pumpom za gume na predvidjenom crevu na adapteru i posmatra kazaljku na skali manometra.
                  uzme stopericu u ruke i prati pad pritiska za dato vreme.
                  po osnovu iskustva, ili iz tabele pogleda koje je minimalno vreme koje sistem mora da izdrzi pod pritiskom.

                  i to je ugrubo to.

                  ovde je bilo pitanje za Golfa, ne znam koji su sve ovlasceni serviseri za VW program, oni bi trebali kao legalni servisi da imaju sve fabricke alate u sta spada i taj sitan adapter.

                  moj bivsi majstor (vise se ne bavi servisom zato je moj bivsi) je sam napravio nekoliko adaptera od metala za najcesca vozila koja je radio.
                  cak mi se cini da mnoga vozila imaju isti navoj na toj prelivnoj posudi i isti precnik otvora tj dele cep.

                  imam fabricku skicu za Volvo kako izgleda taj adapter, i part no za narucivanje, ali isto je za bilo koju marku vozila sto se funckionisanja tice, kako sam opisao.

                  mozda moze da se uzme manometar sa prikljuckom za merenje pritiska koji koriste instalateri kotlova za grejanja, i samo da se prilagodi adapter ploca za primenu na autu.
                  dovoljno je da meri do 3 bara.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • don
                    CBC Senator XXL
                    • 13.04.2005
                    • 483
                    • Beograd

                    #24
                    Ma gde imaju, nemaju ni kljuceve a ne neki barometar, to mozda imaju preko, ali kod nas je sve kao na vasaru. Jos kada ga pitas pocne da se smeje, i ispadens ******.
                    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      ne pratim, ima valjda neki normalan servis, ovlasceni za VW u Beogradu ?

                      to sto sam opisao je deo standardnog paketa alata koji fabrika isporucuje legalnim serviserima, odnosno alat koji poseduje servis da bi radio odredjene marke.

                      ne verujem da kosta vise od par desetina evra, pa cena dakle ne bi trebala da je problem.

                      kako li servisi kod nas dobiju licencu za rad, ako nemaju osnovnog fabrickog alata ?

                      ili je sve jos uvek divlje, odnosno lazno reklamiranje da su ovlasceni servis ?
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      Working...
                      X