"Shpricanje" plina i hladan start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #16
    Zbog toga "ako je sve ispravno" se i povezuje tako.
    Salio sam se za membrane.
    Probaj da vidis kakve su. Nemoj da te zacudi da nema ni traga od naprslina. Naravno da se membrane kao i sve ostalo servisira preventivno a ne ceka se kvar. Spremis 100 eura u kasicu-prasicu i cekas.
    Ne znam koliko se uopste isplati servisirati reduktor. Ja bi recimo kupio nov i to BOLJI nego sto sada imam ili isti ako je ovaj najbolji od lako nabavljivih.
    Kostaju skoro ISTO a ima razlike. Male, ali ima.

    Comment

    • CannoN
      CBC Senator XXL
      • 15.09.2007
      • 485
      • Beograd

      #17
      Da znas da je bolje kupiti novi..

      Mozda sa LambdaControl...

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        #18
        Ladislave, jesi li probao ovo?

        Originally posted by Hermes
        Odvrni malo tu spulnu, pa probaj da li hoce da klikne kad pritisnes dugme na prekidacu.
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #19
          mislim da gresis @Hermes .. "to pali" kod glavnog el.ventila ,zato sto odvrtanjem srafa koji drzi spulnu u isto vreme i slabis pritisak opruge na klipcic,pa se on onda lakse"povlaci" to jest pusta gas.mada je to opasno jer ako vise odvrnes ima da krene da curi gas na samom el.ventilu.
          kod spulne na reduktoru-isparivacu... celu spulnu kad skines ispod ima kao "kuciste" koje moras da odvrnes da bi prisao opruzi koja se nalazi unutra.
          ovo sto pricam je za BRC AT90 P .. neznam dali je tako na reduktorima vakuumskim drugih proizvodjaca.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #20
            Mislim na spulnu na isparivacu, ukoliko je malo zakrenes, moguce je da se lakse da otvori. Nek proba da nadje najpovoljniji polozaj.

            Inace, i da je skroz skines, ne izlazi gas.
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #21
              na isparivacu DA .. i to mogu da "potpisem" samo za BRC AT90 P .. za ostale nemogu..mislim neznam ih sve...ko zna? dok nebih video.
              ali ako to uradis na glavnom EL. ventilu koji prekida dovod gasa ka reduktoru i koji se nalazi posebno(nije na isparivacu-reduktoru) doci ce do isticanja gasa..i ovo isto tvrdim za BRC el.ventil gasa .. kod nekih nije tako reseno ali kod nekih jeste..
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                Obicno spulna nema nikakve veze sa samim ventilom pa tako ni sa gasom vec je samo navucena a onaj sraf je samo pridrzava da stoji nataknuta na ventil.
                Ako se ventil skida ceo onda treba ocistiti to sve jer mozda mehanicki zaglavljuje zbog ulja iz gasa ili ko zna zasto.
                Spulna jednostavno ima ili nema snagu da savlada silu opruge koja vraca ventila tj. da otvori ventil kad je ispravan. Kad ventil zaglavljuje (ko zna zasto) ili zalepi onda je to mnogo teze ili nemoguce.
                Znam sigurno da se ventil multiventila otvara magnetom iz hard diska (snaznim magnetom) veoma uspesno.
                Hocu da kazem da se na takav nacin moze proveriti da li je ventil zaglavio a spulna je mozda ispravna ali ipak ne moze da ga povuce.
                Ko ima ommetar moze da proveri otpor spulne koji je za Tomasetto spulnu negde oko 40 oma sto na 12V dodje oko 10-11VA.
                Kad spulna crkne obicno je u prekidu a tek retko da je samo"skratila" namotaj. Kad se i ako se to i desi onda brzo posle toga zica ionako potpuno izgori i prekine se.

                *****************

                Ja mislim da se ipak vise isplati zamena reduktora novim a za oko 50 eura imas i lambda kontrolu koja se podesava trimer potenciometrom a ne softverski. Razmisli. Za oko 100 eura znaci imas i nov isparivac i lambda kontrolu koju mozes po ukusu da podesavas sam ko voli da se bakce oko toga i zna (ili misli da zna) sta radi.

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #23
                  Originally posted by dranix
                  Ja mislim da se ipak vise isplati zamena reduktora novim a za oko 50 eura imas i lambda kontrolu koja se podesava trimer potenciometrom a ne softverski. Razmisli. Za oko 100 eura znaci imas i nov isparivac i lambda kontrolu koju mozes po ukusu da podesavas sam ko voli da se bakce oko toga i zna (ili misli da zna) sta radi.
                  Ajde pojasni malo gde to ima lambda kontrola za 50 evra i kako radi?
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Izvini Hermes ali ne znam tacno kako se zove i ko je proizvodjac a mislim da je talijanski set.
                    Letos sam je nosio od Dore do Gorana u Kikindu.
                    Pa nista. Koliko mi je Dora rekao podesava se trimer potenciometrima a ostalo je isto kao i svaka. Kostala je ako se ne varam 40 eura.
                    Zao mi je sto nisam kupio jednu za sebe pa neka stoji. Leba ne trazi.
                    Nadam se da ce se neko od njih dvojice javiti i objasniti tacno o cemu se radi.
                    Ja sam nazalost imao samo doduse providnu zavarenu kesicu u rukama a bio je i mrak pa nisam ni zagledao ali se radi o celom setu. Step ventil, kutija sa elektronikom, sitnice. Sta znam sta vec.
                    Znam da Lovato set lambda kontrole normalno kosta oko 100 eura. Ali eto.
                    Mislim da bi nam Goran najbolje objasnio zasto mu je trebao i zasto ugradjuje takav sistem kao i kako to sve radi.
                    I ja bi licno to voleo da znam a eto nikad nisam ni pitao do sada. Racunam sve kupicu pa cu saznati.

                    Comment

                    • Ladislav
                      CBC Senator
                      • 14.12.2004
                      • 223
                      • Kragujevac
                      • Lada Niva 1.7i

                      #25
                      Originally posted by Hermes
                      Ladislave, jesi li probao ovo?

                      Originally posted by Hermes
                      Odvrni malo tu spulnu, pa probaj da li hoce da klikne kad pritisnes dugme na prekidacu.
                      Ma da, to mi je inace standardni nacin da je "dovedem u red" kad se uzjoguni. Ona kod mene moze malo da "seta" levo-desno, pa kad nece da klikce, ja skinem + zicu, pa ocistim i vratim, zatim spulnu nekoliko puta zavrtim levo-desno i to je obicno dovoljno da pocne da klikce.

                      Medjutim, pre neki dan sam triput ponavljao postupak i nista. Posle toga se nije desavalo da bas toliko zariba.

                      ***

                      E sad, to sa akumulatorom i brzinom verglanja... Imalo bi smisla da prosle godine brzina nije bila jos manja, anlaser se jeeeeeedva vrteo (veliki + kabl bio korodirao pa nije propustao dovoljno struje ka anlaseru), a palio lepo posle 4 sekunde bez spricanja. Sad okrece brze, plus u autu su ganc nove svecice i ganc novi kablovi koje mi je poslao M-Power, tako da nije ni to.

                      Mozda ipak suvise butana u smesi... Auto trosi iznenadjujuce malo za zimske uslove a teze pali, pa ako je istina ono sto procitah na ovom Forumu da je potrosnja na butan manja nego na propan, moze biti da je to.

                      ***

                      Stos' tice isparivaca, na njemu pise da je BRC AT90 E. Medjutim, odem kod majstora da mi ga malo sredi, kad on kaze kako je to greska u nalepnici, tj. radi se o isparivacu BRC AT90 P , tako da sad ne znam koji je od ta dva.

                      Na njemu postoje 2 spulne, jedna je ta za spricanje koja mene zeza, a druga cakne kad se da kontakt.

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #26
                        Ako je tako kao sto kazes mozda stvarno imas problema oko isparavanja butana. Videce se to kad dodje lepse vreme.
                        Ima tu jos jedan momenat u vezi sa butanom.
                        Da ali imas isti problem kad ti je pun tank (sveze sipano gorivo)?
                        Ipak nije u tanku samo butan pa racunam dok se propan je potrosi da treba da je ok ili skoro normalno stanje.

                        Comment

                        • Ladislav
                          CBC Senator
                          • 14.12.2004
                          • 223
                          • Kragujevac
                          • Lada Niva 1.7i

                          #27
                          Uff... Nije se desilo dovoljan broj puta da bih izveo tu zakonomernost.

                          Comment

                          • zoranbg
                            CBC Senator XXL
                            • 23.03.2005
                            • 4098
                            • Rooster's Hill , Beog
                            • Grande Punto 1.2

                            #28
                            i dobro pusti butan,propan ..nema to veze sa "sauhom za gas" ...
                            kad je majstor utvrdio koji isparivach imas a koji nemas,sta je uradjeno da se resi minorni problem sa el.ventilom "spricanja" ?
                            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #29
                              Uf, pa stvarno nije lako objasniti kako se koristi probna lampica i pomocnik koji pritiska taster za spricanje gasa.
                              Sa spulnom nema veze ali ima ako pritiska a nista se ne desava tj. zbog nedovoljnog pritiska ne pusta gas iako mozda spulna i radi.
                              Tehnika je glupa ko telefon (dve zice). Ma ni dve, jedna.

                              Comment

                              • Ladislav
                                CBC Senator
                                • 14.12.2004
                                • 223
                                • Kragujevac
                                • Lada Niva 1.7i

                                #30
                                Originally posted by zoranbg
                                i dobro pusti butan,propan ..nema to veze sa "sauhom za gas" ...
                                kad je majstor utvrdio koji isparivach imas a koji nemas,sta je uradjeno da se resi minorni problem sa el.ventilom "spricanja" ?

                                Ta poseta je bila uprilicena pre nego sto je doslo do problema sa spricnom, tj. tad je dobro radila.

                                Prokleta struja Guraju je i gde treba i gde ne treba. K'o da nisu mogli da regulisu da se rucno pumpa nekom polugom iz kabine, kao sto se i saug poteze rucno iz kabine.

                                Comment

                                Working...
                                X