Reno 19 i plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dpetko
    CBC Član
    • 02.03.2005
    • 42
    • Nis

    Reno 19 i plin

    Pozdrav svima!
    Imam Reno 19 1.7i 90ks multipoint i ugradio sam plin. Svi delovi osim boce su "LOVATO",automatski prekidac i emulator REMIX . Pumpa za gorivo i dizne za injection su iskljucene kada se vozi na plin. Kada sam ugradio plin prvo nikako nije hteo da prebaci na plin tj. prebai na plin ali kada padne ispod 2000 obrtaja (granica za prelazak na plin) on se vrati na benzin. To je majstor resio tako sto je zicu koja sluzi kao ANTENA sa automatskog prekidaca umesto na 8 namotaja oko kabla koji vodi sa bobine na razvodnu kapu povecao na 16 namotaja. Auto na plin drasticno ima manje snage nego kada vozim benzin. Desava mi se da iz nekog nepoznatog razloga prekidac prebaci na benzin ili se u tom trenutku ugase kola. To mi se desava vrlo retko ali se desava.
    Ne znam sta nije uredu ali me najvise nervira sto se gubitak snage toliko primecuje. Ako imate iskustva sa ovim problemom molim vas da mi pomognete.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Reno 19 i plin

    Originally posted by dpetko
    Pozdrav svima!
    Ne znam sta nije uredu ali me najvise nervira sto se gubitak snage toliko primecuje. Ako imate iskustva sa ovim problemom molim vas da mi pomognete.
    Prvo da ti kažem nešto oko "majstora" ali ....

    Ako ti je ugradio stvarno sve Lovato onda je papak jer ne zna da prikopča Lovato prekidač.
    Ako je ugradio BRC prekidač onda nije sve Lovato sem boce.

    Danas sam rešavao upravo jednog takvog papka koji je obrnuto spojio BRC kao Lovato pa je prekidač 4 puta izgoreo a on uporno menja i redovano naplaćuje čoveku.

    Sudeći po tvojim problemima, ima tu još mnogo šta što ne valja pa bih ti preporučio da odeš u servis da se to pregleda.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Lovato već 3 godine ne proizvodi prekidace koji mogu da hvataju impuls za prebacivanje sa kabla. Prekidac je ili stariji ili nije Lovato.
      Pumpa za benzin se NE ISKLJUCUJE kada auto radi na plin.
      Uzrok drastichno smanjene snage treba traziti u neadekvatnoj opremi (verovatno mixer) ili u neznanju instalatera.


      Ne ponavljam se, odgovorili smo u slichno vreme
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Originally posted by IvanT
        Ne ponavljam se, odgovorili smo u slichno vreme
        )
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • dpetko
          CBC Član
          • 02.03.2005
          • 42
          • Nis

          #5
          Hvala Vam sto ste mi tako brzo odgovorili. Stvarno ste super. A sada o autu.
          Prekidac je LOVATO i za sada "radi" tj nisam ga menjao od kako je ugradjen septembra prosle godine inace prebacuje tek na 2800-3000 obrtaja(to je minimum na potenciometru).
          Sto se tice majstora ima firmu pored moje kuce i ugradio je mnogo uredjaja a narocito taksistima i ima elektricara koji radi oko elektronike tako da ne mogu da kazem da je toliko nestrucan.
          Na autu imam lambda sondu ali nisu ugradjivali dodatni uredjaj na njoj kada sam prelazio na plin jer bi trebalo da platim jos oko 150eura za taj senzor i automatski ventil koji regulise protok gasa i vazduha.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Originally posted by dpetko
            .
            Prekidac je LOVATO i za sada "radi" tj nisam ga menjao od kako je ugradjen septembra prosle godine inace prebacuje tek na 2800-3000 obrtaja(to je minimum na potenciometru).
            .
            Proveri ti da tu nepiše slučajno L U vato a ne Lovato. Nema potenciometra na Lovato prekidaču, to je neko bugarsko djubre.
            Sa druge strane, taksisti idu samo tamo gde je jeftino i brzo gotovo. Čast izuzecima koji iskušavaju pravilo ali je tako. Dokaz ti je isključena pumpa za benzin, ni na jednoj šemi nije napisano da se tako radi ni jednog proizvodjača opreme.

            na www.autogas.rs imaš sliku Lovato prekidača Di 198 koji bi trebalo da je na tvom autu. Stranica oprema.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Proveri ti da tu nepiše slučajno L U vato a ne Lovato. Nema potenciometra na Lovato prekidaču, to je neko bugarsko djubre.
              Bugarsko ili tursko. Bugari makar napishu LUVATO ali turci se ne stide nicheg LOVATO je LOVATO
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • dpetko
                CBC Član
                • 02.03.2005
                • 42
                • Nis

                #8
                Razlog za iskljucenje pumpe je to sto je auto '89 godiste i nisu znali u kakvom je stanju pumpa a sto se tice prekidaca nije kao na slici pise LOVATO, pravougaonog je oblika sa strane ima 5-6 led pravougaonih dioda za nivo plina a na njemu ima rupa kroz koju se malim srafcigerom dolazi do potenciometra i jedan taster "SOK TASTER" koji kada se pritisne pali auto na plin a ne na benzin

                Comment

                • dpetko
                  CBC Član
                  • 02.03.2005
                  • 42
                  • Nis

                  #9
                  Da vam vise nedosadjujem da li znate neki pouzdan servis u Nisu?

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Je li, petko, zasto pitas kad vec sve znas?


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      dpetko , obichaj je i da se predstavimo, ovako , poshto smo drustvo koje radi i pomaze, bar da znamo kome..minimalac?

                      Dobrodoshao na Cannon
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        Razlog za iskljucenje pumpe je to sto je auto '89 godiste i nisu znali u kakvom je stanju pumpa a sto se tice prekidaca nije kao na slici pise LOVATO, pravougaonog je oblika sa strane ima 5-6 led pravougaonih dioda za nivo plina a na njemu ima rupa kroz koju se malim srafcigerom dolazi do potenciometra i jedan taster "SOK TASTER" koji kada se pritisne pali auto na plin a ne na benzin
                        Nema dobrog razloga za iskljuchivanje pumpe!

                        Prekidac je dosta stara varijanta ili je turski s' obzirom na ponashanje.


                        P.S.
                        Zaboravih....dobrodoshao!
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • dpetko
                          CBC Član
                          • 02.03.2005
                          • 42
                          • Nis

                          #13
                          Resio sam problem. Problem je bio u velikoj kolicini vazduha koja je dolazila kroz filter za vazduh, tako da sam otkacio crrevo koje dovodi vazduh sa prednje strane haube (ispred samog hladnjaka) do kucista filtera za vazduh. Jos sam dodatno izolir trakom smanjio (prepolovio) taj otvor na kucistu filtera za vazduh i odmah se "vratila" snaga autu. Sada nema skoro nikakve razlike u snazi motora pri voznji na benzin ili plinu.
                          Interesuje me da li ovo resenje ne steti motoru i da li postoji neko drugo elegantnije resenje?

                          Pozdrav svima koji su mi pomogli svojim sugestijama i komentarima.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by dpetko
                            Resio sam problem. Problem je bio u velikoj kolicini vazduha koja je dolazila kroz filter za vazduh, tako da sam otkacio crrevo koje dovodi vazduh sa prednje strane haube (ispred samog hladnjaka) do kucista filtera za vazduh. Jos sam dodatno izolir trakom smanjio (prepolovio) taj otvor na kucistu filtera za vazduh i odmah se "vratila" snaga autu. Sada nema skoro nikakve razlike u snazi motora pri voznji na benzin ili plinu.
                            Interesuje me da li ovo resenje ne steti motoru i da li postoji neko drugo elegantnije resenje?

                            Pozdrav svima koji su mi pomogli svojim sugestijama i komentarima.
                            Al si ga opravio, ostali samo dugmići Šalim se.

                            Problem i dalje postoji samo si ga malo zaobišao, mikser je problem ili negde vuče falš vazduh.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • dpetko
                              CBC Član
                              • 02.03.2005
                              • 42
                              • Nis

                              #15
                              Znam i ja da ovo nije pravo resenje ali barem se nadam da me nece vise nervirati a ja cim dobijem malo slobodnog vremena eto mene kod tebe Doro da ti to pregledas.
                              Pozdrav Novom Sadu.

                              Comment

                              Working...
                              X