"Shpricanje" plina i hladan start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • miura
    CBC Senator
    • 18.10.2006
    • 227
    • Lazarevac

    #31
    Mogao bi da zameniš taj špric-ventil. Možda pomogne . Probaj da malo pritvoriš vazduh.

    Ja bez njega ne mogu da upalim ni leti. Špricnem 2 x pre i 1-2x u toku verglanja. Ali nije sve idealno ni na benzinu, tako da ...
    Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

    na forumu

    Comment

    • Ladislav
      CBC Senator
      • 14.12.2004
      • 223
      • Kragujevac
      • Lada Niva 1.7i

      #32
      Bih ja, ali ne znam gde da ga kupim. Ima jedan servis koji prodaje satro BRC delove, ali tamo se odma' moze ustanoviti da ti delovi nisu ni malo b od BRC-a (bugarska sranja neka). Racunam bolje i ovaj sto me zeza, nego ganc nov bugarski.

      Obaska sto nisam siguran ni koji isparivac posedujem (videti nekoliko postova iznad) Moracu da ga uslikam pa da ga okacim ovde na identifikaciju

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #33
        Koji god da je to je sve slicno samo verzije. Vazno je da je original BRC ili neki drugi talijanski.
        Ne kupuj kopije nikako ni da su dzabe.

        Comment

        • Ladislav
          CBC Senator
          • 14.12.2004
          • 223
          • Kragujevac
          • Lada Niva 1.7i

          #34
          Originally posted by miura
          Mogao bi da zameniš taj špric-ventil. Možda pomogne .
          Fala na linku sto si mi poslao, medjutim evo sta su mi odgovorili:

          Originally posted by www.brc.co.yu
          Postovani,

          U Kragujecu ne postoji ni jedan nas ovlasceni servis niti poddiler. Za sve
          informacije obratite se na br. Tel 011 3291 700.

          Originally posted by dranix
          Ne kupuj kopije nikako ni da su dzabe.
          Dakle kad saberemo 1+1=2, sledi da ne treba da menjam nista dok ne crkne, a onda da ga bacim Pa dobro, vec 50.000Km je presao bez pipanja...




          ***

          A pazi situaciju:

          1.Za isparivac nema delova
          2.Boca ne moze da prodje atest zato sto je fabricki predvidjena za 20 bara
          3.Multiventil ne moze da prodje atest jer mu fali nesto sto se zahteva (ne secam se tacno sta)

          Znaci ako nekad budem morao da uradim atest, bicu prinudjen da zamenim CEO UREDjAJ

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Pa ne sve, ostaju cevi i dobra volja
            Mada ako je suditi po ostalom i cevi su tankozidne samo to na sreću (vašu) niko ne proverava
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            Working...
            X