imam reno lagunu 99 1.6 16v u njoj je ugradjen landirencov gasni sistem sa eurogasovim kompijuterom koji je verovatno radjen u holandiji moj problem je taj sto mi se u voznji sam prebacuje sa plina na benzin i nikako nemogu da pronadjem kvar ,mnoge sam pitao ili taj sistem ne rade ili kao znaju a nista ne urade dali moze neko da mi pomogne oko ovog problema
problem sa eurogasovim sistemom
Collapse
X
-
Re: problem sa eurogasovim sistemom
Originally posted by kosticlandirencov gasni sistem sa eurogasovim kompijuterom koji je verovatno radjen u holandiji
imas :
1venturi sistem (klasika)
2 lambda control sistem ( ima komjuter)
3 sekvent (direktno ubrizgavanje plina,ima kompjuter)
tesko da bilo ko moze da ti odgovori na ovaj nacin i pomogne....moras to u nekom dobrom servisu da odradis .
Primer ako je sekvent ,pa nisi nikada menjao filtere, znaci nema pritiska on bi trebao sam da prebaci na benzin ....i tako dalje
-
-
DA U PITANJU JE LAMBDA KONTROL SISTEM ISPARIVAC JE LANDIRENCO A SVA OSTALA OPREMA I KOMPUJUTER JE EUROGASOV .FILTER PLINA JE CISCEN ALI I POSLE TOGA JE POCELO UBRZO DA SE DESAVA ISTI PROBLEM PREBACIVANJA SA PLINA NA BENZIN U VOZNJI JEDINO KAD SE SKINE KLEMA SA AKUMULATORA I TAKO MALO ODFSTOJI BEZ STRTUJE KAO DA SE RESETUJE I ONDA NEKO VREME RADI BEZ PROBLEMA ALI NA VECEM GASU VEC NA BRZINI PREKO 12OKM POCINJE PONOVO DA ZEZA KAODA IMA VEZE I SA BROJEM OBRTAJA ALI UGLAVNOM NEMA PRAVILA KAD CE POCETI DA ZEZA ZVAO SAM MNOGE SERVISE ALI UGLAVNOM KAZU DA NIKO NERADI TAJ NJIHOV ,EUROGASOV SISTEM ALI I NEMAJU DIJAGNOSTIKU ZA NJEGA TAKO DA SAM PREPUSTEN SAM SEBI,SAVETUJU DA MI PROMENE CELU INSTALACIJU I DA UGRADE NOVU A NIKO NECE DA SE MALO POZABAVI TIM PROBLEMOM VEROVATNO NIJE NEKA VELIKA STAVKA,ALI MISLIM DA JE PROBLEM U KOMPIJUTERU CIM OSTANE BEZ STRUJE NEKO VREME RADI DOBRO PA SVE IZ POCETKA
brzi edit by Boost
Comment
-
-
Prvo isključiš velika slova kad pišeš, to se smatra da se dereš na nas.
Da je tako jednostavno kako misliš da jeste neko bi ti već uzeo pare. Uzeće ti i ovako jer nećeš hteti da veruješ da to nije baš tako jednostavno i imaćeš nadu da će to raditi samo malkic da se popravi i samo da se neko prihvati posla.
Najbolje su mušterije koje znaju da je to očas posla, takoreći ništa i samo pucneš prstom e eto rešenjeaaaaa (c) Radmilović
Problem je u sledećem, elektronika je domaća holandska a mehanika uvozna italijanska. Da bi to ispravno radilo osim što je mehanički i elektronski sve ispravno treba i da se podesi.
Sledeći problem nastaje što se podešavanje ne vrši čekićem i pajserom nego intefejsom i sftverom.
Tako nešto postoji u zemlji ugradjivaču u ovlašćenim servisima i nisu nešto radi da to dele sa ostalim majstorima da im ne bi kvarili posao.
Zastupnik za landi Renzo u ovoj zemlji nikad nije imao jedno od te dve stvari i niakd nije popravljao taj uredjaj jer i nije njihov sem mehanike.
Elektronski deo nije nikad ovde imao zastupnika.
I zato, oni koji su ti savetovali da promeniš sistem za nešto što se ovde može održavati, bili su potpuno u pravu.
Da si poslušao već bi se lepo vozao, uštedeo živce, vreme i pare.
Comment
-
-
EuroGas jeste deo LandiGrupe, ali proizvodi uređaje isključivo za holandsko tržište i poseta bilo kom servisu koji radi sa LandiRenzo uređajima neće uroditi plodom. NEMA interfejsa, NEMA softvera, NEMA Ecu-a.
Polovan ECU nevredi ničemu, jer i njega treba naštelovati posebno za svaki auto.
Comment
-
-
Koliko sam pratio ,i citao izmedju redova,ti ustvari nemas problem sa voznjom i radom auta dok je na gasu! Tvoj problem je sto on sam prebaci rad motora na benzin.Mislim da ti je kompijuter dobar i dobro podesen.To zakljucujem iz tvog opisa tvoga problema(ispravi me ako gresim) "RADI BEZ PROBLEMA ALI NA VECEM GASU VEC NA BRZINI PREKO 12OKM POCINJE PONOVO DA ZEZA KAODA IMA VEZE I SA BROJEM OBRTAJA" .
Ako smatras da mozes sam nesto da uradis,proveri mase,pluseve i kontakte a narocito mesto odakle su uzeti obrtajikablovi ,svecice....
A sto nebi i neku sliku okacio bas da vidimo i ECU kako izgleda
ovo je V05 Landirenzo
A evo naprimer kako izgledaju na izgled ECU za sekvent EuroGas i Landirenzo
Izgledaju isto ,verovatno da ih radi fabrika MED
Comment
-
-
@kostic
Imas li ideju koliko je taj sistem presao od posljednjeg pravog servisa, da li je zamijenjeno ista osim filtera plina? Da li auto bas normalno radi na plin osim tog prebacivanja na benzin? Da li ikada uspijes da vozis punim gasom na vecim brzinama a da on ne prebaci na benzin? Da li ti je auto ikadaispravno radio na plin i prije koliko kilometara, vremena?
Ako i nadjes majstora koji je spreman da pregleda i servisira mehanicki dio sistema (dizne, isparivac, filter, multiventil, kontakte itd.) moras biti spreman da ti on nista ne moze garantovati, posto uvijek moze biti da si baksuz i da je bas do tog eurogasovog kompjutera.
@svi koji bi mogli da znaju
Da li je moguce samo ustekati (ili uz male prepravke) Landirenzo ECU na postojecu instalaciju?
Da li bi taj sistem mogao uspjesno da radi sa Stag-om ili nekim slicnim ECU-om?Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
Sa Stagom bi mogao jer je kompatibilan sa većinom hardvera.
Pojenta priče je da pitalac nije spreman na tako nešto jer mu je to već predloženo.
Isto tako problem nije samo u čitanju broju obrtaja.
Comment
-
-
Pretpostavljam da je problem sa padom pritiska u isparivacu, koliko znam postoje tri su razloga za prebacivanje na benzin: temperatura, obrtaji i pritisak u isparivacu
Mislio sam da neko sa iskustvom pokusa utvrditi koliko je moguce mehanicnku ispravnost sistema i servisira sto je potrebno, uz malo srece to bi moglo da radi ko zna do kadaAko je vec sve Landirenzo osim ECU-a pretpostavljam da dijelovi nisu problem.
Ako to nije dovoljno onda novi ECU.
Nova instalacija mi zvuci grubo, kao ono iscupaj sve osim boce i jovonanovo.
@ako neko mozda zna
Servisiraju li se i ovi injection isparivaci kao i vakumski, pretpostavljam da i njima membrane nisu vjecne? Na koji period i tako to?Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
ovo da niko ovde nema softver za ovaj sistem to sam vec cuo zato sam se i obratio na ovaj nacin da probam sa vama da resim problem ( mozda je neko imao ovakvih ili slicnih problema pa je resio ,nije resio,probao ovako ili onako ili slicno)ja sam pre imao hondu civic sa istim ovim sistemom iz holandije ali nisam imao nikakvih problema,ali ova laguna sad me upropastila ,ustvari ja sam nju tako i kupio ali ovaj sto mi je prodavao nije spominjao da ima problem sa plinom i to mi se desavalo cak od prvog dana od kupovine auta i tako dan danas vec 6 mesecitaj prvi dan kad sam je kupio i krenuo kuci video sam da se na inikatoru upalila crvena lampica (inace dok je na plinu svetli zelena) pa sam mislio da mi pokazuje da nema plina medjutim ispostavilo se da da ona daje signal da auto ide na benzin,znaci dok je na plinu svetli zeleno kad pocinje prebacivanje sa plina na benzin svetli trepcuce crveno kao znak upozorenja i posle minut prebaci se na benzin i svetli non stop crveno .
Inace dok je na plinu auto radi perfektno isto kao i na benzinu .Filter plina sam ocistio,nisam ga menjo i nista nisam dobio kontakte sam cistio prskao wd 40 sprejom i nista ,mase takodje na ler gasu nece nikad da prebaci a cim ga ISTURIRAM odmah prebaci jedino se stanje poboljsa kad sa ECU-a skinem konektor i ostavim ga da tako malo odstoje ali opet posle izvesnog vremena(nema pravila) sve isto iz pocetka cim pocne da se vozi brze sve isto..kao da pobrljavi kompijuter
jedino neznam dali moze da se stavi neki drugi ecu vidim spominje se neki STAG nikad nisam cuo za njega.
neznam vise sta da pokusam ,a kad bi ga prodavao neznam kako da nekazem coveku da ima problem sa plinom kao sto je ovaj mene prejebao pa sam mislio sve da pokusam dok mozda ne ubacim novi plinski uredjaj.
neznam dali neko zna dali moze da se nesto zadrzi od stare instalacije ovi sto ugradjuju plin hoce sveda vade i kazu sve ide novo .dal je moguce da nista nemoze da se zadrzi
Comment
-
-
Mada se tvrdi drugačije, srce plina je komputer. On komanduje sa svim komponentama.
Zamenom kompjutera se dobija nova instalacija u celosti jer se sve mora menjati. Mogu ostati mehaničke komponente ako su ispravne.
Taj ko stavi novi kompjuter ima za njega i način da ga podesi.
Brendirane firme nemaju mogućnost izbora dizni u svojim softverima jer se podrazuemva da ćeš koristiti njihove pa nema ni potrebe da ima stavka za biranje dizni, isto važi i za ostale komponente sem isparivača koji je manje više zamenljiv sa bilo kojim proizvodjačem.
Šta god da se promeni od ovoga, to ti je već rečeno zahteva ponovno podešavanje.
Comment
-
-
@Dora
Koja logika je po tebi ispravna: servisirati mehaniku i probati da li radi, zamijeniti ECU i vidjeti da li radi ili servisirati mehaniku i zamijeniti ECU pa onda napraviti da sigurno radi
@kostic
Kada obila padne ispod neke vrijednosti automatski se prebacuje na benzin. Do toga najcesce dolazi na vecim opterecenjima kada isparivac treba da isporuci vise plina, i ne moze da odrzi zadatu razliku pritisaka.
Najcesci razlozi su: nedovoljno jak (ili neispravan) isparivac za dati motor, zacepljen filter gasa, zacepljen ili nedovoljno protocan ventil na boci, zacepljen ili nedovoljno protocan el. ventil gasa, zacepljene ili nedovoljno protocne cijevi od boce ka motoru, nedovoljan pritisak u bocu (ako je skoro prazna, izrazenije na niskim temperaturama). Ova problematika je obicno izrazena na izuzetno jakim, posebno turbo motorima,ali tvoj motor ne spada u takve. Nestrucnom ugradnjom ili sto je kod tebe najvjerovatnije nekim kvarom ili neodrzavanjem. I naravno da ti je poblesavio kompjuter, a nema mu lijeka.
Pokusaj da u mjestu bez opterecenja polako dajes gas sve do nekih 5000 obrtaja i vidis da li prebacuje na benzin, posto tada nije velika potrosnja gasa pa napisi sta si zapazio.
STAG je poljski ECU namijenjen da radi sa komponentama razlicitih proizvodjaca, od majstora ovog foruma ima uglavnom pohvale ali i poneku kritiku. O tome malo sire ovdje
STAG u Fiat Stilo
Malo detaljnije
Toliko za sada.Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
Originally posted by nijebitno@Dora
Koja logika je po tebi ispravna: servisirati mehaniku i probati da li radi, zamijeniti ECU i vidjeti da li radi ili servisirati mehaniku i zamijeniti ECU pa onda napraviti da sigurno radi
Ovde ljudi očigledno neshvataju da sekvent nije baš samo 3 žice turiš negde i gotovo. Sekvent za koji nemaš dokumentaciju treba prvo izvaditi. Danas radimo upravo jedan takav holandski sistem. Brate ono su se mala deca igrala... Sve žice pod patosnicom se ogolile pa i plus od 6 kvadrata, izolovano sa izoli trakom koja je otpala pre više godina, samo čeka da spali auto. Onda to treb avratiti u prvobitno stanej pa seckati nanovo...
Sad neko treba da uradi kombinaciju toga za desetak minuta i da to radi sledećih stotinak godina...
Ko ne plati na mostu platiće na ćupriji.
Comment
-
Comment