PROBLEM-DILEMA?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mercator234
    CBC Veteran
    • 03.08.2007
    • 106
    • tel.net.ba

    PROBLEM-DILEMA?

    svi su već vjerovatno već pročitali o probl.sa mojoim fiatom, a ovaj majstor što mi je rekao da će mi izmjenjati orginal isparivač,mješač i filter te pregledati ostale komponente je se javio i i na servis bih trebao za par dana...e sad mene muči nešto drugo-dali će(a vi to znate iz iskustva) venturi sustav na mom fiatu 16 16v(koliko god dobri djelovi bili) funkcionirati sa nekim emulatorom ispravno ili će se to opet sasaditi za pola godine...tj da li da stavim dakle venturi sa emulatorom( sve orginal,majstor dobar, provjeren) za 400KM ili da sve to skinem pročistim dizne za 200KM i vozim na benzin( ne pada mi na pamet davati 1500KM za sekvencijalno,mada znam da je ono jedino pravo).
    MOLIM DA ME SAVJETUJETE JER VIŠE IZLUDIH ŠUPAJUĆI PO OVOM PLINU, a on loče,loše ide(od juče na plinu i ne prima gas nikako, tako da se patim na benzinu-uzgred na benzinu dobro ide mada trokira između 2000-3000 o/min a posle ok,jesu to dizne ili....(nap.filter nisam mjenjao 25000km,tj nikako otkad je auto u mene).
    HVALA VELIKA NA ODGOVORIMA
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Teško je dati pravi savet. Koga zmija ujede i guštera se boji. Pravo rešenje jeste sekvent ali i venturi radi dobro na mnogim takvim kolima.
    Prednosti i mane jednog ili drugog su opisane da se ne ponavljam.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • mercator234
      CBC Veteran
      • 03.08.2007
      • 106
      • tel.net.ba

      #3
      hvala DORA

      stvarno si expeditivan...Mislim da ću ipak servisirat ovaj venturi sistem, majstor je dobar al mu neću platiti dok auto ne isprobam...sad skidat dijelove, rupe ostaju...a ne znam valjda će biti ok...

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Nedelja, kiša pada pa sam dokon

        Upravo tako, svaki majstor treba da objasni prednosti i mane jednog ili drugog sistema ili ako sam auto ima specifične potencijalne probleme. Vlasnik može da odluči od ponudjenog i odabere šta želi ili može da plati.
        Majstor to treba da odradi a mušteriaj da vozi. Ako je neko platio a nije dobio šta je platio mora isterati stvar do kraja.
        Sve je to prosto samo se niko ne pridržava
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • mercator234
          CBC Veteran
          • 03.08.2007
          • 106
          • tel.net.ba

          #5
          još samo 1 pitanje?

          pošto je ugradnja dogovorena za subotu postavit ću još jedno pitanje-danas sam natočio pun tank eurosupera 98(inače točim 95-icu) i valvolinov cleaner za injektore(7 eura)-dakle auto se ponaša ovako kad je hladan jedva polazi-na malom gasu još i nekako ,kad dam pun gas pri malim obrtajima pucketa lagano-kad se zagrije to već sliči samo između 3-4000 o/min.malo štuca ali prije i posle toga ide odlično...e sad me zanima sljedeće-da li ima neki propisan način vožnje ili je svejedno i za koliko km bi trebali biti neki rezultati!
          NAPOMENA:na boci stoji ovako (slobodni i skraćeni prevod)-usuti aditiv u prazan rezervoar te nakon toga usuti u rezervoar cca.65l , te to ponoviti svake 3000km.ništa o režimu vožnje!

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            vozi normalno, u pitanju je hemija a ona najvise zavisi od temperature na kojoj se odvija.

            potrebno je (iz mog iskustva sa STP najvise) oko 150-200km da pocne da se uocava napredak, a oko 700-1.000km da se znatno uoci napredak ono da moze da se kaze da je sredstvo odradilo zeljeni posao.

            sve zavisi koliko je postojece zaprljanje, kolika je inace vec kilometraza iza auta, koja je koncetracija aditiva na kraju u odnosu na zapreminu dolivenog goriva, itd.

            uglavnom nema stete sa poznatijim markama, a jedina mana je da mozda ne bude napretka, bacen novac.

            mada i to je ugljovodonik pa sagori koristi, tj daje energiju koja pokrece tockove pa nije bas bacen novac (mada je i dalje jako skupo placeno to malo energije).

            kada su dizne prljave, rekao bih da je najveci problem izrazen na leru, tada se najvise primecuje neravnomeran rad motora, tresenje, vibracije i uopste znaci da sagorevanje nije pravilno.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • mercator234
              CBC Veteran
              • 03.08.2007
              • 106
              • tel.net.ba

              #7
              hm..

              bio sam na dijagnostici prije 6mjeseci itada mi je auto malkice trokirao al dijagnostika nije pokazivala nikakvu grešku...na leru radi nemirno samo minut dva i zna se ugasit(obrtaji variraju od 1200-do gašenja) a kasnije na leru radi ko nov-najveći problem stvara između 2000-4000 o/min kad je hladan bože sačuvaj kad je vruć i nekako ide..auto ima 185000km na satu na plinu je prešao 25000 km..znači šuti i pati se..hm..vidit ćemo..znaš ujutro kad idem na posao to trzanje mi jako problematično kad polazim predtavljam opasnost jer nikad ne znaš kad će zatrokirat totalno

              Comment

              • mercator234
                CBC Veteran
                • 03.08.2007
                • 106
                • tel.net.ba

                #8
                evo mene opet

                nakon 2 mjeseca čekanja idem na servis plina (mješač, isparivač,filter, testiranje sve po PS-u , atest ) pa ću da javim kakvo je stanje, odustao sam od skidanja jer cijena izašla preko 1 Euro za litru benzina, uzgred benzin sam popravio očistio dizne promjenio filtere i sve ok.
                uzdam se u NADZORNIKOVU konstataciju da venturi dobro radi na ovakvim autima ako su djelovi ok i majstor ..a koliko vidim sve je tako pa nema razloga da sumnjam.
                javim rezultate.

                Comment

                • mercator234
                  CBC Veteran
                  • 03.08.2007
                  • 106
                  • tel.net.ba

                  #9
                  napokon

                  nakon što sam očistio dizne i auto n abenzinu radi skroz u redu, a na plinu sam izmjenio isparivač i sad funkcionirao ok,troši oko 10l, ide do 5500 o/min (mislim može još ali vidi se nedostatak snage)..
                  samo ispod 3000 o/min kad idem uz brdo i dam pun gas gubi snagu, dok na malom ide skroz ok i na srednjem ...otići ću do servisera da to pošteluje...i to bi trebalo biti to za neko dogledno vrijeme....
                  jedno pitanje: majstor mi je crijevo od plina(orginalno) ostavio od isparivača do mješača preko dekla motora, ja ga pitao oće li se to grijati on kaže da neće...mislim evo nakon par dana nisam primjetio da se nešto topi ili tako nešta ali me zanima vaša iskustva s tim....

                  Comment

                  • mercator234
                    CBC Veteran
                    • 03.08.2007
                    • 106
                    • tel.net.ba

                    #10
                    Pitanje za doru:

                    imam jednu dilemu-pošto nisam imao orgimalni mješač trenutno na stanju prigušio sam zrak za nekih 30% i sad auto ide u svim obrtajima ko raketa, da li to šta škodi radu na benzin, mislim dugotrajnije da ostane takvo...
                    i zanima me još nešto neki dan sam točio plin(nisam upratio pa mi nasula pun tank,doslovce,dosad je multiventil zaustavljao na 80% ali sad...) i nekih 100-tinjak KM mi se čulo klapanje u rezervoaru plina ...doslovno metal u metal...ja mislim da se to čuje plovak i da na njemu vjer.nema gume za amortizaciju..ali pošto je to ipak plin da pitam nekog ko to ipak ima u malom prstu da li može biti nešto drugo...HVALA UNAPRJED NA ODGOVORU.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Neće smetati na benzinu sem što će neke cepidlake na ovom forumu pored, tvrditi da gubiš maksimalne performanse na benzinu, što je donekle tačno. Za prosečnog korisnika automobila to je nebitno.

                      Plovak kucka o bocu kad se prepuni, ništa strašno.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • mercator234
                        CBC Veteran
                        • 03.08.2007
                        • 106
                        • tel.net.ba

                        #12
                        pitanje za Doru?

                        ispod isparivača mi(mislim na dihtungu) curi uvjek pomalo ulja(parafina valjda) da li to dugoročno škodi nečemu i ponekad kad je auto hladan(jutros primjetio) kad dam pun gas auto kao da zacuka na 3000-3500 o/min-ali samo kratko ma milisekundu kao da prekine isporuku goriva?
                        PS-usput nešto mi klapa ispod auta sumnjam na katalizator da li to može imati veze sa tim?

                        Comment

                        Working...
                        X