Da se i ja umijesam povodom svjecica. Vozio sam na trokrake i mjesec dana poslije ugradnje promijenio sam ih za jednokrake i razlika je bila primjetna. NKG su u pitanju i jedne i druge. Oznaku neznam ali su iste kao sto je Dora ugradio Heinzu.
Ler-gas na Golfu 2 i jos par pitanja...
Collapse
X
-
Olivere, sta si primetio kao pozitivnu promenu u odnosu na 3-krake svecice i da li mozda znas koliki ti je razmak elektroda?
Za forumase iz BGD-a, da li neko zna gde mogu da se kupe NGK svecice u nasem gradu?Two beers or not two beers...
Shakesbeer.
Comment
-
-
Originally posted by ChokkyZa forumase iz BGD-a, da li neko zna gde mogu da se kupe NGK svecice u nasem gradu?Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Originally posted by HeinzOvako napamet, mislim da su svećice za GU motor NGK BPR6-ES, umesto Boscha WDTC7 (ili tako neka oznaka). Poenta je da treba ići sa oznake 7 na oznaku 6, koja je hladnija svećica.Two beers or not two beers...
Shakesbeer.
Comment
-
-
Originally posted by ChokkyHeinz, mislim da si pogresio u tumacenju brojeva kod NGK svecice - oni imaju obrnuto oznacavanje - sto je manji broj, svecica je toplija! Mislim da ti je Dora u stvari stavio svecice iste toplotne vrednosti jer je oznaka 6 (NGK) = 7 (kod npr Bosch-a).
Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Originally posted by Heinz
Priznajem grešku. Manjak koncentracje, višak umora, i radna subota čine svoje :)
[url="http://www.users.globalnet.co.uk/~pbegley/ngk1.htmhttp://www.users.globalnet.co.uk/~pbegley/ngk1.htm[/url]Two beers or not two beers...
Shakesbeer.
Comment
-
-
Originally posted by HeinzOvako napamet, mislim da su svećice za GU motor NGK BPR6-ES, umesto Boscha WDTC7 (ili tako neka oznaka). Poenta je da treba ići sa oznake 7 na oznaku 6, koja je hladnija svećica.
PozdravTwo beers or not two beers...
Shakesbeer.
Comment
-
-
otpornik u svecici ima funkciju da obori peak varnice koja inace pravi RF smetnje. takva svecica je po propisu (zakon vezan za RSO, radio smetnje) obavezna za ugradnju u auta koji koriste obicne klasicne bakarne VN kablove.
kada se koristi otpornicki VN kabl, a to su skoro svi moderni bilo od kevlara, bilo od celicno aluminijumske konstrukcije oni vec imaju u sebi otpornost pa mogu i obicne svecice.
da ne bi komplikovali, jednostavno stavi se R svecica i sigurno tada nema smetnji sa bilo kojom vrstom VN kablova.
inace BP(R)6 ES je ekvivalent V line broj 2, i prilicno uobicajen tip svecice za mnoge motore i aute. gotovo univerzalan model.
svecice nisu bas toliko skupe da se ne bi smelo rizikovati potrositi 10tak evra za ceo set iz razloga eksperimentisanja, bar se meni tako cini.
najbolje je drzati se preporuka fabrike auta i oko tipa i oko proizvodjaca svecica, ako se moze.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by Chokkykoja u sebi ima otpornik (protiv RF smetnji, valjda). Takodje, vidim u katalogu NGK da postoji svecica BP6ES ali bez otpornika. Kada budem isao da trazim svecice za moj motor, da li da trazim sa ili bez otpornika, tj da li taj otpornik ima neke druge funkcije osim smanjenja smetnji?
Pozdrav
Nisam siguran ali mislim da je razlika u ceni minorna pa i ne pitam za "obične".
Comment
-
Comment