Nestabilan na benzinu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pele
    CBC Senator
    • 01.07.2006
    • 262
    • Požarevac

    Nestabilan na benzinu

    KOnačno sam se ratosiljao yuga iz prethodnih postova i kupio kadeta, limuzinu.
    Motor C16NZ ili C16LZ (usput, kako da utvrdim koji je, ima li razlike "na oko")

    Kupio ga sa plinom, jebi ga, i čim mi čovek rekao da je ugradjivao u KG, meni mrak na oči. I normalno, umesto da pali na benzin, pa da "čvakne" na plin, on pali na benzin, vozi na benzin, i to ću u najskorije vreme da regulišem, bio sam u "Mišiću", kažu nije problem da ga dovedu na "normalan" sistem za monopoint.

    E sad, meni u stvari na plin lepo radi, pali ujutru, lepo vuče, miran ler, još nisam izmerio potrošnju, ali izgleda da će biti normalna.
    Šta me muči? Na benzinu trza, gasi se na leru, neće da vuče...
    Zamenio sam: koračni motor, potenciometar ler gasa, lambda sondu i termodavač na usisnoj grani, onaj veliki, ne mali za temperaturu u kabini, nego veći... I malo bolje radi, vidi se da su koračni već otvarali i čistili, znači samo nov pomaže, pa sam i stavio nov. I sve ostalo, kao što sam već napisao. Ali opet zeza, i gasi se, i kao da trokira kada "nabijem" gas. Napominjem da na plin dobro radi... Ima li neko ideju šta dalje?
  • Zmaj KV
    CBC Senator
    • 05.10.2005
    • 202
    • Kraljevo

    #2
    Sta je sa pumpom za gorivo? Koji pritisak baca? U kakvom je stanju filter za gorivo? U kakvom je stanju injector?
    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Za početak probaj da skineš bilo koju klemu na par minuta i da posle toga pališ i voziš auto na benzin da vidiš kako ide.
      Obzirom da si sve promenio ostaje samo dizna ili dotur goriva ako ne pomogne resetovanje...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Pele
        CBC Senator
        • 01.07.2006
        • 262
        • Požarevac

        #4
        Diznu smo stavljali sa vektre sa istim motorom, i isto se ponaša... na vektri je dobro. E sad, lik je žurio, pa nismo probali moju diznu kod njega, da razbijemo svaku sumnju, ali mislim da nije to, čim njegova kod mene nema efekta, a kod njega dobro radi.
        Jedino mi onda ostaje pumpa za gorivo. Ona radi, cčjem je, ali sam mislio da je OK, ali znači da probam i nju da nadjem negde pa da zamenim na probu...

        Baš me nervira. A još više me nerviraju ljudi oko mene kad kažu: pa radi ti na plin, šta tupiš, ćuti i vozi. Ne shvataju da je to, po meni, neispravan auto!
        'Ajd da probam i tu pumpu, pa da vidimo. Filter je izgleda nov, možda i ovaj mislio da je to, pa zamenio pre nego mi ga prodao....

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Jesi probao onu najeftiniju varijantu sa resetovanjem kompjutera... Ako ovako nastaviš, zamenićeš ceo auto na kraju....
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • alexa05
            CBC Senator XXL
            • 23.07.2006
            • 1769
            • Smederevo
            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

            #6
            Covek te izgleda upste nije shvatio ozbiljno, a i kad pogledas avatar odmah se pitas: "Dal' me ovaj lik malo zaj..... ili je ozbiljan?"

            P.S. Da te poslusao mozda bi vrlo brzo i besplatno resio problem, ali neki ne vole kad je jednostavno.
            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

            Comment

            • Pele
              CBC Senator
              • 01.07.2006
              • 262
              • Požarevac

              #7
              Alexa, koliko dugo poznaješ majstor Doru, odnosno, znaš za njega? Ni ja ga ne poznajem lično.

              Za majstor Doru:

              Svaki put kada smo menjali nešto, skidali smo klemu, i nakon zamene sačekali još malo, pa vraćali klemu. Tako da kad se "probudi", da "napipa" zamenjen deo, da ne "pamti" stari, skinuti deo... i ništa... Opet isto.
              Čak sam našao kod nekog lika "kompjuter", kako ga oni zovu, centralnu jedinicu, imao je i od 1.4 i od 1.6. Sa onim od 1.4 nije hteo ni da upali, a sa ovim od 1.6 radi isto.

              Izgleda da mi samo preostaje da probam i drugu pumpu, a već pomalo počinje da me mrzi da se više bakćem oko njega. Nema smisla šta mi radi...

              Majstor Doro, reci mi da li da stavljam na njega WR7DC svećice, koje bi i trebalo da idu po EPC-u opelovom, ili WR8DC, tako piše u Boschovom ESI programu? Ko je sad lud, a ko zbunjen, ovi iz GM-a ili ovi iz Bosch-a?

              Comment

              • alexa05
                CBC Senator XXL
                • 23.07.2006
                • 1769
                • Smederevo
                • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                #8
                Originally posted by Pele
                Alexa, koliko dugo poznaješ majstor Doru, odnosno, znaš za njega? Ni ja ga ne poznajem lično.
                Internet je cudo, da znas. Eto primer moze da ti bude i IvanT ciji profil sam sastavio iz iskustava nekih drugih koji su pre mene imali kontakt sa njim ( kao forenzicari iz Majamija jbte ) i na kraju ugradih plin kod njega i istovremeno potvrdih svoja ubedjenja od ranije. Tako da iskreno da ti kazem ne verujem da bi se zajebo ni oko Dore.

                Sto se druge stvari tice, tj. saveta oko resetovanja nisi reagovao ni na drugu loptu (Dorinu) pa s'ozirom da lose gledam u karte a i bacanje pasulja mi nije jaca strana nikako nisam mogao da znam da si tu soluciju vec odbacio sistemom eliminacije kad si skidao kleme.

                E sad sto se tice pumpe, razmisljanje je OK, samo ti savetujem da je novo-novo s'obzirom da se pumpa podmazuje benzinom a pitanje je gde je i koliko stajala neka polovna (ako planiras takvu) koja je najverovatnije suva kao drenovina i koja moze trajati ili narednih 200km ili jos 50.000km sto nikad ne znas dok se ne zaj, ovaj pardon dok ne probas. Ko uzme kajace se, ko ne uzme kajace se.

                Pozdrav i sredi tu masinu da je vidimo uzivo!
                EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Originally posted by Pele

                  Za majstor Doru:

                  Svaki put kada smo menjali nešto, skidali smo klemu, i nakon zamene sačekali još malo, pa vraćali klemu. Tako da kad se "probudi", da "napipa" zamenjen deo, da ne "pamti" stari, skinuti deo... i ništa... Opet isto.

                  Majstor Doro, reci mi da li da stavljam na njega WR7DC svećice, koje bi i trebalo da idu po EPC-u opelovom, ili WR8DC, tako piše u Boschovom ESI programu? Ko je sad LUD, a ko zbunjen, ovi iz GM-a ili ovi iz Bosch-a?
                  Pa otkud znam, nisam ja vidovit Borka ili Zorka da znam da si skidao kleme, zato sam pitao

                  Što se tiče svećica, papirna uputstva su čudna i zavise od onoga ko je pisao ne diktirao tekst... Ne znam pravi odgovor na ovo pitanje, pogledao bih u autodatu ali možda tamo piše nešto drugo mada oni daju više tipova proizvodjača pa iz toga može posredno da se utvrdi ko je u pravu.

                  Uvek kad čitam ovakve muke i kad neko daje pare a nema rezultata zapitam se gde mi to živimo i koje su nam navike.
                  Za rešenje tvog problema je potreban jedan osciloskop, jedan gas analizator, jedan mototester, jedan manometar za pritisak goriva, jedan CD sa nekim programom ili podacima i jedan majstor koji to zna da upotrebi.

                  Kad se to sve prikopča dodje se do podataka o sastavu smeše, vremenu ubrizgavanja dizne (dizni), položaju TPS, vrednosti temperaturnog senzora, protoku vazduha, kompresiji na hladno i vruće i sl...
                  Iz tog treba da proizadje menja se to i to, košta toliko i toliko i svi za par dana zaborave problem i pare koje su dali...

                  U tom smislu sam rekao da ćeš uskoro promeniti ceo auto ako nastaviš da mejaš deo po deo...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • alexa05
                    CBC Senator XXL
                    • 23.07.2006
                    • 1769
                    • Smederevo
                    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                    #10
                    WR7DC tako bar autodata kaze ali i dalje ne znamo jel C16NZ ili C16LZ, a ja ti rekoh nesto u vezi pasulja.

                    P.S. Salim se, isto pise i za jedan i za drugi motor ali kao sto Dora rece: "oni daju više tipova proizvodjača pa iz toga može posredno da se utvrdi ko je u pravu." Dilema oko WR7DC i WR8DC tamo ne postoji. Pozdrav!
                    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                    Comment

                    • Pele
                      CBC Senator
                      • 01.07.2006
                      • 262
                      • Požarevac

                      #11
                      OK, u vezi LZ ili NZ postaviću pitanje na OPEL delu foruma, tamo će mi sigurno reći kako "na oko" prepoznati makinu, a do tada ćemo da smatramo da je NZ kao i što piše u saobraćajnoj.

                      U vezi svećica, staviću onda one koje stoje u OPEL EPC-u, tj. WR7DC za NZ... odnosno 12 14 007 odnosno 12 14 807 GM šifra...

                      U vezi mog pitanja od kada poznaješ majstor Doru... bilo je postavljeno jer mi se učinilo da smatraš da ne zarezujem njegovo savetovanje, a uopšte nije tako, bio sam u žurbi, i zaboravio sam da napišem da sam to već probao, i čovek je ponovio, jer je mislio da nisam to uradio. A istina je sledeća, Dorino mišljenje najviše cenim na ovom forumu, a iz njegovog odnosa sa Ivanom i respekta koji Ivan uživa kod Dore, i Ivanovo. A razlog je: Doru sam "upoznao" još dok sam visio na forumu VG, u vreme kada je tamo visila ekipica Mačak, OpelZR, Dora, pa ludi klinac (u to vreme) Pajero, koji je smatrao da je svaka ugradnja plina sakaćenje bilo kog auta, pa Basara... sve to je bilo još pre 4-5 godina, ja imao više vremena, i još tada sam sa pažnjom pratio njegove savete meni i drugima... U medjuvremenu se oženih, dobih jedno dete, pa drugo dete, i sada imaš vremena samo da preletiš preko poruka i napišeš kraći post... (sa ovim to nije slučaj, sad mogu, klinci još spavaju.. )

                      Nisam mislio da kupim polovnu pumpu, već da nadjem nekog sa istim motorom, pa da skinem njegovu pumpu, (za koju pretpostavimo 99 odsto da je ispravna, jer već vozi na nju, zar ne) i probam. Ako jeste ona, onda kupim novu. Prosto. Nova nije skupa, 3000 do 3300 dinara.

                      Doduše, sve nije skupo, step motor 3900, potenciometar 2100, senzor 850, ali kada sabereš... na glavi se diže...

                      Ne bih ja menjao da nisam video da već drugačije sa onima sa vektre, u to budite uvereni, znači da to sigurno već nije valjalo, stepmotor smo otvarali, i videli da je već bio čišćen, znači još jednom nije mogao, pa potenciometar bio poluzaglavljen.... Tako da je sve zamenjeno sa razlogom, nisam bacao pare...

                      E sad, za dalje.... Ajd još ta pumpa, i da vidim ako još neko ima "kompjuter" da probam sa još jednim.... posle više nemam ideja šta...

                      Izvinjavam se na ovako dugačkom postu...


                      Za rešenje tvog problema je potreban jedan osciloskop, jedan gas analizator, jedan mototester, jedan manometar za pritisak goriva, jedan CD sa nekim programom ili podacima i jedan majstor koji to zna da upotrebi.
                      Eh, majstore, u Požarevcu NEMA, NE POSTOJI takva kombinacija... I sreća, ja to znam, i onda se i ne trudim, nego sam sa drugom polako peške... Jer sam silom prilika u tim vodama, poznajem ih dosta, i znam šta i kako rade, znam koliko su ljudima izupropašćavali automobile, a pr tom ne zaborave da debelo naplate svoj NErad, jer, zaboga, on je gubio vreme oko tvog auta, i to košta, a što nije vratio ispravan auto, i možda josši pogoršao stanje. Pa bre, ako nisi za bolje, onda menjaj ulje i pločice ljudima, i nemoj da prihvataš što ne znaš...... i zato sam kivan na te naše "majstore"... a da ne pričam šta mi se izdešavalo u Mirkos-u, kad sam odveo prijatelja sa kadetom C14NZ.... možda nekad, kad budem smireniji, da se ne iznerviram opet. A kao, ovlašćeni distributer i serviser, muda-mas, evropski način (i cene), i ništa... kiks... i to nije prvi za koji znam...

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        #12
                        Sto se tipa motora tice, oznaka na bloku ti je merodavna.
                        E, sad, sta je sve nakaceno na taj motor od slicnih motora ... to je pitanje?
                        I sta tu sapravo moze da ostane i to je pitanje?
                        Nevolja je sto OPEL ima dosta slicnih i "skoro jednakih" motora, taman dovoljno razlicitih da zakomplikuju stvar.
                        Treba znati sta s cim sme da se menja, a to nije uvek jednostavno....

                        Sve sto sto ti treba ima u zvanicnom OPCS servisu (Dorin spisak) samo ti servis nije blizu...
                        Navataj civi-ja, ako moze da ti pomogne, on ti je komsija i poznavalac tematike.
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • Pele
                          CBC Senator
                          • 01.07.2006
                          • 262
                          • Požarevac

                          #13
                          Misliš na CALIBRA servis?

                          Ako ništa ne izvedem, možda ću morati i da odem...

                          A civi, kako misliš? Zar on ije FIATdžija?

                          Comment

                          • prolupator
                            CBC Senator XXL
                            • 02.09.2005
                            • 3968
                            • Zemun

                            #14
                            Ja mislio da radi u OPEL servisu ... ma, kako god, ima pristup alatima sa dorine liste... bar bi trebalo ?!
                            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                            prolupator.mojblog.rs

                            Comment

                            • Pele
                              CBC Senator
                              • 01.07.2006
                              • 262
                              • Požarevac

                              #15
                              Nisam znao da radi u OPEL servisu. Ne znaš kom? Jer sam pogledao par njegovih postova, vidim da vozi fiata i da uglavnom na tim forumima visi... koliko ja skontah...

                              Comment

                              Working...
                              X