325i venturi dilema oko ugradjene "klapne"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzoni_mkv
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2007
    • 875
    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

    325i venturi dilema oko ugradjene "klapne"

    Ako sam pogresio sekciju neka moderatori reaguju, ali pitanje se odnosi i za benzin i za plin. Naime, ugradio sam venturi na moj E30, ali imam problem. Posle ugradnje plina auto nije hteo nikako preko 5000 rpm. Znaci dotle i ide a onda samo stane. Problem je bio na LPG pa smo stavili veci isparivac, situacija se popravila ali ne znacajno. Medjutim, taj problem mi se pojavio i na benzinu. E sada, majstor je stavio neku klapnu posle "protokomera" koji ima navodno ulogu na zastiti isti od detonacija ukoliko se dese. Pitanje, da li mozda ta klapna pravi restrikciju na usisu, posto mi se cini da je njen precnik manji nego usisnog creva? Treba li ona uopste da bude tu ili da je bacam napolje? Drugo, moze li mesac da pravi restrikciju?? Sutra cu da stavim drugi protokomer i da probam bez plina to nije frka jer mi je cilj na da napravim da radi na benzin, a za plin cu lako tu vec mogu nekom da se penjem na glavu, covek koji je ugradjivao ce to resiti kad auto radi ok, ali ovako nemogu da mu teram dok na benzin ne radi kako treba. Znaci, probam drugi protokomer i samim tim izbegnem mesac i klapnu i ako auto radi ok, trazim da izbaci klapnu i stavi veci mesac zar ne??
    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

  • torlak
    CBC Veteran
    • 10.11.2007
    • 100
    • knjazevac

    #2
    pozz
    dok se ne javi neko pametniji i iskusniji,evo..
    do sad nisam cuo da se neko zalio da mu auto nece punim gasom zbog mixera i deto-klapne. to bi trebalo da bude proracunato u zavisnosti od automobila i ne bi trebalo da smeta. nije lose da klapna bude tu,ali moj "protokomer" nije spasila...

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Dzoni, bitno je da znaš koji su unatrašnji promeri difuzora u mešaču i na PP klapni, da bi mogao da odbiješ precizniji odgovor.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • TOKYO
        CBC Senator XXL
        • 17.07.2006
        • 1696
        • Beograd- NBGD

        #4
        Zasto bi odbio precizniji odgovor??
        MY ex RWD Alfa
        Drift & Donuts & Track

        Comment

        • Dzoni_mkv
          CBC Senator XXL
          • 29.04.2007
          • 875
          • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

          #5
          Rezultati danas:

          Skinuo sam klapnu na koju sam sumnjao i auto ide na benzin sada bas dobro, da ne kazem extra jer sam ga malo vozio pa moram da proverim jos jedanput. Znaci mislim da je taj deo resen. Promer mesaca koliko sam mogao da izmerim (jbg. zaboravio nonius) je fi 30. Klapnu cu slikati. Posle toga nastelovao sam auto na plin po Dorinoj metodi, na 3000 rpm zavio dok nije poceo da se gusi, odpustio sraf dok nije poceo da dize obrtaje i dodao jos mozda malo vise od pola kruga. Sada na plin ide prilicno dobro jos samo da napravim prokleti kilometar sat da bi mogao i potrosnju da mu izmerim. Ler je dobar kada otpustim papucicu gasa ne pada ispod lera pa se vrati. E sada valjali ovaj mesac ili mora drugi?? Da li treba veci??
          You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            Prečnik difuzora od 30mm je mali za taj motor. Normalna "mera" je 33-34mm.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            Working...
            X