gdje bušiti??
Collapse
X
-
Katastrofa....
Ovo ne bi prošlo atest čak ni kod nas a ne tamo kod vas.
Boca će kad tad polomiti nekom ledja, ugao boce je loš i puniće se do vrha a nalazi se u kabini. Ne znam da li si slikao u toku montaže pa nisi stavio kutiju a pretpostavljam da je nisi stavio zbog mesta i sedišta. Bilo kakvo puštanje gasa zbog prevelikog pritiska ili bilo kog razloga ide direktno u kabinu.
Taj deo gde je boca je najtopliji deo kod Fiće u kabini.
Isparivač je previsoko u odnosu na hladnjak, bolje bi bilo da si ga stavio na levu stranu i zaštitio limom od toplote auspuha.
Ne razumem zašto ugradjuju gas u Fiću....
Comment
-
-
Pa ovako.Gas stavljam jer ga već imam u polu , jer je bolje dati 3,15 nego 8,55 kuna. A to što napravim vikendom i 400 km nije mala stvar. kad idem na more idem sa njim i u tjedan napravim 1500km. Zato stavljam gas u fiću. A boca je postavljena ispravno i pod pravim je kutom jer ovo nije ventil koji se stavlja pod 30 stupnjeva nego na vodoravan položaj ili 0 stupnjeva.Boca u polu je u bunkeru-a zar to nije isto povezano sa vozačkom kabinom?? Isparivač je na boljem mjestu nego kod auspuha jer je bliže crijevima vode, a to što je visoko opšte nesmeta jer je spojen u seriju sa grijačem kabine i za koju minutu vožnje je vruć. Šelne boce se nevide jer sam ih zamaskirao sa crnom trakom nakon montaže. Evo jedan primjer ugradnje u Srbiji koja prolazi atest na mašinskom fakultetu u Beogradu-pa ako to prolazi zašto moje nebi??
I na kraju da sve završim treba mi samo shema ili pojašnjenje gdje je najbolje zabušiti-da neupropastim novi karb.
Comment
-
-
imas tacno "udubljenje" gde da busis,kao da je neko namerno to napravio za uvodnik za gas i tu kad stavis cevcicu ,tacno ulazi gde treba u karb.
slikaj ga sa sve cetiri strane (spreda,odpozadi,levo i desno) pa cemo da ti pokazemo ako ti se "samo-nekaze")
problem sa bocom je sto nemas rebrasta creva i plasticni poklopac multiventila..tako da kad bi poceo da curi,cureo bi pravo u putnicki prostor...vrlo vrlo opasno. .. ostalo od ugradnje nisam zagledao pa i ne komentarisem..ali ovo ti je bas ocigledno.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
@Dora
Kada moze onaj u eskorta da ugradjuje, sto ne bi covjek i u Ficu
@choke
Mislim da je najveca zamjerka sto nemas poklopac multiventila i ona rebrasta crijeva koja treba da odvedu plin u slucaju da ga multiventil iz nekog razloga ispusti. A ti recimo bas tada pripaljujes cigaretu, ako si baksuz, ako nisi onda nece nista da ti bude
Sto se tice selni, vjerujem da ih je Dora vidio i da smatra da su preslabe, a to moze biti kobno u slucaju nekog ozbiljnijeg sudara.
Isparivac treba da bude nizi od najvise tacke u rashladnom sistemu, ali ja sada stvarno ne bih znao koje to probleme moze da ti stvori. Kazes da ti je u seriji sa grijacem kabine, da li to znaci da ti je grijanje stalno ukljuceno?
U svakom slucaju preporucujem ti da budes oprezan i da zbog takve ugradnje nikada ne sipas vise od preporucenih 80% plina. BTW kolika je boca? Koliko trosi Ficek benzina i koliko prelazis godisnje kilometara sa njim?Difference between man and boys is the price of their toys
Comment
-
-
@Choke
Nemoj da se ljutiš, samo sam komentarisao ugradnju kad si već postavio slike. Nisam video da je ventil 0 pa je ok položaj boce ali nije što nema kutiju.
Položaj isparivača nije dobro da bude iznad nivoa hladnjaka, nekad mora jer nema drugog mesta ali to ovde nije slučaj. Isparivaču neće smetati ali motoru možda.
U Srbiji je prošlo na atestu i ono što neki baštovan ne bi pustio da prodje, tako da to nije nikakvo merilo. Neki auti jednostavno nisu za preradu na plin.
Dizna se buši na delu kad gledaš odgore na karburator iza lončeta sa desne strane pod uglom od oko 45 stepeni, znači izmedju desne i zadnej strane. Ima čep od livenja. U njega se izbuši rupa da dizna gleda direktno u sredinu difuzora.
Comment
-
-
Pa nije tako...
Postoje i otežavajuće okolnosti, ja sam profesionalac u svom poslu i uvek vidim sve crno....
Udarac odpozadi uteruje motor u požarni zid, požarni zid gura bocu, boca gura nekom ledja....
Ista situacija u Jugu koji isto ima naslonjenu bocu na sedište koje samo pada od kočenja... Udarac uteruje vezni lim u prtljažnik i gužva patos, boca usled udarca ide nazad a ne na sedište nekom u ledja.
Comment
-
-
pa to je druga stvar, nismo se razumeli, ja se prilicno plasim gasne instalacije pa zato volim da mi bude toro boca umesto rezervnog tocka, nekako mi sigurnije od bojlera iza ledja!
Nego sam mislio na kubikazu i potrosnju benzina, sto da ne ako neko hoce i u 500ccm da ugradi gas,
A sto nestavi bocu napred? Sme li to?3SG(T)E EXPERT
MAN service
Comment
-
-
Ne sme napred a Fića uopšte nije mali potrošač tako da je ugradnja ekonomski isplativa ali nije baš po propisu...
Comment
-
-
Pa ja ne bi sedeo u autu a da gledam bocu u retrovizor,
A jel ovako ugradena prolazi atest?????
Zbog cega ne moze napred, jel i tada ne moze da prodje atest, pitam ti zbog recimo sportskih dvoseda tpa toyote MR2 (mada ona ima i pozadi malo bunkera) ali ima ih i koji nemaju...3SG(T)E EXPERT
MAN service
Comment
-
-
Boca ne sme biti ispred vozača, to jest ispred šoferke, znači ne prolazi atest...
Comment
-
Comment