impco rasprsivac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soskic
    CBC Početnik
    • 15.11.2007
    • 8
    • Arandjelovac

    impco rasprsivac

    pre svega pozdrav za sve koji ovo procitaju.

    dobio sam ponudu od drugara da kupim rasprsivac plina,marke IMPCO COBRA.
    Sobzirom da vozim alfu 33,i da imam rezervne karburatore sa plocama za plin,interesuje me da li bi ovaj rasprsivac mogao da se ugradi,posto sam samo njega dobio i cena koju bi mogao da mu ponudim,i naravno sta bi mi jos bilo potrebno od opreme da bi sve to proradilo

    IMPCO COBRA
    W.P.312 P.S.I.
    W.C.2LBS







  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #2
    treba ti sve(boca cevi creva ventili...) taj reduktor je drtina matora,gde ces posle da nadješ delove za njega.jeftinije ti je da odeš kod nekog poštenog majstora da ti to odradi i da se vozaš bez problema.i niukom slučaju ne savetujem samostalnu ugradnju ugradnju iz xy razloga.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Ne zezaj se sa tim.
      Taj isparivac ne vredi nista iako ces naci na netu da kosta jako mnogo.
      Setovi za reparaciju za Impco cak i ako ih negde nadjes (u Evropi naravno) su isto znatno skuplji nego za italijanske isparivace.
      Gde su ti lulice na isparivacu?
      Imam Impco na autu i znam sta pricam tacno. I kad bi menjao nesto to bi bio neki NOV isparivac. Lovato, Landi Renzo, BRC.... samo da je original.

      Comment

      • soskic
        CBC Početnik
        • 15.11.2007
        • 8
        • Arandjelovac

        #4
        isparivac je inace skinut sa karete stil godista 2007 i u njoj je motor od golfa...ali mislim da cu odustati od ugradnje.......platio sam ga 15e,da ako ga prodam nekom.

        Comment

        • alfaromeo boy
          CBC Član
          • 22.11.2007
          • 23
          • pariz

          #5
          Taj isparivac je orginalno napravljen za viljuskare, svaki koji je zapao u Srbiju dosao je sa viljuskarom...na autima su zavrsili tako sto su ih razni dunjdjeri ugradjivali i zezali narod...lulice i prikljucci ti nepasu ni sa jednog drugog isparivaca...uzmi i baci ga u kantu i idi kupi novi zavoli, kosta sa prekidacem i gasnim ventilom 65 eura u futogu, provereno najbolji uredja za nase trziste...lovato ti je isto tu negde sa cenom isto tako je dobar ali mu membrana krace traje jer nema teg na velikoj klackalici a brc zaobidji u velikom luku...vise para, los isparivac, skupa revizija, mnogo kratak vek...pozz
          ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

          Comment

          • gorky
            CBC Senator XXL
            • 08.06.2007
            • 860
            • Vojvodina,Kikinda

            #6
            na kojem je to BRC-u kratak vek molim te,inače zavoli je odličan ,lovato ne zaostaje

            Comment

            • alfaromeo boy
              CBC Član
              • 22.11.2007
              • 23
              • pariz

              #7
              tehno uglavnom membrane su cudo......a tek onaj patuljak za sikvent...to je posebna prica.....
              ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

              Comment

              • soskic
                CBC Početnik
                • 15.11.2007
                • 8
                • Arandjelovac

                #8
                Originally posted by alfaromeo boy
                Taj isparivac je orginalno napravljen za viljuskare, svaki koji je zapao u Srbiju dosao je sa viljuskarom...na autima su zavrsili tako sto su ih razni dunjdjeri ugradjivali i zezali narod...lulice i prikljucci ti nepasu ni sa jednog drugog isparivaca...uzmi i baci ga u kantu i idi kupi novi zavoli, kosta sa prekidacem i gasnim ventilom 65 eura u futogu, provereno najbolji uredja za nase trziste...lovato ti je isto tu negde sa cenom isto tako je dobar ali mu membrana krace traje jer nema teg na velikoj klackalici a brc zaobidji u velikom luku...vise para, los isparivac, skupa revizija, mnogo kratak vek...pozz
                u kantu ce i da zavrsi,hvala na preporukama

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  #9
                  e hebi ga da sam znao ne bih ugradio par stotina komada za par godina,ovako sad mi ostaje da se iskreno kajem što sam živeo u neznanju i zabludi.garancija za techno je godinu dana nezavisno od broja pređenih km,servisni interval za kontrolu i eventualnu zamenu membrana je 80000km,svaki će preći 200000km bez problema uz redovno servisiranje i pravilno podešavanje.da sam ranije znao ne bih ga ugradio svom tati svom kumu prijateljima.zoranbg,izvini na dezinformacijama,tvoj reduktor u stvari ništa ne valja mada ti za to još ne znaš,ovih 30000km ti u stvari nisi prešao nego si se smrzao pored auta jer jer hladno pa haluciniraš,ti u stvari imaš stalno problema sa autom a kriješ to od nas

                  Comment

                  • alfaromeo boy
                    CBC Član
                    • 22.11.2007
                    • 23
                    • pariz

                    #10
                    Pa recimo da haluciniram da sam radio revizije na stotinu tehna izmedju 20000 i 30000 hiljada, recimo da tu granicu od 80000 za membrane mozda i dostigne svaki 8 komad, a 200000 hiljada svaki 88, recimo da sam se smrzao kad sam bio u italiji na obuci i to gle cuda bas u brc fabrici, gde mi neko rece opet gle cuda da tehno ima fabricku gresku na membrani...mozda samo haluciniram i sanjam...ko ce ga znati...to sto su gospoda iz brc-a podpisali prvi ugovore o ugradnji u garantnom roku neznaci da je taj uredjaj bas TOLIKO dobar...a tek revizija sto je jeftina prava sitnica...a tek za sikvent...pa one njihove dizne svaka druga do 20000 pocne da pusta plin na spoju plastike i metala (normalno nemislim na keihin)...pa indikator pritiska na railu, sednes ujutro sav sretan upalis a on na 20000 crko i auto nece na plin...a tek sto postuju garanciju nemam reci..skines diznu koja curi a oni pa to je zbog loseg plina...a jel moze druga a oni naravno za 95 eura...a mozda sam ja to sve sinoc sanjao ili onda kad sam se smrzao pored auta...ko ce ga znati...nisam pametan..
                    ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

                    Comment

                    • alfaromeo boy
                      CBC Član
                      • 22.11.2007
                      • 23
                      • pariz

                      #11
                      e a lovato ne da nezaostaje nego je mnogo dobar uredja u svakoj varijanti...neznam kakav im je sikvent nisam ga nikad radio..ali klasika radi extra...zavoli mi ja malko drazi samo zato sto je malko jeftiniji a radi isto kao i lovato...a ima i kontra teg na klackalici...pa traje mnogo...pozz
                      ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

                      Comment

                      • gorky
                        CBC Senator XXL
                        • 08.06.2007
                        • 860
                        • Vojvodina,Kikinda

                        #12
                        ja ugrađujem onda neki drugi BRC verovatno iz zemlje čuda,mislim ove bez fabričke greške,ili me je dosad svaki put usralo,nešto ima.skoro je izašla i nova verzija reduktora za sekvent,pa kad te talijani pozovu da ga pregledaš i daš stručnu ocenu,molim te prenesi i nama utiske,ne verujem da su smeli da ga puste u prodaju dok ga ne pregledaš,dosad su smeli da prodaju koješta ali od kad imaju ovakvu kontrolu uzeli su se naum,inženjeri BRC-a već danima ne spavaju ne znaju šta ćeš reći jel dobar ili će dobiti ostav

                        Comment

                        • alfaromeo boy
                          CBC Član
                          • 22.11.2007
                          • 23
                          • pariz

                          #13
                          hmm taj novi sam vec ugradjivao i mali i veliki u razne modele...recimo porsche cayenne turbo s...nebitno..brc je extra..samo vi ugradjujte i dalje...sta bi putari radili kad bi odmah napravili dobar put... postoji ona stara "sto ljudi, sto cudi"...moja prica je zasnovana na licnom iskustvu...tvoja na tvojem...meni licno nista neide ni iz dzepa ni u dzep, tako da mi je sve jedno...nevidim svrhu dalje rasprave a i zaobisli smo temu ovog posta...svaki od uredjaja je poseban i dobar na svoj nacin...bitno je samo da nisu iz Turske, Bugarske i slicnih zemalja, zar ne?..treba nauciti ove ljude da sve sto je jeftino nije i dobro a pogotovo sigurno...tako da nema ljutnje...daj da se udruzimo i napravimo auto koji ide na vodu i sve ih zeznemo...ja vec pravim gorivnu celiju za proizvodnju hidrogena iz vode...20 litara vode 600 km..primamljivo zar ne?...zelim vam svima sretnu novu i naravno badnji dan i bozic..
                          ZIVEO HIDROGEN>>>STO DA SE NEVOZIMO NA VODU KAD MOZEMO!!!!

                          Comment

                          • galileo5
                            CBC Veteran
                            • 31.03.2005
                            • 131
                            • Leskovac, South Serbi

                            #14
                            IMPCO Cobra nije reduktor samo za viljuskare, vec i za automobile.
                            Jako dobro se pokazao na automobilima sa K-glavom.

                            Jako dobro se pokazao i na automobilima sa preko 4000ccm, pogotovo na automobile americke proizvodnje.

                            Jako dobro se pokazao u surovim uslovima rada sto podrazumeva start motora i na -40c .

                            Uz ovaj reduktor najcesce dolazi i drugi stepen CA100 koji je nista drugo nego varijabilni mikser.

                            Upravo taj varijabilni mikser omogucuje stabilniji rad i preciznije doziranje i samim tim smanjuje potrosnju.

                            Membrane se mogu naci i kod nas.

                            IMPCO uredjaje ne skarabudzuju svi majstori, vec ima i onih koji ga uspesno i uredno ugradjuju.

                            POZZ...

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              E ako si mu kaz'o.

                              Comment

                              Working...
                              X