da se nadovezem na temu. da li voda iz motora treba prvo da ide u isparivac, pa u grejac kabine, i da se odatle vrati u motor? to mi deluje logicno, iako je kod mene izgleda obrnuto. mozda je to razlog sto mu dugo treba da prebaci sa benzina na plin.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
to sto si ti rekao nije logicno ni jedno ni drugo .. jer voda nebi proticala kroz isparivac kada nije ukljuceno grejanje..mada ce naravno da se
zagreje,jer je voda u crevima koja vode ka grejacu kabine u kontaktu sa ostalom vodom u motoru pa ce da se zagreje samo sporije,preko leta tako povezivanje nebi ni smetalo,ali kad je hladno?!?...
kad se vezuje na creva za grejac kabine.vezije se paralelno.. tako da postoji protok i kad je ukljuceno grejanje i kad nije...veci je protok kad nije ukljuceno grejanje.
kod karburatora koji imaju posebna creva za grejanje karburatora,najbolje je da se na njih veze isparivac redno...tu uvek ima protoka .. i ne remeti se ,ne zavisi od grejanja kabine.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
nisi u pravu, moze i redno i paralelno u sistemu gde voda stalno ide kroz grejac a grejanjem se upravlja klapnom za topao/hladan vazduh (tako je kod mene), a mora paralelno gde se grejanjem upravlja slavinom na grejacu. dakle, neka odgovori neko ko zna o cemu pricam, koji je redosled pravilan?
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Ako je isparivač vezan redno, onda je pravilno kao što si napisao u predhodnom postu, Motor-isparivač-grejač kabine-motor. Na taj način će se nešto brže zagrejati, mada ta vremenska razlika nesme biti veća od 30-ak sekundi u odnosu na trenutno stanje, ako je rashladni sistem motora ispravan.
Comment