Pezo 406 - ugradnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Strelac
    CBC Član
    • 08.04.2005
    • 15
    • Banja Luka

    Pezo 406 - ugradnja plina

    Postovani,
    Prije svega da kazem da sam u svemu ovome nov i da se ne razumijem u detalje vezano oko svega ovog.
    Citao sam postove na ovim temama ali nisam nasao (ili bar nisam vidio) detalje koji mene interesuju. Kod mene je 2.0 motor 98 kW sa plasticnom usisnom granom pa me interesuje par informacija i misljenje za ono sto sam cuo dok sam se raspitivao o ugradnji plina.

    Razlika izmedju BRC-a, BEDINI-a i LOVATO-a. Koliko sam se raspitivao (u Banja Luci) za LOVATO kazu da moze ici na plasticnu usisnu granu ali da postoji rizik od pucanja usisne grane ali da je isto tako i mala mogucnost za pucanje za cijenu 450 eura. Za BRC kazu da moze ali da je skuplje do 1500 eura. Za BEDINI da moze ici i na plasticnu usisnu granu "bez problema" oko 400 eura. Sva tri servisa su mi rekli da se radi o sekvencijalnom ubrizgavanju i da su takve cijene.

    Servis koji ugradjuje BEDINI sistem, odnosno njegov vlasnik mi je rekao da nema nikakve opasnosti od pucanja plastice usisne grane bas iz razloga sto se radi o sekvencijalnom ubrizgavanju te da ona nije pod stalnim pritiskom. Zamolio bih vas za misljenja, komentare i savjete.

    Unaprijed zahvalan.
    Pročitaj pravilinik o potpisima <- klik
  • galileo5
    CBC Veteran
    • 31.03.2005
    • 131
    • Leskovac, South Serbi

    #2
    Pre svega dobrodosao na forum.

    Sto se tice Pezoa 406 moraces ugraditi "sekvencijalni" uredjaj, ali bas to, a ne neke nebuloze od uredjaja jer taj auto ima jako tanku plasticnu granu koja puca ko od shale.

    A sto se cena tice, cim cujes da je cena 400e za sekvenc. uredjaj, odmah bezi iz tog servisa jer se to ne moze uraditi za tu cenu a ni 2X vecu.
    Ono sto stoji je da taj auto moze da se uradi i za 200e, ali do prvog dodavanja gasa, a nakon toga BOOOM.

    Moja preporuka je Lovato ili BRC (okvirna cena je 1000e).

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      taj serviser za BEDINI sto pominje nekakav pritisak u uisnoj grani koga nema pa zato ne puca grana- bezi dalje od njega. ako je bas tako rekao, veze nema sa radom gasnih sistema.

      takodje, izjava da LOVATO ide na plasticnu granu a opet ona moze da pukne od detonacije ukazuje da taj koji je to rekao ne zna bas o cemu se radi.

      dakle, LOVATO i BEDINI i BRC su firme a ne tipovi uredjaja, i svaka od tih firmi pravi vise razlicitih modela uredjaja tacno prilagodjene za odredjeni tip motora.
      ono sto tebi treba je gasni uredjaj za motor Pezoa a ne Fice, Mercedesa ili Formule 1. ako mogu takav da ti ponude i ugrade nema nikakvih rizika ni od kakvih pucanja bilo cega niti problema u radu.

      za motor izradjen (delom) od plastike to mora biti sekvencijalni sistem ubrizgavanja gasovitog gasa (LOGIC npr se zove kod Lovato firme) i to kosta reda 1.000 eura. ( za 400 eura sam skoro 99,999% siguran da nema govora o sekvencijalnom ubrizgavanju v ec o venturi sistemu).

      takodje, moze i ubrizgavanje tecnosti gasa, npr Viale fabrike ako toga uopste ima u Banjaluci, i cena je reda oko 2500-3000 eura.

      nije mnogo bitno koja firma je proizvodjac, vazan je funkcionalni tip uredjaja i jos vaznija ugradnja i kasnije podesavanje a to mora da uradi onaj ko zaista jeste strucan majstor i tacno zna sta radi, sto nazalost iz posta ne bi moglo da se zakljuci od majstorima koje si posetio (osim toga BRCovog).


      dobro se raspitaj sta ko nudi, proveri na netu i sajtovima samih fabrika pa tek onda odluci- i odluku baziraj na majstoru u koga imas poverenje ili pouzdane informacije da je u stanju da se izbori sa svime detaljima ugradnje a manje na samoj fabrici/firmi koja je proizvela uredjaj.


      nemoj pristati na venturi (vakuumski) princip uradjaja, ipak se radi o novijem autu koji jos uvek dovoljno vredi da bi se rizikovalo pucanje usisne grane.

      venturi sistem kosta oko 400 evra, cisto za info.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Pezo 406 - ugradnja plina

        Originally posted by Strelac
        je isto tako i mala mogucnost za pucanje za cijenu 450 eura. Za BRC kazu da moze ali da je skuplje do 1500 eura. Za BEDINI da moze ici i na plasticnu usisnu granu "bez problema" oko 400 eura. Sva tri servisa su mi rekli da se radi o sekvencijalnom ubrizgavanju i da su takve cijene.

        Servis koji ugradjuje BEDINI sistem, odnosno njegov vlasnik mi je rekao da nema nikakve opasnosti od pucanja plastice usisne grane bas iz razloga sto se radi o sekvencijalnom ubrizgavanju te da ona nije pod stalnim pritiskom. Zamolio bih vas za misljenja, komentare i savjete.

        Unaprijed zahvalan.
        Dobro došao,
        Samo dobronameran savet, na Forumima nema servilnosti, nije potrebna, ovde se svi poznajemo iako se ne poznajemo

        Servis koji ugradi sekvencijalno ubrizgavanje za 500 ili manje evra treba obići u širokom luku ili mu napraviti spomenik jer pravi čuda. Drugim rečima, lažu ili pojma nemaju.

        Lovato Fast sistem koji jeste sekvencijalno ubrizgavanje košta oko 1000 evra.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Originally posted by brick
          za motor izradjen (delom) od plastike to mora biti sekvencijalni sistem ubrizgavanja gasovitog gasa (LOGIC npr se zove kod Lovato firme) i to kosta reda 1.000 eura. ( za 400 eura sam skoro 99,999% siguran da nema govora o sekvencijalnom ubrizgavanju v ec o venturi sistemu).
          Fast, Logic je stari model koji se više ne proizvodi, ostalo stoji.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Strelac
            CBC Član
            • 08.04.2005
            • 15
            • Banja Luka

            #6
            Narode, hvala vam na dobrodoslicama i brzim odgovorima. Bas zbog same cijene sam u nedoumici sta da radim (ipak ima istine u onome: ako neznas sta je dobro, znas sta je skupo)

            U svemu ovome me zbunjuje bas to ("sekvencionalno") paljenje. Opet kazem, bar kako su mi tri razlicite osobe rekle, je da se ugradjuju posebni uredjaji, zasebno (bas kao i za benzin) i da usisna grana nije pod opterecenjem sto se tice pritiska. Ako je vec tako, ako ide posebno (opet kazem da se u to ne razumijem) zbog cega bi ona bila u opasnosti a i ostatak motora?

            I za sad imam jos jedno pitanje, koliko bi mi pomoglo ako bi stavio aluminijsku usisnu granu, da li to mijenja stvar oko opreme koja se ugradjuje (pitam iz tog razloga jer koliko sam vidio da i prije usisne grane ima plasticnih dijelova) i da li i njih treba mijenjati u tom slucaju? I sa opcijom postavljanja aluminijske usisne grane bi po mom misljenju trebalo biti jednostavnije i jeftinije (jer je usisna grana ta koja najvise trpi u slucaju ne daj boze necega zlog). Koliko u tom slucaju trpe dijelovi ispred usisne grane?
            Pročitaj pravilinik o potpisima <- klik

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Originally posted by Strelac
              I za sad imam jos jedno pitanje, koliko bi mi pomoglo ako bi stavio aluminijsku usisnu granu, da li to mijenja stvar oko opreme koja se ugradjuje (pitam iz tog razloga jer koliko sam vidio da i prije usisne grane ima plasticnih dijelova) i da li i njih treba mijenjati u tom slucaju? I sa opcijom postavljanja aluminijske usisne grane bi po mom misljenju trebalo biti jednostavnije i jeftinije (jer je usisna grana ta koja najvise trpi u slucaju ne daj boze necega zlog). Koliko u tom slucaju trpe dijelovi ispred usisne grane?
              Treba da utvrdiš šta je skuplje, Dara ili Mara. Menjanje grane traži nešto ulaganja pa treba da znaš kolo bi te to izašlo i sabereš. Opet ćeš na kraju imati lošiji sistem za nešto manje para.
              Sa metalnom granom može da se stavi uredjaj starije generacije taj što ti nude za manje para. Ostali plastičnidelovi kao kućište filtera i slično su u opsnosti jedino kad se nestručno ugradi ali ne održava auto kako treba.

              Teorijski uvek postoji opasnost od detonacije. Kod metalne grane to niej toliko opasno ako se dogodi, kod plastične je skupo.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Jovan HF
                CBC Veteran
                • 13.02.2005
                • 145
                • BGD-Karaburma

                #8
                Postovani,
                Prije svega da kazem da sam u svemu ovome nov i da se ne razumijem u detalje vezano oko svega ovog.
                Citao sam postove na ovim temama ali nisam nasao (ili bar nisam vidio) detalje koji mene interesuju. Kod mene je 2.0 motor 98 kW sa plasticnom usisnom granom pa me interesuje par informacija i misljenje za ono sto sam cuo dok sam se raspitivao o ugradnji plina.

                Razlika izmedju BRC-a, BEDINI-a i LOVATO-a. Koliko sam se raspitivao (u Banja Luci) za LOVATO kazu da moze ici na plasticnu usisnu granu ali da postoji rizik od pucanja usisne grane ali da je isto tako i mala mogucnost za pucanje za cijenu 450 eura. Za BRC kazu da moze ali da je skuplje do 1500 eura. Za BEDINI da moze ici i na plasticnu usisnu granu "bez problema" oko 400 eura. Sva tri servisa su mi rekli da se radi o sekvencijalnom ubrizgavanju i da su takve cijene.

                Servis koji ugradjuje BEDINI sistem, odnosno njegov vlasnik mi je rekao da nema nikakve opasnosti od pucanja plastice usisne grane bas iz razloga sto se radi o sekvencijalnom ubrizgavanju te da ona nije pod stalnim pritiskom. Zamolio bih vas za misljenja, komentare i savjete.

                Unaprijed zahvalan.
                Dobrodoso!
                Moja preporuka je LOVATO FAST sekvencijalno ubrizgavanje plina u svaki cilindar posebno, cena oko 1000E.
                Tako da ti se vise ispalti da stavis to nego da menjas granu i stavis neki uredjaj od 500-600e. Nakraju te sve to isto kosta a dobijes losiji uredjaj.
                Znaci dirktno ubrizgavanje!!!

                Pozdrav!!!

                AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
                www.lovatogas.co.yu

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  Znaci dirktno ubrizgavanje!!!
                  INdirektno ( u usisnu granu)

                  direktno ubrizgavanje gasa jos niej izmisljeno.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • srle1
                    CBC Senator XXL
                    • 08.02.2005
                    • 320
                    • Beograd

                    #10
                    Kako nije ? A šta pravi firma VIALE ? Zar nemaju oni sistem koji se označava sa LPi ? Zar to nije direktno ubrizgavanje plina u cilindar ?
                    Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      Viale pravi Liquid Petroleum Gas injection, ili LPI i takodje se ubrizgava indirektno u usisnu granu.
                      razlika u odnosu na obicno sekvencijalno koje ubrizgava gasoviti LPG je sto Viale ima pumpu u rezervoaru gasa za visoki (relativno) pritisak i ubrzigava tecni LPG kroz brizgaljke.

                      ubrizgavanje LPG direktno u cilindar nije jos na vidiku, barem ne komercijalno. mozda ima u nekoj laboratoriji, ne znam niti zelim da pretpostavljam.[/quote]
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • galileo5
                        CBC Veteran
                        • 31.03.2005
                        • 131
                        • Leskovac, South Serbi

                        #12
                        Kad smo kod Viale, imam neki zaostali sistem bas iz Pezoa 406, ali bez boce i pumpe u njoj ( koja prva strada) pa ako nekom zatreba nesto neka se javi.

                        Comment

                        Working...
                        X