Sa blagim dodavanjem gasa posustaje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mustimag
    CBC Član
    • 22.01.2008
    • 40
    • beograd

    #16
    kakve su sanse da ventil propusta jer je u njega uslo trunje iz rezervoara?
    da li moze da se to opere ili mora drugi ventil i ako mora drugi onda bi pre toga trebalo da operem rezervoar dane bih sjebo i drugi ventil, el da?

    Comment

    • mustimag
      CBC Član
      • 22.01.2008
      • 40
      • beograd

      #17
      Originally posted by Veseli
      Skoro svaki požar na automobilima sa plinom izazove instalacija za benzin. I to zbog curenja na pumpi, pucanja creva za benzin ili membrane na karburatoru, gde ih ima.
      Kakve su to membrane na karburatoru, svojevremeno kad sam rasturio par karburatora ne secam se da sam video neke membrane? neki kazu da ima i gumica?...

      Comment

      • Veseli
        CBC Veteran
        • 23.09.2005
        • 107
        • Vreoci

        #18
        Kod karburatora kod kojih je potrebno dati pun gas i pustiti pre paljenja na hladno, da bi pustio malo goriva u motor, ima membrana u komori koja je i posle gašenja motora puna benzina. Ono što se dešava kad propadne, jeste da na davanje punog gasa benzin curi van karburatora.

        Comment

        • mustimag
          CBC Član
          • 22.01.2008
          • 40
          • beograd

          #19
          ja ovaj moj kad je hladan palim na plin, tako sto dam pun gas i kad upali (sto se desi nakon 1-2 sek), oduzmem ga i povucem sauh.
          kad je vruc, palim ga bez sauha i gasa.
          el tako treba?

          Comment

          • CannoN
            CBC Senator XXL
            • 15.09.2007
            • 485
            • Beograd

            #20
            Veseli

            Otkud da ti koristis mehanicku pumpu?

            Zar nije i kod tebe elektricna pumpa potopljena u rezervoar?
            One kostaju 30e(za TU karb).

            Comment

            • mustimag
              CBC Član
              • 22.01.2008
              • 40
              • beograd

              #21
              opet

              elektroventil je proveren, i u mestu i u voznji ne propusta benzin kada vozim na plin. medjutim, problem se i dalje nastavlja. negde u 3-oj na 40km/h i u cetvrtoj na 60km/h prilikom laganog dodavanja gasa auto pocne da secka dok ne oduzmem gas ili ne dodam malo vise gasa.

              neka ideja?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Ideja je da se ne vozi trećom 40 a ni četvrtom 60 na leru, normalno da će da secka ako jače dodaš gas jer nema venturi efekta koliko treba a opterećenje veliko. Zato je napravljen menjač da se drma...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • mustimag
                  CBC Član
                  • 22.01.2008
                  • 40
                  • beograd

                  #23
                  nisam se lepo izrazio, ne vozim 40km/h tj. 60km/h na leru vec pod gasom:
                  znaci prva, gas da krenem, krecem, saltam druga ubrzavam, saltam treca dodajem gas, auto ubrzava i na nekih 40km/h pocinje seckanje, pritisnem gas jace i to prodje, onda saltam u cetvrtu, dodajem gas lagano i na 60km/h opet seckanje

                  Comment

                  • Keketarac
                    CBC Senator XXL
                    • 01.09.2007
                    • 588
                    • Novi Sad
                    • Seat Ibiza 1.2 TSI

                    #24
                    radenkovich Posted: Today, at 14:39 Post subject:

                    --------------------------------------------------------------------------------

                    nisam se lepo izrazio, ne vozim 40km/h tj. 60km/h na leru vec pod gasom:
                    znaci prva, gas da krenem, krecem, saltam druga ubrzavam, saltam treca dodajem gas, auto ubrzava i na nekih 40km/h pocinje seckanje, pritisnem gas jace i to prodje, onda saltam u cetvrtu, dodajem gas lagano i na 60km/h opet seckanje
                    radenkovich hoce da kaze da vec na 30 km/h prebacuje u trecu, a na 50 km/h u cetvrtu brzinu.

                    Ni dizeli ne mogu da se voze 30 km/h u trecoj.....Mislim mogu ali ...

                    Dora hoce da kaze da se trecom vozi preko 50-60 km/h a u cetvrtu da treba da prebacis preko 70-80 km/h

                    Comment

                    • povratnik
                      CBC Član
                      • 29.09.2008
                      • 50
                      • krusevac

                      #25
                      Originally posted by gameforce
                      Originally posted by radenkovich
                      Ima smisla to sto pricate, koliko kosta elektroventil?
                      Možda ima još jedno zanimljivije rešenje
                      Staviš električnu pumpu za gorivo.
                      Nju preko relea (koji se doda) povežeš na prekidač za plin/gorivo.
                      Time je rešen i problem elektro ventila a i problema mogućeg mešanja ulje/bezin iz mehaničke pumpe.
                      Na kecu koga sam vozio ranije, zbog čestog pucanja membrane i problema sa povratnim ventilom,
                      koji je puštao, umesto mehaničke pumpe stavljena je blind ploča a električna pumpa sa dve šelne vezana na desno krilo.
                      Takve pumpe ima i po otpadima a izgledaju otprilike ovako:
                      Ovaj savet je veoma praktican i koristan ali ova pumpa sa slike ni u ludilu ne bi mogla da zameni mehanicku
                      U stvari mogla bi ali da se na nju povezu ravno 12 Kadeta u isto vreme da rade
                      Ova pumpa sa slike je predvidjena da napaja neki od k-jetronic sistema ubizgavanja goriva. Radni pritisak goriva u sistemu je od 5.5 pa do 6.5 bara, a sama pumpa moze da "nadruka" preko 10 bara


                      Sto se tice problema kolege radenkovich mislim da bi trebao da proveri razvodnik paljenja i kablove...
                      pozdrav
                      Миром на рат идите,
                      и ратом мир чините,
                      љубављу на љубав идите,
                      Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                      Стефан Немања
                      (Свети Симеон Мироточиви)

                      Comment

                      • mustimag
                        CBC Član
                        • 22.01.2008
                        • 40
                        • beograd

                        #26
                        kako da proverim razvodnik paljenja i kablove?
                        kablovi na probijaju, tj. ne drma me struja nit sevaju varnice u mraku.
                        na oko ne izgledaju nesto, ali to nije razlog da ih promenim...

                        u principu pare nisu problem, problem je nedostatak vremena jer se s posla vracam najranije u 18h kada majstori ne rade, a i kada uspem da se organizujem da odem do majstora uglavnom me nerviraju.

                        Comment

                        • povratnik
                          CBC Član
                          • 29.09.2008
                          • 50
                          • krusevac

                          #27
                          moras malo bolje da nam opises sta imas ispod haube ili da nam posaljes slike motora...
                          jedino tako mozemo da ti damo detaljniji odgovor kako da proveris razvodnik,kablove i ostale bitne faktore za rad motora...
                          pozdrav
                          Миром на рат идите,
                          и ратом мир чините,
                          љубављу на љубав идите,
                          Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                          Стефан Немања
                          (Свети Симеон Мироточиви)

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Probaj da odvrneš ili da zavrneš glavni šraf za pola kruga pa da vidiš kak ose onda ponaša. Zapamti kako je stajao da znaš vratiti.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • fix
                              CBC Član
                              • 11.12.2006
                              • 15
                              • zemun

                              #29
                              Probaj da resis ugradnju svih elemenata plina po pravilima kao sto rekose kolege i proveri ispravnost istih.Imao sam slican problem.Mozda nije isti ali iskustvo vise za mene a mozda i za tebe.Resen ciscenjem i stelovanjem karburatora(weber dvogrli).Name,prilikom voznje na plin ili benzin prilikom ubrzavanja(u drugoj,trecoj,cetvrtoj brzini)na oko 2500 o/min, kada se otvara drugo grlo na karbu, auto ubrzava kao da ima mini turbinu :-) sto je normalno koliko sam ja razumeo pricu.Medjutim prilikom oduzimanja gasa,saltovanja u nizu brzinu kada god se gas zadrzi na oko 2500 o/min auto poskakuje,stuca i onda se mora dodati ili oduzeti gas.Stelovanjem plina se dobilo na manjem "cimanju" ali tek kad je poradjeno na karbu stvar je postala maltene neprimetna(efekat se smanjio za 95%.

                              pozdrav

                              Comment

                              • mustimag
                                CBC Član
                                • 22.01.2008
                                • 40
                                • beograd

                                #30
                                Re: Sa blagim dodavanjem gasa posustaje

                                problem resen... preprosle nedelje kadet stao, otiso komutator najverovatnije, zamenio ceo razvodnik i sada se vise ne oseca. razvodnik koji sam stavio vec u ruci je delovao puno "stegnutije" onaj moj je stalno nesto klepetarao, i vakumsku jedinicu sam zamenio jer je stara otisla sada pali na pola kljuca i dosta je startniji.
                                hvala svima!

                                Comment

                                Working...
                                X