PROBLEM Samo se odjednom ugasi na plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BARTONE
    CBC Senator XXL
    • 25.09.2006
    • 398
    • Bor

    #16
    Originally posted by Byk
    SPI = single point ingnition????
    netacno
    u prevodu paljenje u jednoj tacki
    Originally posted by Dora
    Odgovor je tačan...
    netacno
    Originally posted by RANK
    odgovor je netacan
    tacno

    SPI = single point injection ili ubrizgavanje u jedoj tacki

    ignition=paljenje
    injection=ubrizgavanje-ubacivanje

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Ijao Pa valjda razlikujem paljenje od ubrizgavanja, nisam ni gledao dalje kad sam vide single...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • RANK
        CBC Senator XXL
        • 28.02.2007
        • 1635
        • Beograd
        • FIAT MAREA WEEKEND 1

        #18
        Originally posted by Dora
        Šta je tačno da je netačno a tačno je da nije tačno?

        SPI=Single point ili šta?
        TACNO: Single Point Injection
        NETACNO: Single Point Ignition
        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

        Comment

        • RANK
          CBC Senator XXL
          • 28.02.2007
          • 1635
          • Beograd
          • FIAT MAREA WEEKEND 1

          #19
          @ Dora
          ajde, molim te obrisi ovaj off, i moj i tvoj i drugih. hvala.
          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

          Comment

          • DraxNS
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2006
            • 520
            • Bačka Palanka
            • Peugeot 307 SW

            #20
            Moram da se citiram posto vidim da ova tema "pada" ispod radara... a odgovor je ipak pozeljan...


            Originally posted by DraxNS
            Ajd da se i ja nadovezem na ovu temu.

            Vec 4 ili 5 puta mi se ladno ugasio auto na plinu. Posle nije hteo ni na benzin da upali.

            Ali da pobrojim relevantne (meni poznate) stavke:
            -1. Toyota Carina E 1600 ccm 16v injection '93god
            -2. TNG Lovato skoro sredjivan za famozni atest, zamenjeno valjda sve osim boce (to Dora zna najbolje )
            -3. Ovaj "noviji" datum (letnji) mozemo uzeti kao TNG rebirth od tada presao recimo 1000 km
            -4. TNG inicijalno ugradjen pre 3 do 4 godine i recimo da je auto presao do 10000 km na plin ukupno
            -5. Trenutna kilometraza ~204000 km

            Simptomi:
            Kao prvo poceo da se gasi auto iz cista mira i to uvek na kocenju (semafor) tj. laganom zaustavljanju. Nakon toga je bilo nemoguce upaliti auto, razlog naknadno otkriven > crko akumulator.
            Zamenom akumulatora resen problem verglanja ali ne i gasenja auta. Nakon ove zamene (pre par dana) auto se opet 2 puta gasi u toku voznje i oba puta opet u zaustavljanju. Uz to, pocela je da se pali lampica koja pokazuje motor na kokpitu.
            U Go.Ta.Car Toyota ovlascenom servisu mi je receno da ta lampica signalizira: previse goriva/premalo vazduha/pojavu viska ulja. Sugerisano da ima veze sa TNG instalacijom ali nije obavezno.

            Auto sasvim regularno upali na benzin, radi x vremena na TNG i tako se povremeno ugasi prilikom zaustavljanja, znaci NE naglog kocenja.. vec normalnog usporavanja kod npr. pesackog ili semafora. Poslednji put kad se ugasio, jedva ga upalih na bezin.. znaci bilo je par duzih verglanja uz pazljivo "pumpanje" gasa i tek iz 3. pokusaja uspeh da upalim auto. Od tada opet radi normalno.
            Svaki put kad se ugasio je bio na TNG. Motor je bio i hladan i zagrejan tj. radio manje od 5 odnosno vise od 15 minuta, zavisno od slucaja.

            Kao dodatni simptom mogu da primetim uvecanu potrosnju ulja tj. od zamene ulja i filtera dolio sam ukupno oko 1,5l ulja a i dalje mi na kontrolnoj sipci za ulje ne pokazuje ni min. Prilikom zamene sipano 3,5l ulja, od onda proslo vise od godinu dana i predjeno 2 do 3000 km.

            Predlog iz gore pomenutog servisa je ili da se naspe neki aditiv u pun rezervoar goriva... pa da se tako vozi dok se to gorivo ne potrosi kako bi se ocistile sve dizne, kanali,stavec i/ili da se zamenu uljni dihtunzi (ili sta vec) na karikama (negde na motoru ako nisu karike..).

            Moram da priznam da auto vozim 98% vremena na plin i da na benzin samo palim i da ne cekam bas previse nakon paljenja da prebacim na TNG, ali kontam da tako radi velika vecina nas

            Svaka pomoc dobrodosla.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Iz ovog što si napisao mogu da pretpostavim da u tom trenutku (kad se ugasi) dodje do stvaranja viška plina pa se motor ugasi. To bi bio i odgovor zašto posle teško pali uz "pumpanje" jer onda ima i benzina pored zaostalog plina. Ne treba da se "pumpa" nego pedala do patosa i čekati da se upali a onda pustiti gas. Na taj način se izluftira motor od viška goriva.

              Da se gasi u tom momentu (kočenja) može da utiče svašta, počev od servo uredjaj za kočnice, falš vazduha, nedostatak temperature isparivača i sl...

              Trebalo bi proveriti podešenost isparivača jer možda ima malo bogatiju smešu nego što treba pa onda nekad to može zasmetati u skupu sa drugim okolnostima prilikom zaustavljanja.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • DraxNS
                CBC Senator XXL
                • 24.10.2006
                • 520
                • Bačka Palanka
                • Peugeot 307 SW

                #22
                Upravo sam kupio onaj "dodatak" za gorivo, koji bi trebao da ocisti ceo sistem... od rezervoara do samih dizni... pa cu da probam i tako da pomognem.

                @Dora
                Za proveru isparivaca cemo se cuti... tokom ove nedelje, ako imas vremena.

                A pada mi i jos jedna ideja na pamet. Poslednja 2 puta sam tocio na OMV pumpi. Natocili su mi 38 odnosno 41 litar butana. Lepo je to sto sam sa ovih 79 litara presao oko 720-750 km, ali se bojim da su mozda "prepunili" rezervoar... mislim mozda je sada veci pritisak u boci nego inace.... nisam strucan i ne znam... ali mi ovako laicki ima smisla. Sama boca moze da izdrzi povecan pritisak... ali mozda ostatak sistema ipak ne moze.. ili neki delovi ne mogu...
                Dok sam tocio.. brzo je islo do npr. 30 litara.... onda bi usporilo.... i polako islo ... islo... islo....dok ne bi rekao momku na pumpi da je dosta. Nijednom u ova 2 puta pumpa nije sama stala.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Sad trenutno kakav je gas nema većeg pritiska pa da si pita
                  Katastrofalno je loš. Imam onu reklamnu grejalicu na plin kao suncobran. Kad stavim bocu gori plavo par minuta i onda se ugasi, jednostavno nema više propana da isparava, posle gori ali crveno i čadjavi, tako da sigurno nema viška pritiska.

                  Sistem može da izdrži svaki pritisak koji je u boci ali pati samo do manjka, nikako od viška...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • DraxNS
                    CBC Senator XXL
                    • 24.10.2006
                    • 520
                    • Bačka Palanka
                    • Peugeot 307 SW

                    #24
                    Znaci sa ocajnog plina da predjem na los BMB

                    Sto je najgore, prethodno sam tocio na Sangaju... i kad sam sa 36 litara jedva izvukao 290km (mo's misliti koji je tek to onda kvalitet) predjoh na ovu OMV tocionicu i tu sam bar "podigao" prosek na nekih 11-tak litara na 100 km. Auto kad ide onda lepo ide... oce i da povuce i ne davi se kad predjem 80... znaci gorivo i nije tako lose, bar u poredjenju sa onim sto NIS GAS prodaje..... ali je pocelo ovo sa gasenjem i sa lapmpicom za motor

                    Svakako cu da navratim da vidimo isparivac i evenutalno filter (mada si ga letos menjao).

                    Comment

                    • bili
                      CBC Senator
                      • 13.11.2007
                      • 208
                      • NS

                      #25
                      Mala digresija u vezi OMV pumpe u NS.

                      Izgleda da im je automat podešen na veći pritisak od normalnog. Meni su jednom prilikom uspeli napuniti 52 l u bocu od 53 l, otišao unutra da platim pre nego što je bilo gotovo, kad ono... Posle pogledam skazaljku na MV, ona zalepila daleko iznad 1. Sledećih par puta sam posmatrao šta se događa, dok čekam u redu. Jednostavno MV počne da štrajkuje, pumpa na isključuje, a "majstor" nista ne preduzima, zaustaviće samo ako mu kažeš, inače forsira dokle god može, pre nego što se boca napuni full, protok jako uspori.
                      VW über alles.

                      Comment

                      Working...
                      X