Da li neko moze da pomogne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zmiki
    CBC Početnik
    • 12.01.2008
    • 7
    • beograd

    Da li neko moze da pomogne?

    E ovako,pretražio sam sve teme i naišao sam na sličan problem ali ipak bih postavio novu temu zbog toga što se ipak dešava nešto čudno...
    Vozim Sierru 2.0 dohc,a dešava se da u toku vožnje(znači topao motor) počne postepeno da duva hladan vazduh iz sistema za grejanje a skazaljka za temperaturu padne skroz dole!???Pritom,ako nastavim da vozim, vrlo brzo smrzne isparivač i auto se gasi,naravno...E sad,sigurno se negde stvara vazdusni čep i ja sam nekoliko puta izbacivao vazduh,ali se kvar ponovo javlja posle dan-dva.Auto vuče odlično,ne meša ulje i vodu ali sam primetio da kad voda dodje do ulaza isparivača treba joj dosta vremena da se pojavi na izlazu.Tečnost nigde ne curi,a boca je prepuna i čim je otvorim tečnost izlazi napolje...Katastrofa!!!Kada ugasim motor i sačekam sat-dva,ponovo sve bude u redu pa se opet desi isto već posle petnaestak minuta vožnje.Imate li neku ideju otkud vazduh u sistemu i da li je mozda isparivač uzrok?Dosad nisam imao nikakvih problema sa plinom i prezadovoljan sam potrošnjom.Još da napomenem da je ler gas malo veći kad radi na plinu i tada zna da bude i 1400 obrt a normalno je 850-900,kao i da sam pre mesec dana promenio antifriz a ovo mi se dešava već nekih 10tak dana.Izvinjavam se na opširnosti i hvala svima...
  • BOSS
    CBC Član
    • 09.11.2007
    • 45
    • Paraćin

    #2
    Da te slučajno ne zeza termostat?

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Nije termostat garant.
      Imas losu cirkulaciju kroz isparivac.
      E sad redom. Otkad imas gas? Sta je bilo pre? Koliko dugo vozis na gas?
      Sta se desava leti? Sta se desava ako samo vozis na benzin?
      Odakle je uzet izvod prema isparivacu? Gde je ulaz a gde izlaz iz isparivaca?
      Mislim da dobar majstor za gas to resava za pola sata najvise.
      Nisi ti jedini kome ledi isparivac. Kod mene je bilo sve "ok" pa je ledio dok mi to Dora nije sredio mada sam imao grejanje normalno.
      Neverovatno je kako to zna da zeza ja sam se toliko mucio i sve zivo probao da sam vec poceo da sumnjam u zdrav razum. Nista tu ne vredi osim znanja i iskustva a fala bogu ima ko zna.
      Nemoj samo da menjas dzabe vodenu pumpu kao sto sam ja.

      Comment

      • gorky
        CBC Senator XXL
        • 08.06.2007
        • 860
        • Vojvodina,Kikinda

        #4
        lepo je rečeno da se problem javlja od kada je usut antifriz.po meni treba odatle početi,dakle prijatelju,probao si (ili je neko drugi) video si da ne znaš,oteraj nekom ko zna,bilo koji mehaničar će to jako brzo rešiti,dobro si dijagnostikovao problem,samo ne umeš samostalno da ga rešiš,i to je ok

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Te Siere su poznate po nikakvom grejanju, ventilator je ko turbina. Meni je slično bilo neki dan i rezultat je crkla pumpa za vodu, propeler se okreće na osovini. Može biti svašta.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • zmiki
            CBC Početnik
            • 12.01.2008
            • 7
            • beograd

            #6
            Ljudi izvinjavam se što kasnim sa odgovorima,skiknuo mi modem pa jedino sa posla mogu da se kačim..Izgleda da nije samo do vazduha u instalaciji.Juče sam ponovo izbacivao vazduh i video da voda u posudu uopšte ne dolazi kroz dovod već se vraća kroz odliv i ključa u posudi,pa ponovo ode u motor i krene onda da dolazi kako treba i opet naglo puni posudu kroz odliv,a pritom u kabini duva hladno i skazaljka na nuli!!?Možda je ipak termostat,idem sutra da kupim novi pa ću videti...Ako nije to-pravac kod nekog majstora!Auto sam kupio sa ugradjenim plinom ,kod mene je prešao nekih 12000km,kad mi se desi pomenut problem ja prebacim na benzin ali i dalje duva hladno i skazaljka stoji na nuli.Isparivač je dosta visoko,pre ovoga nisam imao apsolutno nikakvih problema sa kolima ni sa plinom sem što je malo curkala voda na hladnjaku pa sam sipao onaj prah da začepi rupicu kada sam promenio antifriz...Prošle zime je grejao kao lud...

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #7
              Ahaa... sipao si onaj prah?
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #8
                nije termostat u pitanju...
                kao sto rece dora , vodena pumpa ako slabije radi moze izazvati takve probleme, a druga mogucnost je da je malo probio na dihtungu glave, izmedju kompresionog prostora i vodenog, pa da stalno ubacuje gasove u vodu, pa imas cepove i losu cirkulaciju, ali mi vise ipak lici na pumpu...
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  Isparivač je dosta visoko
                  eto ti razloga.
                  isparivac MORA da bude ispod nivoa tecnosti u prelivnoj posudi, inace se nikada neces osloboditi vazduha u sistemu.

                  vazduh je izolator a ujedno sprecava normalan rad pumpe i cirkulaciju antifriza.

                  resenje-
                  promeni mesto isparivacu i postavi ga na nizu poziciju.

                  problem odzracivanja sistema automatski resen.
                  inace kod Siere ne postoji problem odzracivanja, nema odzracnog ventila, sve je potpuno automatski (kada izadje iz fabrike).

                  dakle, taj koji je previsoko postavio isparivac (nestrucna ugradnja) je doveo do uzroka problema koje opisujes.

                  za probu, odrsrafi isparivac sa nosaca, onu veliku maticu, spusti rukom nize i pokreni motor.
                  ostavi na leru 5 minuta, dodaj gas na oko 2000 obrtaja jedno 100-120 sekundi i ostavi na leru jos 60 sekundi.

                  sistem bi trebao da se sam odzraci, i da normalno krene cirkulacija.

                  sve i da je neispravan termostat ne moze nikako da motor ostane hladan, posto antifriz cirkulise unutar motora (bloka) i to je potpuno razdvojen hidraulicni krug gde termostat nema apsolutno nikakvog uticaja.
                  dakle, termostat nije ovde uzrok problema.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Type_R
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2007
                    • 900
                    • Valjevo

                    #10
                    sem što je malo curkala voda na hladnjaku pa sam sipao onaj prah da začepi rupicu kada sam promenio antifriz.
                    To nisi trebao raditi, ja sam skoro pisao ovde na forumu kolikih sam problema imao sa grejanjem dok nisam ocistio mali hladnjak bas iz razloga sipanja tog praha.


                    eto ti razloga.
                    isparivac MORA da bude ispod nivoa tecnosti u prelivnoj posudi, inace se nikada neces osloboditi vazduha u sistemu.
                    Ja nisam imao uslova (citaj mesta) da smestim isparivac nisko i ostao je kao najvislja tacka u sistemu, u principu nemam problema (dal tome doprinosi nova vodena pumpa?) isparivac mi je vreo non-stop, jedino mi grejanje duva malo manje toplo nego bi trebalo.



                    sve i da je neispravan termostat ne moze nikako da motor ostane hladan, posto antifriz cirkulise unutar motora (bloka) i to je potpuno razdvojen hidraulicni krug gde termostat nema apsolutno nikakvog uticaja.
                    dakle, termostat nije ovde uzrok problema.
                    slazem se sa ovim, ali mi ostaje nejasno kako mu skala od temperature padne na nulu???
                    Zar davac nije fizicki na strani bloka u odnosu na termostat????
                    3SG(T)E EXPERT

                    MAN service

                    Comment

                    • campi
                      CBC Veteran
                      • 11.06.2005
                      • 169
                      • Srbija

                      #11
                      zdravo

                      Zdravo ..imao sam slican problem na auto Audi 80 CC 1.8 .....auto je u pocetku kada s eupali i u mesto dok se nezagreje...malo poceo da ledi kada je na plin upaljen...da bi to postalo sve cesce i cesce....pogotovu kako su dani bili hladniji..da bi vremenom poceo da "kljuca " antifriz u expanzionoj posudi..ali bi s eposle smirio i i vozio bih citav dan bez problema naravno posle toga poceo bi da kljuc aposl e10-ak minuta rada motora u mestu i nije vise bilo moguce voziti......
                      problem je bio u DIHTUNGU glave koji je malo popustio negde...i mesao je gasove sa vodom u sitemu i tako stvarao cepove u rashladnom sistemu motora sto je uzrokovalo losu cirkulaciju antifriza (verovatno nikakvu) kroz isparivac koji je zbog toga ledio.....
                      Kako je promenjen dihtung glave navedeni problemi su nestali....

                      Pozdrav......



                      P.S. Obzirom da je auto kupljen polovan a ima godina..toplo preporucujem ukoliko s ebude radila glava motora ili ne svakako promeniti i vodenu pumpu ( ja sam bio u slicnoj poziciji i na svom autu sam je promenio)

                      Comment

                      • Type_R
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2007
                        • 900
                        • Valjevo

                        #12
                        Pa pre skidanja glave napamet, trebalo bi proveriti da li kompresija "curi" u rashladi sistem.
                        3SG(T)E EXPERT

                        MAN service

                        Comment

                        • zmiki
                          CBC Početnik
                          • 12.01.2008
                          • 7
                          • beograd

                          #13
                          Bio sam kod majstora i on reče da prvo zamenim termostat pa da vidimo šta će da se desi i to sam i uradio.Evo,već tri dana mi se ne pojavljuje problem,a što se tiče skazaljke za temperaturu izgleda da ne valja termodavač pa ću i njega da zamenim.Grejanje je sada super,nivo tečnosti stoji na normali.Isparivač je u nivou čepa na posudi za vodu,stvarno previsoko, ali ću i to da sredim ovih dana.Puno se zahvaljujem svima na odgovorima,pozzzz

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Isparivač je u nivou čepa na posudi za vodu,stvarno previsoko
                            ako je u nivou, isparivac sa nivoom tecnosti u posudi, nije previsoko i ne moras nista da diras.

                            vazduh uvek ide nagore, kao laksi od vode, i stoga mora da tecnost u posudi bude najvisa tacka sistema radi odzrake.

                            ako to nije tako, onda mora na najvisoj tacki sistema da se postavi posebno odzracno lonce ili odzracni nepovratni ventil.

                            uglavnom mora na najvisoj tacki sistema, a to je posuda iz fabrike kada izadje auto, da postoji veza sa spoljnim vazduhom a to je cep (u kome su dva ventila) koji to omogucava.

                            sve isti principi kao sistem centralnog grejanja u kuci, ista namena pojedinih komponenti, isti nacin rada, isti problemi, isti nacin resavanja problema..

                            dakle, sve dok je isparivac (ceo) ispod nivoa tecnosti koji se moze postici u posudi pri sipanju antifriza nema razloga da ga pomeras, i nije previsoko.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BOSS
                              CBC Član
                              • 09.11.2007
                              • 45
                              • Paraćin

                              #15
                              Termostat

                              Izgleda da sam ga pogodio iz prve.

                              Comment

                              Working...
                              X