ljudi upomoc! zapalicu ga........

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • giga_bg79
    CBC Početnik
    • 03.03.2008
    • 3
    • beograd

    ljudi upomoc! zapalicu ga........

    Radi se o hondi civik(kratka) 1986 ,1342cc,52 kw ,karburator.ugradjen lovato vakumski.presla 20000km na plin.Pali na plin ,ide super dok se ne zagreje do pola.Otprilike neki stepen pre paljenja ventilatora, auto pocne da stuca,trokira i ugasi se.Ako ga prevarim da upali posle toga ,auto i dalje trokira i nema vucu.kad se ohladi ni traga od ovoga.Na benzinu naj normalnije pali i ide.Zamenio sa membrane na isparivacu i opet isto.Ocistio sam plinski ventil(bilo prljavstine).Mase za ventile dao sam direkto sa akumulatora.Uredjaj ne mrzne i topao je u trenutku kvara.da li je mozda ventil(mada cakce,cujem ga prebacuje)Mozda neka struja,ali koja i kakva kad na benzinu radi ok??? Wudu magija,kazem vam POMOC
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #2
    meni smrdi na klapnu toplo-hladnog vazduha,ako je blokirana u položaj da uvlači samo vruć vazduh sa izduvne grane,motor se otprilike slično ponaša

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Meni više liči da uopšte nije blokirana nigde i da radi ispravno pa kad se auto malo zagreje ona zatvara topao vazduh a otvara hladan ali su onda oba otvorena i to je previše vazduha. To jest usis vazduha je promenljivog prečnika.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • giga_bg79
        CBC Početnik
        • 03.03.2008
        • 3
        • beograd

        #4
        hvala......

        zalepio sam traku na pola otvora u****,pa cu videti.......Nemogu sad da ocenim jer je hladno i pada ova dosadna kisa,pa nemoze ni da se zagreje.Sta kazete na moju ideju,mada znam da nije orginalna? Usvako slucaju drugari hvala na odgovoru i utrosenom vremenu. Javicu sta sam uradio

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Ideja je dobra za probu, ali svakako treba da se blokira klapna ako je ispravna i da se prešteluje auto, sumnjam da ćeš posle imati problema.
          To će ti svaki servis uraditi za džabe ili za minimalnu naplatu....
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • giga_bg79
            CBC Početnik
            • 03.03.2008
            • 3
            • beograd

            #6
            resio sam(nadam se)

            bio sam danas u servisu i blokirali su mi klapnu na hlado.Platio sam 200 dindzi.Nadam se da sam napravio,videcemo...... Hvala jos jednom drugari

            Comment

            • SittingCrow
              CBC Član
              • 04.09.2006
              • 55
              • Zrenjanin

              #7
              Dali bi Dora mogao da mi kazes kako da blokiram moju klapnu izgleda ovako

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                To je kao termostat na alkohol. Moraš gurnuti klapnu da je zatvorena topla strana i onda sa strane zavrnuti dva šrafića za lim koji joj ne dozvolajvaju da se vrati. Iako izvadiš ovaj element opet moraš fiksirati klapnu jer će da landara.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • SittingCrow
                  CBC Član
                  • 04.09.2006
                  • 55
                  • Zrenjanin

                  #9
                  Hvala probam prvom prilikom

                  Comment

                  Working...
                  X