problem sa potrosnjom 20l

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ladislav
    CBC Senator
    • 14.12.2004
    • 223
    • Kragujevac
    • Lada Niva 1.7i

    #16
    Uporno ne vidim mnogo bitnu stvar, da li tih 20 litara trosi po gradu ili u vangradskoj voznji?

    Ako je u gradu, uradi ovo sto ti predlaze M-power, ako potrosnja spadne za jedno 30% dobar si.

    Ako je van grada... Onda nesto debelo nije u redu.

    Comment

    • zastava128
      CBC Član
      • 21.12.2007
      • 13
      • Beograd

      #17
      Originally posted by sw.brick

      to je mozda subjektivno tako, realno nije moguce iz mnogo razloga.
      prvi je sto toliku kolicinu goriva prosto nije moguce sagoreti normalno u 1116 kubika.

      dakle ili je prebogata smesa pa time i motora ne radi lepo ni normalno, ili gorivo negde nestane pre ulaska u motor pa motor potrosi lepo svoju dozu i normalno radi a onaj dopusnki deo goriva negde ispari (iscuri).

      za pocetak bilo bi dobro da navedes sta si ti i/ili prethodnici radili i popravljali na motoru ako ti je poznato.

      druga stvar, treba uraditi dijagnostiku.

      vrlo koristan podatak je zimereni sastav izduvnih gasova (na anlizatoru) gde ce odmah suziti mogucnosti u kom sklopu bi mogao biti uzrok problemu.

      to mozes da uradis u bilo kom servisu, ili u stanici za tehnicki pregled.

      daj brojke pa cemo dalje..
      e ovako sto se tice zamena delova ono sto ja znam je sto sam ja menjao nebih mogao reci sta je zamenjeno zato sto je zena vozila i nezna sta je zamenjeno pa cu ja reci samo ono sto ja znam da sam zamenio.

      1.razvodnik paljenja sa razvodnom kapom i rukom i kablovima sve novo sto se tice razvodnika on je onaj novi tip sto se stavlja na novog keca(upitanju je elektronac a razvodnik pre njega je isto bio elektronac i isto je trosio. da razvodnik je zamenjen posto se bio pomerio unutrasni deo razvodnika u odnosu na kuciste, malo je komplikovano reci kako se to desilo ali to sada nema veze, koga iteresuje mogu napisati.)

      2.zupcasti kais

      3. nova pumpa za gorivo po drugi put od kupovine kupljena

      4.skoro sva creva su zamanejena, zajdno i sa kompresionim crevom koji ide prema srvu, posto sam imao problem da uvlaci fals vazduh,
      5. svi ostali potrosni delovi svecice, ulje, filter, kais

      nemogu svega bas da se setim ali to je nesto od najvazniih delova sto se ticu iskljucivo motora ima jos mnogo delova koji se neticu motora pa ih necu navesti.

      sto se tice karburatora na njemu su zamenjene sve membrane ali nisam menjao dizne posto sam smatrao da su dobre posto se potrosnja ne razlikuje izmedju gasa i benzina samo sto na benzinu malo vise trosi.

      e da sto se tice potrosnje ona je uglavnom merena po gradu ali ponekad i na otvorenom naprimer do bubanj potoka tada potrosnja malo padne mozda na nekih 17-18l, ali za sigurno mogu reci za grad posto nesmem da izadjem na otvoreno posto se plasim da ne ostanem bez goriva da potrosnja ne poraste i ostanem negde na put.

      e da ko god da cuje ovu masinu nemoze da veruje kako toliko trosi a lepo radi

      sve sto je bilo dotrajalo i pokvareno je sredjeno i masina prosto prede ali nije mi i dalje jasno sta moze biti upitanju.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        pri zameni razvodnika paljenja stroboskopom podesen ?
        razvodnik fazno podesen (prema bregastoj) ?

        zupcasti podesen na fazu ?

        rezervoar goriva, cevi, creva do benzinske pumpe ?
        crevo do benz pumpe do karburatora ?

        u kakvom je stanju iglicasti ventil karburatora ?

        ako je iglicasti razdesen/ curi naglo raste potrosnja.

        iglicasti ima konacni radni vek i trosi se (izdrzi oko desetak godina ili 100.000km voznje).

        kakav je sastav izduvnih gasova.
        CO na leru ?
        CO2 ?
        CH ?
        NOx?

        sve to na 2500 obrtaja takodje ?

        jedan moguci tok u analizi/ dijagnozi problema.
        korak po korak.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • BARTONE
          CBC Senator XXL
          • 25.09.2006
          • 398
          • Bor

          #19
          i jos da dodam
          -povuci saug,onda ga naglo vrati potom otvori kuciste filtera vazduha i pogledaj leptir sauga,treba da je skroz otvoren tj.da stoji vertikalno
          -proveri stanje vakumskog regulatora na razvodniku(skini razvodnu kapu sa razvodnika i crevo sa karburatora koje vodi do razvodnika,malo ocisti krpicom ili nadji odgovarajuci cisti nastavak,natakni na crevo,stavi u usta i povuci.Gledaj sta se desava u razvodniku,imas elektronca znaci spoljna cetiri pipka bi trebalo da se malo pomere u suprotnom smeru kazaljke sata
          tako ces videti dal je membrana vakum.regulatora crkla il je crevo zapuseno
          -to isto crevce karburator-razvodnik skini samo sa razvodnika i probaj da duvas kroz njega(mora biti protocno i ako oslusnes moraces cuti sustanje u karburatoru
          -proveri sva cetiri tocka,mozda ti je rucna previse nategnuta,mozda cilindri napred blokiraju malo
          -lamela,korpa?
          imas li slobodnog hoda na pedali kvacila?

          Comment

          • alexa05
            CBC Senator XXL
            • 23.07.2006
            • 1769
            • Smederevo
            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

            #20
            Kod mene se prekomerna potrosnja benzina desavala usled toga sto je crevo za odusak bilo izvuceno iz rezervoara. Dva "majstora" su pokusavala bezuspesno da rese problem stelovanjem paljenja, smese i sl. dok je tek trecem uspelo posle 10-ak minuta da resi problem. Sto se tice velike potrpsnje na plinu put pod noge pa kod nekog od nasih experata sa foruma i problem je resen. Pozdrav!

            P.S. S'obzirom da si iz BG-a ne verujem da ti treba GO da odes do IvanaT da ti resi problem
            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

            Comment

            • zastava128
              CBC Član
              • 21.12.2007
              • 13
              • Beograd

              #21
              Originally posted by BARTONE
              i jos da dodam
              -povuci saug,onda ga naglo vrati potom otvori kuciste filtera vazduha i pogledaj leptir sauga,treba da je skroz otvoren tj.da stoji vertikalno
              -proveri stanje vakumskog regulatora na razvodniku(skini razvodnu kapu sa razvodnika i crevo sa karburatora koje vodi do razvodnika,malo ocisti krpicom ili nadji odgovarajuci cisti nastavak,natakni na crevo,stavi u usta i povuci.Gledaj sta se desava u razvodniku,imas elektronca znaci spoljna cetiri pipka bi trebalo da se malo pomere u suprotnom smeru kazaljke sata
              tako ces videti dal je membrana vakum.regulatora crkla il je crevo zapuseno
              -to isto crevce karburator-razvodnik skini samo sa razvodnika i probaj da duvas kroz njega(mora biti protocno i ako oslusnes moraces cuti sustanje u karburatoru
              -proveri sva cetiri tocka,mozda ti je rucna previse nategnuta,mozda cilindri napred blokiraju malo
              -lamela,korpa?
              imas li slobodnog hoda na pedali kvacila?
              oko leptira karburatora proverio sam otvara potpuno, to se tice sva cetiri tocka bas skoro sam radio kocnice menjo sam sve cevi za kocnice i cilindre tako da sam proveri bas skoro i znam da nisu oni.

              rucna koci na 4-5 zubac, nije nategnuta proverio

              jedino sto se tice kvacila ima neki slobodan hod mozda 4-5cm nisam siguran.kvacilo koliko mi se cini je dobro, ne proklizava.

              jedino da proverim razvodnik

              Comment

              • Dragan
                CBC Veteran
                • 18.09.2005
                • 184
                • U blizini Novog Sada

                #22
                Privrni onaj sraf na crevu izmedju isparivaca i karburatora za pola kruga.To ti je naj jeftinije da probas.
                Namazi sapunicom sve spojeve gasne instalacije, da proveris da ne curi negde gas.
                Nisi rekao koliko trosi benzina, a i kako si dosao do racunice od 20 l. gasa

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #23
                  Nisi rekao koliko trosi benzina, a i kako si dosao do racunice od 20 l. gasa
                  Pročitaj prvi post u ovoj temi još jednom.



                  naravno taj problem je i na benzinu.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Dragan
                    CBC Veteran
                    • 18.09.2005
                    • 184
                    • U blizini Novog Sada

                    #24
                    prvo bih teo da pozdravim administratore na dobro osmisljenom forumu
                    i hteo sam da postavim jedno pitanje a to je imam zastavu 55konja 1116ccm 90godiste i problem je sledeci sto vozilo trosi u najboljem slucaju 20l, napominjem da masina lepo redi tihana i netrosi ulje,neduva. naravno taj problem je i na benzinu.

                    ako neko ima resenje za taj problem molio bih da mi odgovorite.
                    Ne pise racunica sipao xx litara presao xxx kilometara... nema ni orijentacione potrosnje benzina , samo da i njega trosi puno. Imao sam slucajeva kad je coveku golf 2 1,6 trosio 25 lit.Ceo dan sam proveo trazeci problem, dok covek nije sam otkrio. Sipao je 25 lit. i otisao do Subotice i nazad (Beocin) oko 250 km je prosao.Od tada svakome kome trosi puno prvo pitam kako je dosao do te rcunice.

                    Comment

                    • zastava128
                      CBC Član
                      • 21.12.2007
                      • 13
                      • Beograd

                      #25
                      e ovako ide racunica najprostija sipam, 10-11l gasa i predjem oko 50 km sto je jako velika i dupla potrosnja napominjem da je to potrosnja u gradu. a sto se tice benzina bas skoro sam merio i benzin i ona cak i prelazi 20l, penje se na 24-25l. e da sto se tice srafa vec sam pokusao i ako ga jos malo smanjim on nevuce, e dada napomenem jos jedno da imam mesac na karburatoru.

                      ako moze jedno pitanje dali je moguce da je karburator neispravan i da trosi puno benzina a da lepo radi masina, i dali cu nesto uraditi uvezi gasa ako budem ubusio karburator i uvuko diznu za gas u karburator?
                      to pitam zato sto sam naso neke postove da su ljudi imali isti problem sa mesacem i da im je problem nestao sa ubusavanjem karburatora.

                      e da mozda nisam napomenuo da je gasni uredjaj potpuno nov i da isti takav gasni uredjaj ima i moj ortak na jugu i da njemu trosi negde izmedju 9-10l. moj i njegov gasni uredjaj je kupljen u isto vreme.

                      unapred hvala

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #26
                        Pa ne verujem da ces time resiti problem jer ga imas i na benzinu.
                        Idi negde nek ti strobom pogledaju na koliko je predpaljenje.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • zastava128
                          CBC Član
                          • 21.12.2007
                          • 13
                          • Beograd

                          #27
                          hvala oticicu cim prekine ovaj sneg.

                          ali moze jos jedno pitanjce ako kojim slucajem eliminisemo karburator i veliku potrosnju na benzinu dali bi nesto uradio sa ubusivanjem karburatora.

                          Comment

                          • Dragan
                            CBC Veteran
                            • 18.09.2005
                            • 184
                            • U blizini Novog Sada

                            #28
                            Prosto mi izgleda nemoguce da trosi 20l gasa i 20-25 benzina, a da motor lepo radi. A da curi negde i jedno i drugo opet tesko.
                            A, jel neko strucan slusao zvuk motora. Mislim neki mehanicar. Ili te redovno kradu na pumpi.

                            spajaj postove ili koristi EDIT.


                            Poruku izmenio: *IvanT*

                            Comment

                            • zastava128
                              CBC Član
                              • 21.12.2007
                              • 13
                              • Beograd

                              #29
                              jeste slusali su njih dosta od komsija do ljudi koji su radili u dmb-u ali im i dalje nije jasno zasto je tolika potrosnja.

                              Comment

                              • Dragan
                                CBC Veteran
                                • 18.09.2005
                                • 184
                                • U blizini Novog Sada

                                #30
                                Onda sigurno imas gremline.

                                Comment

                                Working...
                                X