Pozdrav ljudi. Ugradio sam sondu sa grejacem. Povezao bih je na kontakt struju, preko releja, pa mi treba sugestija koliko jak relej i osigurac da stavim. Sonda je Bosch sa 4 zice.
Prema tome, da ne bi imao problema sa pregorevanjem osiguraca stavis sledecu vecu vrednost, 7,5 A. Relej bilo koji onaj kockasti, najbolje RUSIA dobar je i TANIBO ima i manje pouzdanih tipa BOSCH...
UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Hvala Dora, danas zavrsavam sa tim delom posla. Sledece je da preteknu pare za LCS, a onda zadovoljsto. Voleo bih i obavezno onaj senzor za gas (TPS), ali ne znam da li ima u after-market varijanti. Ja na pedali vec imam svoj rucno pravljeni senzor koji radi na principu plovka za gorivo (isti je otpor kao kod kecevih plovaka), pa ne znam da li to moze da se upotrebi na LCS.
To cu da kupim, samo jos uvek iscitavam forum i sklapam kockice koji je najbolje resenje, pa ako imate savet bio bi zahvalan.
Glavna nedoumica mi je izmedju onog sto se rucno steluje, ili ipak ima potrebne za neki softverski.
@Banekg,a mozda jos kome ce znaciti,prenecu svoja dosadasnja iskustva sa Lambda kontrol sistemom na svojoj Ladi Samari 1.5 karburator:
Kao sto sam vec pisao na prethodnim stranicama,u pitanju je Zavolijev "hardverski" lambda kontrol.
Stelovanje je najmanji problem,jer ima lampice za indikaciju,vec zaboravih kako su mi objasnili kako tacno ide,no u svakom slucaju ima crvena i zelena lampica i nije nikakva filozofija,na step-motorcicu ima vijak za podesavanje.Kod ovog Lambda kontrola 70 % smese je regulisano vijkom,a 30 % regulise sam step-motor.
Napisao sam na proslim stranama da sam imao problema da pri naglom dodavanju gasa motor guta knedlu,ispostavilo se da je bilo problema i sa paljenjem i sa ventilima,sada se to vise ne desava,reaguje kao i na benzinu,nema knedlu,osim onog kao malog trzaja kada se otvori drugo grlo,ali tako je i na benzinu.
Sto se tice snage,i ne primecujem neki dobitak,mozda ima malo bolji start,ali ni to ne mogu bas objektivno da tvrdim.
Najbitnije mi je da ne moram non-stop da stelujem smesu na dvogrloj racvi,te malo odvrni,te malo zavrni,od zadnjih 6 god voznje na plin,muka mi je toga,ovako je smesa uvek dobra i ne moram da mozgam o tome.
Jedna od glavnih karakteristika je smanjenje potrosnje za sigurno litar-dva.
Ranije je umeo da potrosi u gradu od 11-14,sa sasvim normalnom voznjom,napominjem da auto odrzavam najbolje sto mogu i ne stedim na tome.Od kad imam Lambda kontrol,potrosnja je mozda nekoliko puta presla 11 litara u gradu,najcesce oko 10,5 i sto se toga tice prezadovoljan sam.
Zakljucak-smatram da su mi to najbolje ulozenih 60 e za sve "dodatke" na autu do sada.
I smatram da za karburatorske motore nema potrebe ugradjivati softverski lambda kontrol,a u servisu gde sam ugradjivao mi kazu da su sa zavolijevim softverskim kontrolama umeli da imaju problema,sa ovim ne.
Toliko od mene.
Puno hvala, ovi utisci mi puno znace. Bas sam se i ja nameracio na taj hardverski uredjaj. Za sam LCS sam se odlucio zato sto volim sve te sitnice koje postoje za naknadnu ugradnju, a pogotovo sto taj uredjaj, koliko ja razumem, omogucava idealnu smesu u svim rezimima rada.
Pa ja sam i LPG prvi put pre 10 godina ugradio, cisto da probam, i od tada je to za mene jedino pravo gorivo. Vozio sam i dizel auto "Lancia prizma", ali je ipak plin zakon za mene, a plus to zadovoljstvo imati auto sa dve vrste goriva, sto dodatno uliva neki spokoj kod mene kad krenem na duzi put.
Ako ti nije tesko napisi svoje iskustvo sa ler-gasom i LCS - da li je stabilan i na hladan motor isl.?
Comment