Da li ovo "Two-Stage Converter Pressure Regulator" ima veze sa tvojim "membrana drugog stadijuma" ili ne? Izgleda da sam izabrao nešto što baš nije popularno na ovim prostorima, samo si ti (speedplus) izašao sa mišljenjem
Vezano sa Impco Cobra mixer-om. Ima neke NPT "American National Pipe Tapered Thread" navoje. Malo su konusni:
Problem i jeste u "levim" standardima i u tome sto ne moze da se nadje nikakav rezervni deo po normalnim cenama za te vanevropske krseve.
Inace je sistem gasnog kaburatora najvise upotrebljavan za viljuskare a verzija 2. stage regulatora/miksera bez leptira za motore koji vec imaju leptir na trotelu.
Sasvim je uobicajeno i potrebno da se za gasne instalacije koriste konusni navoji po mogucstvu jos i valjani ma kog standarda oni bili.
Moja jedina zamerka je sto nema delova i sto je sistem glomazan i tezak a da radi prefektno i posle vise od deset godina, to jeste.
Na svu srecu to sve su zamenili veoma dostupni i elegantni moderni sistemi bar sto se upotrebe u automobilima tice.
Pitao sam za vrstu isparivaca jer je kod mene primitivni jednostepeni isparivac posto je drugi stepen (membrana) u mikseru pa nesto pokusavam da ukapiram kako radi taj sistem sa modernim dvostepenim isparivacem i kakvog sve to smisla ima u toj konfiguraciji.
Jel ti vozis auto sa tom instalacijom ili samo teoretises i probas nas?
Daj nabaci koju fotku da vidimo to lepo.
Da li ovo "Two-Stage Converter Pressure Regulator" ima veze sa tvojim "membrana drugog stadijuma" ili ne? Izgleda da sam izabrao nešto što baš nije popularno na ovim prostorima, samo si ti (speedplus) izašao sa mišljenjem
Vezano sa Impco Cobra mixer-om. Ima neke NPT "American National Pipe Tapered Thread" navoje. Malo su konusni:
A šta je to dvostepeni regulator? Kakav je jednostepeni? Ja imam Impco Cobra regulator koji je dvostepeni (koji nije u kolima, tamo je LandiRenzo SE-81), i Impco mixer.
Glomazan sistem? Uopšte nije. Isparivač je manji od LandiRenzo-a, a mikser je manji / lakši od kombinacije benzinski karburator + mešač.
Inače trenutno sam izvadio Impco i vratio karburator sa mešačem jer snimam originalnu mapu predpaljenja, napravio sam programabilnu elektronsku kontrolu paljenja tako da predpaljenje prilagodim plinu. A i umesto daščice koja se vidi na slici, upravo sam završio aluminijumske adaptere, tako da će sve to lepše i funkcionalnije da bude.
Evo par sličica od pre demontaže (a čim vreme dozvoli, i sve ponovo montiram nazad, baciću sve negde i ovde postovati link):
@ speedplus A kako da pozovem tog galilea? Član foruma pa private porukom?
Ima li gde da se ovo nabavi kod nas, ili moram da pravim
nisam siguran da je tacno i za tvoj slucaj opreme ono sto zelim da te upozorim a ni da je prijatna informacija ali iz iskustva ugradnje opreme anglosaksonskog porekla zelim da ti ukazem da proveris moguci problem.
naime, ako je holender za NPT vrlo verovatno je i da bakarna cev kojom dovodis tecni gas mora (treba) da bude sa colovnim merama.
to znaci da ne mozes da koristi domace (i ostale evropske) bakarne cevi precnika 6 ili 8mm vec ti trebaju bakarne cevi po imperijalnim merama (poput onih za klime), mislim da je 6,35mm u nasim jedinicama.
gde imas da kupis bakarnu cev od 6,35mm u maloprodaji u radnji ne bih znao.
@ speedplus A kako da pozovem tog galilea? Član foruma pa private porukom?
'ajde ako ovo čita neka da svoje mišljenje...
Slabo ga srećemo na forumu u poslednje vreme ali ga možeš potražiti u radionici na 016 662 282 ili na 065 876 5211 zove se Slavoljub-Beli(ustvari to je galileo-v burazer)
@ sw.brick Mislim da su male šanse da pronađem NTP holender, tako da ću verovatno morati da ga napravim, ako uopšte budem stavljao Impco Cobru, lepo radi i sa LandiRenzo isparivačem. Mislim, zna li ko, treba li da menjam ili može da ostane ovako? A ako već pravim, mogu da napravim tako da pasuje bakarna cev koju ja hoću. Bar ja tako mislim, nemam pojma koliko je taj holender komplikovana stvar, ali verovatno negde postoji crtž, a ako ima zrtež neko može to i da napravi
@ speedplus Hvala za info, ja poslao na private poruku nekom "galileo5"
evo i Galilea
Pozrdav svima....
opet taj Impco
Ima delova i nisu skupi, samo treba da se naruce na vreme.
Sto se lamda controle tice, postoji resenje i to fabricko (Impco) ali je preskupo i ne radi nista narocito vec samo pomera membranu na reduktoru.
Impco radi i bez LC sasvim solidno i on nije neophodan.
Kao sto sam vec rekao jako dobro i stabilno radi na vecim kubikazama, a nije los ni za one manje.
Kod manjih kubikaza (manjih od 2000ccm) smesa na leru zna biti bogatija ali se i to da resiti, Sve zavisi od slucaja do slucaja.
Bas danas montirasmo jedan Impco na neki 126 Mercedes 6cyl. ali je pukla guma na K-glavi pa nije zavrsen. Ako stignem sutra slikacu.
Sto se cevi tice, nema problema, sve moze da se nadje ...
Nisam primetio tvoj post, pređe diskusija na novu stranu, tek sada videh.
Odlično je što ima delova. Dakle, meni treba nazovi šraf, onaj koji se nalazi na vrhu isparivača, na mestu gde ulazi bakarna cev koja dovodi tečni plin. E sad, mogu da promenim i bakarnu cev, ali je treba posle nekako zašrafiti i u elektroventil plina.
Pored toga bih promenio i one plastične uvodnike za vodu, stavio bih neke metalne, ima li toga? Ja imam oba u lakat veziji, a bilo bi mi bolje da je jedan prav a jedan lakat (mada može i oba prava).
Hteo sam da slikam raspršivač, ali mi se istrošila baterija Čim se napuni baciću neku sličicu da pojasnim o čemu govorim.
Znam da postoji LC za Impco (fabrička i još par drugih), rade na principu podpritiska - pomeraju membranu raspršivača. I da, skupo je, pa sam zato i pitao može li obična - sa step motorom. Tvoje mišljenje?
Dakle trebalo bi mi nešto da priključim plin (dolazni tečni) na vrhu zaokruženo crveno i, eventualno lulice od metala (bronza, šta li je) za grejanje raspršivača (takođe zaokruženo crveno - sa leve i desne strane).
Možda bi bilo zgodno i da prikačim "balance port" - jedno crevce od raspršivača sa mesta koje je trenutno (na slici) prekriveno žutim rešetkastim limom, do priključka na mikseru. U pitanju je 1-/8" NTP priključak, i treba mi dva, po mogućstvu jedan lakat, i jedan prav. Priključak je ovde:
Odustao sam od varijante plina bez benzina, odnosno vratio sam karburator nazad u auto. Razlog nije problem paljenja na niskim temperaturama (testirao sam do -10 stepeni), nego nepostojanje uređaja koji će pri hladnom startu omogućiti veći protok vazduha (saug) a samim tim i plina.
Iako su mi tvrdili da će da radi i bez toga jer je plin pri nižim temperaturama gušći, ja nisam uspeo da ga natram (bar ne do mere da upalim i krenem a da mi se ne gasi na semaforu tokom prvog kilometra). Doduše oni koji su tvrdili da može su iz Australije, a taj kontinent nije baš nešto poznat po niskim temperaturema.
Naravno da moze da se bez problema vozi po zimi i da se startuje takodje na gas osim ako nije "los" gas sa velikom kolicinom butana pa nece da isparava na hladnoci.
Veoma je moguce da je upravo to tvoj problem.
Negde si napisao da se vozis 2-3km do posla sto znaci da ces verovatno tu relaciju da prelazis zimi upravo na benzin ili sam ja nesto lose shvatio.
Motor srednje ili velike mase neces zagrejati dovoljno za tih par kilometara a posebno ako odmrzavas stakla i ako se grejes.
Izgled ada je propan ipak "zakon" za zimu.
Inace, varijanta plina bez benzina je veoma rizicna i ostavila je vec neke na putu.
Comment