E ovako,pretražio sam sve teme i naišao sam na sličan problem ali ipak bih postavio novu temu zbog toga što se ipak dešava nešto čudno...
Vozim Sierru 2.0 dohc,a dešava se da u toku vožnje(znači topao motor) počne postepeno da duva hladan vazduh iz sistema za grejanje a skazaljka za temperaturu padne skroz dole!???Pritom,ako nastavim da vozim, vrlo brzo smrzne isparivač i auto se gasi,naravno...E sad,sigurno se negde stvara vazdusni čep i ja sam nekoliko puta izbacivao vazduh,ali se kvar ponovo javlja posle dan-dva.Auto vuče odlično,ne meša ulje i vodu ali sam primetio da kad voda dodje do ulaza isparivača treba joj dosta vremena da se pojavi na izlazu.Tečnost nigde ne curi,a boca je prepuna i čim je otvorim tečnost izlazi napolje...Katastrofa!!!Kada ugasim motor i sačekam sat-dva,ponovo sve bude u redu pa se opet desi isto već posle petnaestak minuta vožnje.Imate li neku ideju otkud vazduh u sistemu i da li je mozda isparivač uzrok?Dosad nisam imao nikakvih problema sa plinom i prezadovoljan sam potrošnjom.Još da napomenem da je ler gas malo veći kad radi na plinu i tada zna da bude i 1400 obrt a normalno je 850-900,kao i da sam pre mesec dana promenio antifriz a ovo mi se dešava već nekih 10tak dana.Izvinjavam se na opširnosti i hvala svima...
Vozim Sierru 2.0 dohc,a dešava se da u toku vožnje(znači topao motor) počne postepeno da duva hladan vazduh iz sistema za grejanje a skazaljka za temperaturu padne skroz dole!???Pritom,ako nastavim da vozim, vrlo brzo smrzne isparivač i auto se gasi,naravno...E sad,sigurno se negde stvara vazdusni čep i ja sam nekoliko puta izbacivao vazduh,ali se kvar ponovo javlja posle dan-dva.Auto vuče odlično,ne meša ulje i vodu ali sam primetio da kad voda dodje do ulaza isparivača treba joj dosta vremena da se pojavi na izlazu.Tečnost nigde ne curi,a boca je prepuna i čim je otvorim tečnost izlazi napolje...Katastrofa!!!Kada ugasim motor i sačekam sat-dva,ponovo sve bude u redu pa se opet desi isto već posle petnaestak minuta vožnje.Imate li neku ideju otkud vazduh u sistemu i da li je mozda isparivač uzrok?Dosad nisam imao nikakvih problema sa plinom i prezadovoljan sam potrošnjom.Još da napomenem da je ler gas malo veći kad radi na plinu i tada zna da bude i 1400 obrt a normalno je 850-900,kao i da sam pre mesec dana promenio antifriz a ovo mi se dešava već nekih 10tak dana.Izvinjavam se na opširnosti i hvala svima...
Comment