Nubira II, BRC venturi, detonacije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 230
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2007
    • 775
    • Semberija

    Nubira II, BRC venturi, detonacije

    Prijatelj je nedavno kupio Nubiru II sa ugrađenim BRC venturi sistemom i nakon nekog vremena počele su da mu se dešavaju detonacije.
    Kablovi i svećice su zamnjeni, ali je problem ostao, detonacije se i dalje dešavaju nasumično, (u toku vožnje, neposredno posle prebacivanja na plin, pri paljenju na plin...) a kućište filtera vazduha je napuklo, napukla je i plastika koja drži u sebi step motor od LCS-a, inače su creva koja vode vazduh od filtera do motora u lošem stanju (takođe napukla)...

    Može li se tu išta učiniti (sem ugradnje novog sistema, u tom slučaju će prodati auto)?

    Ima li dobrovoljaca da obave operaciju i vrate Dacu u život?
    (Ako je to uopšte moguće )

    Hvala...
    155+75=230
    VIVA LA VITA!!!
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    o razlozima pojava detonacija je dosta pisano, kao i to da ti niko ne moze garantovati da detonacija nece biti sa venturijem, pa taman sve izmenjao na motoru. ubrizgavanje gasa je jedini siguran lek, lambda kontrol mozda pomogne a mozda i ne. cena ubrizgavanja je koliko znam nesto preko 600 eur u zavisnosti od sistema...
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • 230
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2007
      • 775
      • Semberija

      #3
      Ma znam ja to oko detonacija, samo me je interesovalo da li je neko od majstora rad da primi auto, ako misli da može što da učini.

      Ako nema drugog leka osim sekventa, koja je cena (opet ako neko od majstora može konkretno da kaže)? Motor je 1.6 16v

      Hvala!
      155+75=230
      VIVA LA VITA!!!

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #4
        pa ja ti reko i za cenu u prethodnom postu... a s obzirom da imas vec bocu/ventil/cevi onda je i malko manje.. ako ti treba jos detalja okreni lepo servisere telefonom ovde ti niko nece reci cenu bas u dinar toliko i toliko i dodji tad i tad, jer se takve stvari ne dogovaraju ovde.
        imas temu o servisima za gas, dobri/losi pa prelistaj...
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • nijebitno
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2006
          • 629
          • Modrica

          #5
          U svakom slucaju bi prvo trebao dovesti motor u neko normalno stanje jer nece bas dobro raditi ni sekvent, a ni na benzinu ako ima toliko fals vazduha.

          Sto se tice sadasnjeg sistema Prolupator je dugo vozio nubiru sa LCS, ali od Lovata ugradjeno kod Dore i mislim da nije imao problema, potrazi malo. Prije ugradnje LCS imao je detonacija. Mozda bi se i taj dao fino ustelovati ako vec nije totalno dreknuo od detonacija.
          Difference between man and boys is the price of their toys

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #6
            Odmah je ugradjen LCS, a problemi su bili jedino i iskljucivo vezani za struju! Jednostavno, ne postoji taj kvalitet uredjaja za Nubiru (od bobine, kablova, svecica pa na dalje) koji bi bez greske radili na plin na Nubiri duuugo vremena. Cim se sitnica (koja na benzinu ne pravi bas nikakav problem) pojavi - eto detonacije! Vremenom se naviknes.
            Stavljano je sve original (drugacije i ne moze) i NGK svecice ... ma sve je to lepo neku hiljadu km... sekvent je zakon ! Ili diesel, jos bolje !
            Venturi po definiciji mora da pravi probleme! Jedino Punto I 1.1 sa najobicnijim venturijem nije pravio nikad ni jedan problem, a maltretiran je najstrasnije...
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            Working...
            X