Problematika sa jugom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    Problematika sa jugom

    Evo ovako:
    Imam problem sa autogasom. Ler gas je premali dok je motor hladan(gasi se) a tek kad se ugreje skoro na radnu temperaturu postaje normalan a na radnoj temp. cak i prevelik.
    Drugi problem je saug. Kad ga povucem do kraja motor se momentalno ugusi i ugasi, tako da mogu da ga povucem tek malo jer se preko toga ugasi(ovo sa saugom se desava i na benzinu).
    Dakle,da rezimiramo,kad je ugrejan motor radi kao sat i tu nema nikakvih problema, znaci potrosnja mala(9-10lit), solidno ide, ne gusi se itd. a kad je hladan zeza me k'o majmuna.
    U pitanju je jugo 55, lovato autogas uredjaj.
    Pomagajte
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Problematika sa jugom

    Originally posted by juguar
    Evo ovako:
    Dakle,da rezimiramo,kad je ugrejan motor radi kao sat i tu nema nikakvih problema, znaci potrosnja mala(9-10lit), solidno ide, ne gusi se itd. a kad je hladan zeza me k'o majmuna.
    U pitanju je jugo 55, lovato autogas uredjaj.
    Pomagajte
    Moraš prvo srediti da ti radi saug na benzinu, proradiće i an gasu posle toga.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • srdjan_p
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2004
      • 1915
      • ZR

      #3
      Znaci da jer problem do karburatora ako se ne varam.
      Ima li barem nekog nagovestaja ovako napamet sta bi to konkretno mogao da bude problem u karburatoru?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Originally posted by juguar
        Znaci da jer problem do karburatora ako se ne varam.
        Ima li barem nekog nagovestaja ovako napamet sta bi to konkretno mogao da bude problem u karburatoru?
        Na karburatoru je mehanički rešeno doziranje "dodavanja" gas prilikom povlačenja sauga. To se radi jednim šrafom koji ima kontra maticu na klizaču od sauga. Kad povučeš saug dodaje se i malo gas kao da držiš pedalu gasa. Ako je to malo gušiće se.

        Najednostavniji način je da proveriš na benzinu tak ošto ćeš uporedo sa povlačenjem sauga dodavati malo gasa. Ako tada radi dobro, potrebno je izvršiti korekciju na tom šrafu sa kontramaticom. Načeže an jedan polumesec, videćeš ako pogledaš.

        Može takodje biti i karburator zaprljan, verovatno bi mu čišćenje pomoglo.
        Pošto se javlja na oba goriva, mislim da je šraf u pitanju.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • srdjan_p
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2004
          • 1915
          • ZR

          #5
          Mislim da je upravo to sto si naveo problem, odnosno najvise ima smisla.
          Hvala na pomoci, videcu da se pozabavim time kad stignem

          Comment

          • srdjan_p
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2004
            • 1915
            • ZR

            #6
            Jos jedno pitanje, da li se ovo gore navedeno(taj sraf itd.) nalazi spolja ili unutar karburatora jer nisam odavno zagledao karb? U stvari gde se tacno nalazi da znam da li da pokusam sam ili kod majstora??
            Molim za odgovor, unapred zahvalan

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Originally posted by juguar
              Jos jedno pitanje, da li se ovo gore navedeno(taj sraf itd.) nalazi spolja ili unutar karburatora jer nisam odavno zagledao karb? U stvari gde se tacno nalazi da znam da li da pokusam sam ili kod majstora??
              Molim za odgovor, unapred zahvalan
              Nalazi se spolja, ako neko povuče sajlu sauga iznutra dok gledaš u karburator, videćeš jedan kao srp (polumesec) koji se pokreće, i na njegovoj ivici šeta taj šraf koji pomera polugu gasa.

              Gledano sa prednje strane vozila na levoj strani karburatora. Kad se skine filter lakše se vidi.

              Nije neki posao za servis uz malo znanja i dva ključa. Napravi prvo probu kako sam ti opisao prethodno.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • srdjan_p
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2004
                • 1915
                • ZR

                #8
                E odlicno,hvala, sad nemam nesto vremena, a i hladno mi je da to cackam ispred zgrade, pa cu za vikend da oteram auto kod drugara u garazu pa da probam.

                Comment

                • srdjan_p
                  CBC Senator XXL
                  • 01.12.2004
                  • 1915
                  • ZR

                  #9
                  Uh zaboravih da kazem da sam to sredio jos pre dva meseca i bilo je upravo to sto ste mi i rekli...hvala jos jednom
                  E sad novi problemcic...Bio mi auto kod majstora..ja mu oterao da mi uradi kocnice a on mi se ponudio da mi i nasteluje paljenje pa rekoh ajde ionako je caletov prijatelj pa mi ne naplacuje...e sad... izgleda da je nesto cackao oko plina posto kad idem npr. trecom 40-50kmh i stisnem gas do kraja pocne da stuca i da se gusi pa moram da popustim gas malo da povuce a kad prece 60kmh tek onda povuce ali ne kao ranije...ovo isto se desava i npr. u drugoj ili cetvrtoj dakle na nekim malim-srednjim obrtajima
                  E sad ja kontam da je samo zavrnuo onaj ventil za kolicinu gasa pa je to zbog toga ili??

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Originally posted by juguar
                    E sad ja kontam da je samo zavrnuo onaj ventil za kolicinu gasa pa je to zbog toga ili??
                    Probam malo da odvrneš ali samo malo, Jugo je osetljiv na taj šraf. Ako je lošije onda na kontra stranu.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • srdjan_p
                      CBC Senator XXL
                      • 01.12.2004
                      • 1915
                      • ZR

                      #11
                      Cekaj, jel mislis na onaj ventil na isparivacu ili na onaj veliki?

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by juguar
                        Cekaj, jel mislis na onaj ventil na isparivacu ili na onaj veliki?
                        Na veliki. Na isparivaču je za ler.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • srdjan_p
                          CBC Senator XXL
                          • 01.12.2004
                          • 1915
                          • ZR

                          #13
                          Tako sam i mislio nego ipak da proverim
                          Probacu sutra pa javljam sta sam uradio

                          Comment

                          Working...
                          X