FIAT Bravo 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deki
    CBC Senator XXL
    • 18.02.2005
    • 307
    • Beograd

    #16
    Nisam ocekivao da ce tema imati ivaj tok.
    Moja je pretpostavka da su Lovato i BRC dobre firme, ali dobar je i Mercedes i BMW, pa opet svi znamo ko je bolji.
    Interesuje me ako je Lovato dobar kao BRC, zasto je onda kazu da je BRC bolji i skuplji.
    - Postoje li razlike u resenjima?
    - U cemu je razlika?
    - Kako videti razliku u kvalitetu?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Originally posted by Wiz
      A sta bi sa ugradnjom gasa na dizel koja je isto tada spominjana
      Za sad ništa, bar kod mene, može na starije dizele a za novije se radi na opremi, očekuje se u drugom delu godine. U toku su ispitivanja koliko sam obavešten. Više će se znati posle sajma automobila.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Originally posted by Deki
        Nisam ocekivao da ce tema imati ivaj tok.
        Moja je pretpostavka da su Lovato i BRC dobre firme, ali dobar je i Mercedes i BMW, pa opet svi znamo ko je bolji.
        Interesuje me ako je Lovato dobar kao BRC, zasto je onda kazu da je BRC bolji i skuplji.
        - Postoje li razlike u resenjima?
        - U cemu je razlika?
        - Kako videti razliku u kvalitetu?
        Tok je nikakav i zato će biti obrisan.

        Pa sad, teško da odogovorima na pitanje a da ne budem zainteresovana strana.

        Rešenja?
        Rešenje isparivača koji je glavni deo sistema je različito. Objektivno je bolji Lovato ako se gleda na to koliko koji traje a da nema problema u radu. Mislim u onom smislu ugradiš i zaboraviš. Konstrukcija BRC-a koji se trenutno prodaje ovde je takva da pokazuje mane prilikom eksploatacije na duže staze. Imam utisak da je prefiše fin i da mu svaki andrak smeta. Plus što je komadina pa je problem da se uglavi u novije motore.
        Bez obzira na godinu proizvodnje što piše na pratećeoj dokumentaciji to su zastareli isparivači i verovatno se zbog cene guraju na naše tržište.

        Kad se gleda na sve ostalo bitna je i prateća oprema kao što su ventili i prekidači. Činjenica je da elektroventil gasa ima minoran filter koji en odgovoara našim uslovima, premali je i ne zaustavlaj prljavštinu iz boce i gasa. Kod Lovata je to znatno bolje rešeno.

        Multi ventil pokazuje mnoge slabosti u radu i česte otkaze.
        Ovde moram da napomenem da je moguće videti čitavu paletu BRC multi ventila od onih prastarih do novijih modela dok se kod Lovata čak ni kod švercera više ne mogu videti stari tipovi ventila.

        Nemam podatke za BRC i ne sumnjam da su velika firma. Lovato posluje i saradjuje u 98 država sveta sa višemilionskim tiražem godišnje. Ako se gleda broj prodatih uredjaja mislim da je Lovato daleko u prednosti.
        Neka me ispravi neko ako grešim.

        Razlika?
        Mislim da sam gore delimično odgovorio i na to pitanje. Da dodam da za Lovato uvek možeš očekivati da u bližoj okolini nadješ servis koji ti može obezbediti nove i originalne delove pa i šire po Evropi. Rasprostranjeniji je.

        Da mi M-power ne bi skako u stomak. Ne mislim da je BRC loša firma, imali su svoje trenutke u napretku za autogas sisteme. TO ovu državu ništa ne dotiče jer se ti sistemi davno ne koriste a za nove nije vreme plus što je servisna mreža daleko od one koja treba da bude a plus što su majstori, ajd neću o tome i kod Lovato servisa ima isto takvih što opet nisu krivi ni Lovato ni BRC.

        Razlika u kvalitetu?

        I to sam u medjuvremenu manje više odgovorio.
        Problem je što ti kao vlasnik auta i ne treba da vidiš razliku. Što reče Dranix dok se ovde ne bude znalo ko sme da ugradi gas i bar kako MORA da se ugradi gas biće šareniša i raznih mišljenja sa raznim situacijama. Dotle ti ostaje jedino da veruješ u dotičnog majstora i njegovo iskustvo.

        Daklem ljudi. POČNITE DA MALTRETIRATE MAJSTORE ZA SVOJ NOVAC.
        Ponašajte se kao kad kupite neispravan televizor, zahtevajte garanciju koju ste platili, poštovanje rokova, originalnosti delova i sl...

        Time će ovakva pitanja postati bespredmetna a ostalo će biti nijanse.

        Nadam se da sam ti bar malo razjasnio neke dileme.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #19
          He,he necu ti uskakati u stomak, nisam ih ja pravio niti sam neki uredjaj vise hvalio ni kudio .
          Ja sam samo dao plus za znanje i sposobnost majstora Ranka. Inace da radi Lovato isto bi ga preporucijo. Ja licno ne preferiram ni jedan uredjaj vise ili manje i nemam i nikad nisam imao u kolima, niti cu u skorije vreme.
          A Deki ako te interesuje druga strana imas tel. pa okrenes i pitas:"Ubedite me zasto da stavim BRC a ne Lovato, i imaces recene pohvale i prednosti od BRC-a prema Lovatu, pa imas odgovore obe strane pa sagledaj cinjenice.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #20
            Nisam ocekivao da ce tema imati ivaj tok.
            Moja je pretpostavka da su Lovato i BRC dobre firme, ali dobar je i Mercedes i BMW, pa opet svi znamo ko je bolji.
            Interesuje me ako je Lovato dobar kao BRC, zasto je onda kazu da je BRC bolji i skuplji.
            - Postoje li razlike u resenjima?
            - U cemu je razlika?
            - Kako videti razliku u kvalitetu?
            Firma BRC se nalazi u gradicu Cherasco u severnom delu Italije koji je jedan od najskupljih delova Evrope. Izuzetno skupa radna snaga dovodi do neshto vishe cene uredjaja (u Srbiji je nabavna cena BRC uredjaja niza od cene Lovato uredjaja) u Italiji. Razlika u cenama za isti nivo opreme u Italiji je oko 10%.

            Lovato je stacioniran u Vicenci i ima fabrike na vishe kontinenata (Indija, Brazil, Panama) tako da sebi moze da omoguci nizu cenu uredjaja, zahvaljujuci jeftinoj radnoj snazi.

            Po meni je Lovato isparivach (kao srce sistema) konstrukciono daleko bolje reshen nego BRC i jednostavno zbog toga preferiram Lovato. Za mene je dovoljna chinjenica da ako i nemarna mushterija (chitaj taxista) dodje posle 4 godine i kaze : "Ja bih da uradim servis isparivacha, preshao sam oko 250000 km" dovoljna. Za BRC nisam chuo tako neshto.

            Lovato smatram boljim a na mushterijama je da odluche koji sistem im se vishe dopada.

            Wiz shto se tiche ugradnje gasa u disel motore, to vec dugo nije nikakva tajna. Jedini problem predstavljaju nove generacije disel motora, za koje takodje postoji oprema , ali je papreno skupa i tek za nashe uslove neisplativa.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              A ako se ugradi u kamion ili autobus? 3000 evrica max. za nekog mozda i nije neka para kad su u pitanju stotine hiljada kilometara. Jedno je sigurno a to je da energensi nikada nece biti jevtiniji nego danas. Nemojte da vas zatekne nespremne kad se desi "cudo" u bliskoj buducnosti. Tih 30-tak procenata gasa koji bi trosio jedan snazni motor kamiona nije mala usteda. Problem je samo sto nama niko ne garantuje da ce cena gasa ostati u sadasnjem odnosu sa cenama benzina ili dizela.
              Pitanje se odnosilo na nesto drugo. Sta vi hocete ljudi? Automobilski dizel motori danas ne trose skoro nista! Jedino ako je nekome stalo do ekologije i placanja DUPLE takse onda neka pozuri da ugradi gas u dizel. Ko ne zna u Belgiji bar se placa ekstra taksa i na dizel i na gas. Pricalo se da ce biti beneficije za upotrebu gasa a dotirane iz kase za ekologiju ali od toga nema nista. Bilo je priznavanja troskova za gasne instalacije najnovije generacije i to je sve. Sta ce biti sledece videcemo.

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #22
                A ako se ugradi u kamion ili autobus?
                Kamioni i autobosi se uglavnom kenvertuju na CNG (metan), pa je prema mom izvoru konverzija daleko skuplja i vredi neki 10k evrica. U svakom sluchaju se za tako velike potroshache isplati i ta suma.
                Ostaje samo nejasno zashto drzava ne izfinansira konvertovanje bar dela autobusa iz gradskog saobracaja?
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                Working...
                X