Evo ovako. pre par dana ugradio sam plin. samostalno,jer na prethodna dva auta ugradjivase ga "majstori sa preporukom",pa umalo dvaput ne izgoreh u kolima.... a o tome da je za vecinu LOVTEC=LOVATO,i da je 1+1=3 ne zelim ni da pricam...
Auto je Kadett suza '91 1.8 8v monopoint.na njega sam ugradio tesko sr..nje od opreme,vakumski LOVTEC isparivac,EMMEGAS multiventil...itd--razlog sve je to stajalo u garazi od prethodnih kola pa reko greota da se bacaju pare posto na leto menjam motor sa C20XE pa ce shodno tome da se menja i plin i ugradi neki krsteni SEQUENT..
posle ugradnje sistem je proradio iz prve,nigde ne curi gas,auto ide odlicno,vuce u svim brzinama,dobro pali,nema detonacija...potrosnja oko 12
jedini problem koji se javlja je kada dodjem naglo na kocenje (sa 100+ pa dok ne stane) autu opasno padne ler gas i ponekad se ugasi. stelovanje ne pomazze,probao da auto pustim na ler nizbrdo i onda zakocim-desava se isto. ako auto zaletim u rikverc pa onda zakocim ler gas ostaje DOBAR,ne pada.
posto sam zbog prostora isparivac montirao POPRECNO ,racunam da se ovo desava zbog toga sto delovi u isparivacu(pre svih ona metalna klackalica) krecu po inerciji napred kad zakocim(G sila
)
Pitanje: moze li se na neki bezbolniji nacin,bec prepravke instalacije i pomeranja isparivaca resiti ovaj problem,ili je mozda u pitanju nesto trece sto meni kao laiku nije ni palo na pamet.
Sorry zbog duzeg posta i unapred hvala!
Auto je Kadett suza '91 1.8 8v monopoint.na njega sam ugradio tesko sr..nje od opreme,vakumski LOVTEC isparivac,EMMEGAS multiventil...itd--razlog sve je to stajalo u garazi od prethodnih kola pa reko greota da se bacaju pare posto na leto menjam motor sa C20XE pa ce shodno tome da se menja i plin i ugradi neki krsteni SEQUENT..
posle ugradnje sistem je proradio iz prve,nigde ne curi gas,auto ide odlicno,vuce u svim brzinama,dobro pali,nema detonacija...potrosnja oko 12
jedini problem koji se javlja je kada dodjem naglo na kocenje (sa 100+ pa dok ne stane) autu opasno padne ler gas i ponekad se ugasi. stelovanje ne pomazze,probao da auto pustim na ler nizbrdo i onda zakocim-desava se isto. ako auto zaletim u rikverc pa onda zakocim ler gas ostaje DOBAR,ne pada.
posto sam zbog prostora isparivac montirao POPRECNO ,racunam da se ovo desava zbog toga sto delovi u isparivacu(pre svih ona metalna klackalica) krecu po inerciji napred kad zakocim(G sila

Pitanje: moze li se na neki bezbolniji nacin,bec prepravke instalacije i pomeranja isparivaca resiti ovaj problem,ili je mozda u pitanju nesto trece sto meni kao laiku nije ni palo na pamet.
Sorry zbog duzeg posta i unapred hvala!
Comment