Lambda control

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yvan
    CBC Veteran
    • 01.03.2008
    • 195
    • Kragujevac

    Lambda control

    Posle velikih zajebanjcija sa karburatorom i pokušaja zamene originalnog sa dva druga, nedavno sam potpuno izbacio karburator iz svog BMW-a 316 iz '87. Ubacio sam Impco plinski karburator, i hteo bih da ubacim lambda sondu i lambda kontrolnu jedinicu sa servo motorom koji reguliše dotok plina.

    Video sam ovde:

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=29

    da IvanT preporučuje AC STAG-XL u nižem cenovnom rangu (do 50 evra).

    Zna li ko (IvanT?) gde može da se ovaj ili sličan uređaj nabavi?

    Inače ja sam iz Kragujevca, a planiram skorije da skoknem do BG-a.
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Dobroveče!

    XL je najprostije rešenje lambda kontrole i ne baš najsrećnije, ali svakako vredi tih 50-ak €. Za 15-20€ više ima i dosta ozbiljnijih varijanti sa dosta više opcija, ali...


    BTW

    Dobrodošao i poželjno je da se Predstaviš
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      @ IvanT

      Ja te pitao na PM, bas u vezi lambda kontrole a ne odgovaras...

      Sta moze da ide u Mazdu, a da ne kosta mnogo. A da dobijem nizu potrosnju od ove sadasnje? Jel ona prati signal samo lambde, lambdu cu da zamenim, to nije skupo. Mislim jel uzima podatke sa jos necega, nekog senzora, protokomera??
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • Yvan
        CBC Veteran
        • 01.03.2008
        • 195
        • Kragujevac

        #4
        OK, XL je najprostije, rešenje. Ima TPS in, Lambda in i step motor out. Šta imaju ti za 20€ više? Nemam ništa protiv da platim malo više, ako dobijam bolju stvar.

        A gde mogu da nabavim to? Nadam se da ne spada u reklamiranje, treba mi nformacija gde može da se nabavi, ovde u Kragujevcu koji god servis da sam pozvao (kao i BRC u BG-u) ili nisu imali pojma o čemu govorim, ili su mi nudili nešto za 450€ (verovatno ceo plinski komplet).

        Inače bolje vas našao, a što se predstavljanja tiče liči mi na ono "Dobar dan ja sam Taj i Taj, i ja sam alkoholičar"

        A i dosta se vidi iz mog prvog posta... Biće toga još, liči da je ovde interesantno, i da ima ljudi koji nešto znaju... Izbacio sam karburator, i razvodnik - ubacio sam elektronsko "wasted spark" paljenje, tako da ćemo se još čuti. Kada sve završim baciću negde foto pričicu za zainteresovane.

        Sada je na redu lambda kontrola, a kasnije pokušaj da pokrenem klimu koju sam ugradio...

        Dkle, help, gde naći lambda kontrolu?

        @ Srdjan

        Lambda kontrola koristi signal sa (očigledno) lambda sonde i TPS-a - Throttle Position Sensor-a iliti senzora ko'ko si stiso na pedalu gasa

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          @Srđan

          Nisam odgovarao nikome, ne samo tebi, a nije mi ni bilo par dana na forumu, tako da se svima izvinjavam koji su uskraćeni za odgovor.

          Što se tiče "...A da dobijem nizu potrosnju od ove sadasnje?...", lambda kontrola ne služi tome, već samo omogućava da se motoru "dopremi" idealna količina gasa u celom opsegu broja obrtaja. Ne mora da znači da će potrošnja biti manja, štaviše može biti i za nijansu viša. Od senzora se koriste TPS (nije obavezno) i Lambda (obavezno).

          @Yvan
          Šta imaju ti za 20€ više?

          Imaju više opcija i više podešavanja. Podešavanje položaja step motora na leru, na srednjim, na visokim obrtajima. Podešavanja ulaska i izlaska iz katofa, kao i razna drugna sitna podešavanja, koja najjeftiniji modeli nemaju.

          Lambda kontrolu možeš kupiti kod uvoznika ili servisera autogas opreme.

          Dobrodošao, još jednom.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Yvan
            CBC Veteran
            • 01.03.2008
            • 195
            • Kragujevac

            #6
            Na sajtu jednog servisa za ugradnju plinskih uređaja primetio sam da je cena ugradnje "venturi" plinskog uređaja 250€, a "lambda kontrol" uređaja 480€ (Lovato). Razlika za Landirenzo je još veća, iznosi 310€.

            U čemu je razlika? Ventil, kontrolna jedinica, par žičica... Da li su kontroleri ovih proizvođača skuplji, ili tu ima još nekih dodatnih elemenata u skupljoj varijanti?

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Ako je isto kao ranije razlika treba da je negde oko 100-tinak eura vise za lambda control.
              U kompletu su ventil sa step motorom, komandna kutija i odgovarajuci prekidac sa sitnicama za montazu.
              Citava instalacija je ista kao i svaka druga venturi osim ventila i upravljanja istim.
              Potrebno je takodje "malo" vise posla da se to sve ljudski ugradi i podesi za razliku od gole venturi instalacije.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                250 evra je karburator, na njega neide lambda kontrol. To ide na injection a za njega je ugradnja od 300 pa na gore kako koji i kod koga, tako da to nije ta razlika koju si izračunao nego ej manja.

                Sa druge strane sve to radi posao a koliko će ko tražiti za svoj proizvod je već stvar proizvodjača.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • srdjan_p
                  CBC Senator XXL
                  • 01.12.2004
                  • 1915
                  • ZR

                  #9
                  Moze li mali off?
                  Imam venturi plin skinut sa moje polupane Alfe, sve je ocuvano ko novo, kvalitetno itd...Koliko bi me kostalo da se to ugradi na naredni auto i da se ugradi neki jeftiniji lambda control? Moze i na pp.

                  Comment

                  • Yvan
                    CBC Veteran
                    • 01.03.2008
                    • 195
                    • Kragujevac

                    #10
                    Čekaj, a što na karburator ne ide lambda kontrol? Misliš obično ne ide? Zato što nema lambda sondu? Pošto sam ja skinuo karburator i idem samo na plin (ubacio sam plinski karburator) i planiram da ubacim sondu u izduvnu granu i da dodam lambda kontrolni uređaj.

                    Danas sam baš razgovarao sa tobom (ili nekim iz tvog servisa) i prporučio si mi Zavoli uređaj. Da li se nismo razumeli, koliko ja vidim stvari nema prereka za dodavanje istog.

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      #11
                      Mozes li da slikas taj plinski karburator?
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Yvan
                        CBC Veteran
                        • 01.03.2008
                        • 195
                        • Kragujevac

                        #12
                        Mogu da ga slikam, ali ima i na net-u evo ovde:



                        To je Impco 100. Radi vrlo lepo, nema probleme sa hladnim startom a nema nikakav saug. Neki su ga popljuvali na ovom forumu (doduše Impco isparivač, ne karburator) ali ga u Australiji vrlo cene (a odatle sam i dobio preporuku za njega, iz neke newsgrupe).

                        A naleteo sam savim slučajno na njege kod nekog tipa koji pravi mešače ovde u Kragujevcu.

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #13
                          Dali si siguran da će ugradnja lambda controle imati pozitivan ishod?
                          S obzirom da imaš impco(tip koji si prikazao na slici) koji je prosto rečeno varijabilni mešač(mixer) gasa,i da postavljanjem lambda kontrole ista nema nikakve ingerencije nad njim t.j. nije niti programirana niti predviđena za rad u sprezi sa varijabilnim mixerom.Probaj,razmisli pre nego li daš pare za LCS.

                          Comment

                          • Yvan
                            CBC Veteran
                            • 01.03.2008
                            • 195
                            • Kragujevac

                            #14
                            Nisam imao pojma da LCS ne može da radi sa IMPCO mešačem. A odakle ti ta ideja? Evo zvrjim celo popodne po Internetu, i ne neđoh ništa ni za ni protiv.

                            Šta ostali misle o ovome?

                            Comment

                            • speedplus
                              RIP Bio nam je drug!
                              • 15.01.2007
                              • 2419
                              • LAZAREVAC

                              #15
                              Impco koji imas je ustvari(+-) kao i membrana na isparivaču.Ima jednu klapnu kao na K-jetronic ubrizgavanju koja u zavisnosti od pasivnog vakuma dozira količinu plina.Praktično preciznost odmeravanja količine gasa koji će biti dopremljen do usisnog dela(na izlazu iz mešača),je u odnosu na jedan tradicionalni isparivač daleko veća.Što znači da ti na grlu karburatora imaš i mixer i membranu drugog stadijuma,dok malo dalje imaš isparivač-reduktor koji je tu da redukuje pritisak i pretvori gas iz tečne u gasovitu fazu.E sad kad bi ti hteo da postaviš lambda kontrolu,onda moraš da postaviš steper koji je komandovan od ecu-a i koji se postavlja na crevu izmedju tradicionalnog isparivača i mixera,a kod tebe su mixer i membrana drugog stadijuma jedna celina i nemožeš ih razdvojiti.
                              Steper možeš postaviti između isparivača-reduktora i varijabilnog mixera,ali si onda pomešao babe i žabe i nista ništa dobio,a možda čak i izgubiš i plus potrošiš pare.
                              Uostalom taj sistem (impco) je da kažemo kvazi savršenstvo posle lcs-a,ja planiram da ga stavim na k-jetronic jer u kontinuitetu imam problema sa benzinom pa hoću da ga se rešim ali zato moram da stavim nešto pouzdano kao što je ta stvarčica koju ti imaš.

                              Comment

                              Working...
                              X