Troši vodu,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gloginjaR
    CBC Član
    • 02.10.2006
    • 69
    • Split

    Troši vodu,

    Pozdrav Majstorima!

    Nisam dugo bia na Forumu...(pretragom nisam naša ništa "pametno" pa bi postavio pitanje!?

    Znači Imam Golfa III 1.6 GT(97g)
    Sve radi 'perfektno'!!! jedino sam primjetia da mi u nekih mjesec dana potroši litru vode(u rashladnom sistemu) dakle svaki cirka svaki mjesec dana dolijem 1l vode ?(
    dali je to "normalno" pošto se plin hladi preko vode i samim tim tu istu vodu "povlači za sobom u mašinu!? (bar tako mislim) pa zato se zna desit da "učestalo izbacuje kapljice vode na auspuh!!??? dali je to to ili je nešto drugo u pitanju?
    ps:ispod aute nema nikakvih tragova kapanja i fleka)
    Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
    Plin:LandiRenzzo (BRC)
    Potpis nije po pravilima foruma...
  • BARTONE
    CBC Senator XXL
    • 25.09.2006
    • 398
    • Bor

    #2
    u sistemu imas cistu vodu ili antifriz?

    Comment

    • gloginjaR
      CBC Član
      • 02.10.2006
      • 69
      • Split

      #3
      Originally posted by BARTONE
      u sistemu imas cistu vodu ili antifriz?
      Antifriz+voda
      Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
      Plin:LandiRenzzo (BRC)
      Potpis nije po pravilima foruma...

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Voda iz motora nikad ne izlazi na auspuh jer to onda znači kvar motora. To što vidiš je kondenzat vodene pare iz auspuha zbog razlike u temperaturi spolja unutra.

        AKo nestaje tečnosti, negde curi napolje, po količini koju si naveo to je malo curenje pa ne ostavlja vidljive tragove. Mora se dobro pregledati sve spojeve i creva. Negde pušta.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • gloginjaR
          CBC Član
          • 02.10.2006
          • 69
          • Split

          #5
          Originally posted by Dora
          Voda iz motora nikad ne izlazi na auspuh jer to onda znači kvar motora. To što vidiš je kondenzat vodene pare iz auspuha zbog razlike u temperaturi spolja unutra.

          AKo nestaje tečnosti, negde curi napolje, po količini koju si naveo to je malo curenje pa ne ostavlja vidljive tragove. Mora se dobro pregledati sve spojeve i creva. Negde pušta.
          Ok' Onda ću ga dignit pa pogledat bolje spojeve creva i braga (šelni)

          Zahvaljujem!
          Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
          Plin:LandiRenzzo (BRC)
          Potpis nije po pravilima foruma...

          Comment

          • rrapaic
            CBC Senator
            • 13.02.2008
            • 225
            • Beograd
            • Fiat Stilo 1.9 JTD

            #6
            Neko crevo je u pitanju, 100%.

            Evo neko moje iskustvo od proslog leta.
            Svake nedelje sam dosipao malo vode u onaj plasticni kanister; pripisivao sam to letnjim vrucinama, i nisam obracao paznju. Ne lezi vraze...

            Pocetkom avgusta sam bio potrpao familiju i prtljag u kola i pravac Rajac (na godisnji odmor). Sve je lepo islo, dok nismo stigli do serpentina (posle Slavkovice). Poceo auto da gubi snagu, da stuca; mislio sam, velika razlika u nadmorskoj visini, redji vazduh, pa mora ceo sistem da se u hodu prilagodjava. I na kraju, zadnji uspon pre planinarskog doma - auto stao, i ni makac. Da ga upalim, moze, ali da povuce, nikako. Pogledam pod haubu, ostao bez vode. Kako...?
            Elem, crevo koje je izgledalo/bilo celo, na jednom mestu je dodirivalo neko malo, ostro parcence plastike (koja se pokrivila, auto je veteran). To je tako stajalo bogtepita otkad, ali sad u ekstremnim uslovima, plastika je probila i karambol je bio neizbezan. Na kraju, imao sam srece; crevo sam okratio, plastiku uklonio, dosuo vodu i na benzin stigao do cilja. Plin su mi ponovo nastelovali tek u Beogradu; ali to mi nije pokvarilo odmor, pravi domacin racuna na sve ...

            Sad, ako je kod tebe ovaj slucaj, imaces grdne muke da nadjes GDE je zez.

            Pozdrav

            Rajko
            Fiat Stilo 1.9 JTD

            Comment

            • Antoaster
              CBC Senator XXL
              • 07.12.2007
              • 343
              • Beograd, Voždovac

              #7
              Ma podvuci karton ispod kola kad ih parkiras . Elegantan nacin da dijagnostikujes gde curi. Ali kazu ti lepo ljudi, ili crevo ili spojevi. Meni je curilo i na grejacu rejla zbog selni i na spojevima creva zbog losih t racvi. Ali moguce je da tolko malo curi da ne stize do dole nego ostaje negde.

              Comment

              • gt nebojsa
                CBC Senator XXL
                • 11.05.2007
                • 348
                • Preljina,Cacak

                #8
                Posto imas ubudzen plin (vidim kako stoji isparivac,i ostalo) najpre ce biti da curi na nekoj od racvi gde su creva spajana.Kako vozis VW,nadam se da ti je G12 u sistemu,videces lako gde curi,stvarace se crvenkasta skrama,fleke i sl na mestima gde curi.Kod mene je curelo na racvi,i odmah se videlo po boji...Dotegao tu racvu i preventivno ostale,resen problem.'Oce nekad da curi i na isparivac,obicno se sliva dole pa se ne vidi,bilo kod mene na Feliciji.
                Toyota Čačak

                Comment

                • svsavic
                  CBC Član
                  • 09.07.2007
                  • 52
                  • Beograd

                  #9
                  Najbilji načina da otkriješ gde gubi vodu, ako su male količine, je sada zimi. Naime kad je temeperatura ispod nule, zagreješ motor (otvoren termostat) i gledaš gde izlazi PARA! Tako sam ja otkrio posle godinu dana traženja (nažalost hladnjak)

                  Comment

                  • gloginjaR
                    CBC Član
                    • 02.10.2006
                    • 69
                    • Split

                    #10
                    rješia sam problem!
                    Naime na ovoj "račvi" 'plastičnoj' je išla brtva i imala je malo puknuće!! tako da sam to zamjenia "u čaš posla"
                    trošak 10eura! + par piva

                    PPSAMO MI JOP NEŠTO NIJE JASNO!! a to je koji Antifriz da stavim(ima plavi i crveni) kolko sam skužia!? dali ima neke razlike!?

                    Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
                    Plin:LandiRenzzo (BRC)
                    Potpis nije po pravilima foruma...

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #11
                      U Golfa uvek crveni (G12)
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • gloginjaR
                        CBC Član
                        • 02.10.2006
                        • 69
                        • Split

                        #12
                        Ok'


                        nego još jedno "usputno" pitanje! Dali je to "normalno" da se na čepu od ulja(tj:di se liva ulje u mašinu) da se skuplja "bjelkasta pjena"!!!???
                        to sam primjetia kod par auta koja voze na plin!
                        Vozim GolfIII 1.6i GT(97g) 74kw,
                        Plin:LandiRenzzo (BRC)
                        Potpis nije po pravilima foruma...

                        Comment

                        • Ji 4Tze
                          CBC Senator XXL
                          • 04.05.2006
                          • 806
                          • bg
                          • Honda CR-V 4WD

                          #13
                          mislim da to nema veze s plinom, to napravi voda u ulju... e sad, ili je mala kolicina dospela u sistem ili je kondenz zbog hladnog vremena.
                          Obrisi pa proveri ponovo posle par dana.

                          Comment

                          • bili
                            CBC Senator
                            • 13.11.2007
                            • 208
                            • NS

                            #14
                            Imao sam G2 1,6 tri godine i "majonez" mi se javljao svake zime, dok ga leti nije bilo. Vodu nije trošio. Znači kondenzacija.

                            Posle G2 imao sam G3 sa istim motorom kao tvoj, isto i godište, takođe tri godine i NIKADA se "majonez" nije pojavio.

                            Uslovi korišćenja oba automobila su bili isti. Ni u jednom autu nisam imao gas.
                            VW über alles.

                            Comment

                            Working...
                            X