Gimnastika sa isparivacem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laki_81
    CBC Član
    • 16.11.2007
    • 24
    • beograd

    Gimnastika sa isparivacem

    Evo ovako. pre par dana ugradio sam plin. samostalno,jer na prethodna dva auta ugradjivase ga "majstori sa preporukom",pa umalo dvaput ne izgoreh u kolima.... a o tome da je za vecinu LOVTEC=LOVATO,i da je 1+1=3 ne zelim ni da pricam...
    Auto je Kadett suza '91 1.8 8v monopoint.na njega sam ugradio tesko sr..nje od opreme,vakumski LOVTEC isparivac,EMMEGAS multiventil...itd--razlog sve je to stajalo u garazi od prethodnih kola pa reko greota da se bacaju pare posto na leto menjam motor sa C20XE pa ce shodno tome da se menja i plin i ugradi neki krsteni SEQUENT..

    posle ugradnje sistem je proradio iz prve,nigde ne curi gas,auto ide odlicno,vuce u svim brzinama,dobro pali,nema detonacija...potrosnja oko 12
    jedini problem koji se javlja je kada dodjem naglo na kocenje (sa 100+ pa dok ne stane) autu opasno padne ler gas i ponekad se ugasi. stelovanje ne pomazze,probao da auto pustim na ler nizbrdo i onda zakocim-desava se isto. ako auto zaletim u rikverc pa onda zakocim ler gas ostaje DOBAR,ne pada.

    posto sam zbog prostora isparivac montirao POPRECNO ,racunam da se ovo desava zbog toga sto delovi u isparivacu(pre svih ona metalna klackalica) krecu po inerciji napred kad zakocim(G sila )
    Pitanje: moze li se na neki bezbolniji nacin,bec prepravke instalacije i pomeranja isparivaca resiti ovaj problem,ili je mozda u pitanju nesto trece sto meni kao laiku nije ni palo na pamet.

    Sorry zbog duzeg posta i unapred hvala!
  • Uča
    CBC Veteran
    • 24.01.2008
    • 168
    • Kruševac

    #2
    Gašenje

    Neznam da li sam u pravu, ali i moj prijatelj je imao sličan problem. Rešio ga je na taj način što je provalio da mu je jedno srevce ispalo iz svog ležišta. Nemoj da se smeješ jer ni meni nije jasno šta se dešava. Radi se o crevu -vrlo tankom , koje ide od monopoint sistema (polukarb. ) do one budže koja se nalazi u prednjem levom krilu. On ga je jednostavno vratio na svoje mesto i PROBLEM REŠEN. Kako i zbog čega nemam pojma. Znam samo da je to crevce za neki podpritisak u sistemu za kočenje.
    Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

    Comment

    • laki_81
      CBC Član
      • 16.11.2007
      • 24
      • beograd

      #3
      to je crevo za vakuum,kad ono spadne onda ne radi ili trokira i kad stoji u mestu,ali kod mene to nije problem.
      hvala u svakom slucaju

      Comment

      • torlak
        CBC Veteran
        • 10.11.2007
        • 100
        • knjazevac

        #4
        vidi odakle vuce vazduh do filtera pa probaj da taj usis(crevo) zaokrenes u stranu. pisalo se o tome.verovatno dok ides navlaci vazduh i zbog toga se gasi

        Comment

        • tamburski
          CBC Senator
          • 27.09.2007
          • 210
          • PANCEVO

          #5
          Dobija mnogo vazduha pri kocenju probaj da namestis da dobija indirektno vazduh
          a koji je to auto bolji od moskvica

          Comment

          • Uča
            CBC Veteran
            • 24.01.2008
            • 168
            • Kruševac

            #6
            vazduh

            Može biti da je velika količina vazduha u pitanju. Ja sam pribegao jednoj maloj intervenciji kada mi je bila velika količina vazduha zbog retkog filtera. Naime sa promenom filtera nisam mogao da podesim rad motora sve dok ne odvijem dozok plina, a onda se potrošwwa znatno povećala. Evo šta sam uradio pa sada motor radi kao sat: Prvo sm zatvorio dovod toplog vazduha ( krpom i klingeritom ), pa na taj način se vrši usis manje količine vazduha samo sa vrha usisne cevi - verovatno klapna pre toga nije najbolje funkcionisala. Zatim sam malo crveno srevce koje ide sa gornje strane usisnika zatvorio - spljeskao. Onda sam naštelovao količinu plina u odnosu na kličinu vazduha - ''na uvo''. Nakon toga sledi štelka ler gasa - scrni šraf na isparivaču. Probaj i ti, ništa ne košta, a možda će imati efekta.Pozz!
            Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

            Comment

            • laki_81
              CBC Član
              • 16.11.2007
              • 24
              • beograd

              #7
              ce probamo sutra cim svane bacam se u akciju,pa u probnu voznju.
              rezultate javljam pa da izvlacimo neke pouke.
              usput ,vidim ima ovde CARAPANAAA....pozdrav zemljace!

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #8
                Sam si dao pravi odgovor na tvoje pitanje.
                Poprecno stavljen isparivac i inercija vuce membranu.
                Okreni isparivac uzduz vozila ili dok kocis ne stiskaj kvacilo.

                Comment

                • Mobtel063
                  CBC Član
                  • 30.11.2007
                  • 95
                  • Subotica

                  #9
                  ja sam imao slican problem ovome.nov gas uredjaj ugradjen i kad sam kocio ili skretao u levo desavalo mi se da se auto ugasi ili drasticno opadne ler...kad skrecem u desno nista...
                  reseno stavljanjem protivtega u isparivac
                  na plin se vozi na dizel se greje a benzinom ispolivaj i zapali krntije na drumu

                  Comment

                  • laki_81
                    CBC Član
                    • 16.11.2007
                    • 24
                    • beograd

                    #10
                    problem resen okretanjem isparivaca. sad je sve ok.
                    hvala svima koji su uzeli ucesca.

                    jedno zapazanje,sipam plin na MBG-u (ili kako se vec zove u Jerkovicu) potrosnja oko 10-12,sipam na SLAP-u---15..(po dva puta sipano na svakoj pump rezultat ISTI)...CISTA KRADJA! ...inace ista kola,isti vozac,nacin,i uslovi voznje samo pumpa razlicita!

                    Comment

                    Working...
                    X