Ler-gas na Golfu 2 i jos par pitanja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oliver
    CBC Član
    • 18.02.2005
    • 69
    • montenegro

    #31
    Da se i ja umijesam povodom svjecica. Vozio sam na trokrake i mjesec dana poslije ugradnje promijenio sam ih za jednokrake i razlika je bila primjetna. NKG su u pitanju i jedne i druge. Oznaku neznam ali su iste kao sto je Dora ugradio Heinzu.
    ne popravljaj ako nije pokvareno

    Comment

    • Chokky
      CBC Član
      • 26.03.2005
      • 49
      • Beograd

      #32
      Olivere, sta si primetio kao pozitivnu promenu u odnosu na 3-krake svecice i da li mozda znas koliki ti je razmak elektroda?
      Za forumase iz BGD-a, da li neko zna gde mogu da se kupe NGK svecice u nasem gradu?
      Two beers or not two beers...
      Shakesbeer.

      Comment

      • oliver
        CBC Član
        • 18.02.2005
        • 69
        • montenegro

        #33
        Bolje vuce i manje trosi, nije nesto spektakularno ali se osjeca da bolje ide. Sto se zazora tice iskren da budem pojma nemam, izvadio sam ih iz kutije i zasarafio bez kontrolisanja zazora.
        ne popravljaj ako nije pokvareno

        Comment

        • Heinz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 1027
          • Beograd, Voždovac
          • Avensis 2.0 D4D

          #34
          Originally posted by Chokky
          Za forumase iz BGD-a, da li neko zna gde mogu da se kupe NGK svecice u nasem gradu?
          Uvoznik je Mass Company http://www.mass.co.yu/
          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

          Comment

          • Chokky
            CBC Član
            • 26.03.2005
            • 49
            • Beograd

            #35
            Originally posted by Heinz
            Ovako napamet, mislim da su svećice za GU motor NGK BPR6-ES, umesto Boscha WDTC7 (ili tako neka oznaka). Poenta je da treba ići sa oznake 7 na oznaku 6, koja je hladnija svećica.
            Heinz, mislim da si pogresio u tumacenju brojeva kod NGK svecice - oni imaju obrnuto oznacavanje - sto je manji broj, svecica je toplija! Mislim da ti je Dora u stvari stavio svecice iste toplotne vrednosti jer je oznaka 6 (NGK) = 7 (kod npr Bosch-a).
            Two beers or not two beers...
            Shakesbeer.

            Comment

            • oliver
              CBC Član
              • 18.02.2005
              • 69
              • montenegro

              #36
              O ovome je već vođena diskusija, da se ne ponavljamo.
              ne popravljaj ako nije pokvareno

              Comment

              • Heinz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 1027
                • Beograd, Voždovac
                • Avensis 2.0 D4D

                #37
                Originally posted by Chokky
                Heinz, mislim da si pogresio u tumacenju brojeva kod NGK svecice - oni imaju obrnuto oznacavanje - sto je manji broj, svecica je toplija! Mislim da ti je Dora u stvari stavio svecice iste toplotne vrednosti jer je oznaka 6 (NGK) = 7 (kod npr Bosch-a).
                Priznajem grešku. Manjak koncentracje, višak umora, i radna subota čine svoje

                Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #38
                  Ne mora da znaci da bi dolazilo do detonacija na benzinu. Zavisi od benzina.

                  Comment

                  • Chokky
                    CBC Član
                    • 26.03.2005
                    • 49
                    • Beograd

                    #39
                    Originally posted by Heinz
                    Priznajem grešku. Manjak koncentracje, višak umora, i radna subota čine svoje :)

                    [url="http://www.users.globalnet.co.uk/~pbegley/ngk1.htm
                    http://www.users.globalnet.co.uk/~pbegley/ngk1.htm[/url]
                    Ljudski je gresiti, ali je osecaj bozanski
                    Two beers or not two beers...
                    Shakesbeer.

                    Comment

                    • Chokky
                      CBC Član
                      • 26.03.2005
                      • 49
                      • Beograd

                      #40
                      Originally posted by Heinz
                      Ovako napamet, mislim da su svećice za GU motor NGK BPR6-ES, umesto Boscha WDTC7 (ili tako neka oznaka). Poenta je da treba ići sa oznake 7 na oznaku 6, koja je hladnija svećica.
                      E, jos jedno pitanje u vezi izbora tipa svecica, a to bi mozda neko od nasih strucnjaka mogli da nam objasne: svecica Bosch W7DTC nema u sebi otpornik a Dora je umesto te, stavio Heinzu svecicu NGK BPR6ES koja u sebi ima otpornik (protiv RF smetnji, valjda). Takodje, vidim u katalogu NGK da postoji svecica BP6ES ali bez otpornika. Kada budem isao da trazim svecice za moj motor, da li da trazim sa ili bez otpornika, tj da li taj otpornik ima neke druge funkcije osim smanjenja smetnji?
                      Pozdrav
                      Two beers or not two beers...
                      Shakesbeer.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        otpornik u svecici ima funkciju da obori peak varnice koja inace pravi RF smetnje. takva svecica je po propisu (zakon vezan za RSO, radio smetnje) obavezna za ugradnju u auta koji koriste obicne klasicne bakarne VN kablove.

                        kada se koristi otpornicki VN kabl, a to su skoro svi moderni bilo od kevlara, bilo od celicno aluminijumske konstrukcije oni vec imaju u sebi otpornost pa mogu i obicne svecice.

                        da ne bi komplikovali, jednostavno stavi se R svecica i sigurno tada nema smetnji sa bilo kojom vrstom VN kablova.

                        inace BP(R)6 ES je ekvivalent V line broj 2, i prilicno uobicajen tip svecice za mnoge motore i aute. gotovo univerzalan model.
                        svecice nisu bas toliko skupe da se ne bi smelo rizikovati potrositi 10tak evra za ceo set iz razloga eksperimentisanja, bar se meni tako cini.

                        najbolje je drzati se preporuka fabrike auta i oko tipa i oko proizvodjaca svecica, ako se moze.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Originally posted by Chokky
                          koja u sebi ima otpornik (protiv RF smetnji, valjda). Takodje, vidim u katalogu NGK da postoji svecica BP6ES ali bez otpornika. Kada budem isao da trazim svecice za moj motor, da li da trazim sa ili bez otpornika, tj da li taj otpornik ima neke druge funkcije osim smanjenja smetnji?
                          Pozdrav
                          Ja po navici stavljam rezistorske svećice jer sva novija kola imaju dosta elektronske opreme. Svećice bez otpornika mogu da prave smetnje u tom slučaju.
                          Nisam siguran ali mislim da je razlika u ceni minorna pa i ne pitam za "obične".
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          Working...
                          X