Ugradio bi plin u Ladu Samaru.U pitanju je motor 1,5i.Godiste je 1999.Koliko znam u pitanju je MPI ubrizgavanje i metalna usisna grana.Posto sam totalni laik po pitanju auto-gas uredjaja interesuje me da mi neko preporuci koji uredjaj ugraditi ,po kojoj ceni i u kom servisu.
Lada samara 1,5i
Collapse
X
-
Ima jedan tip u Belgiji sto radi vrlo kvalitetno za Lade, zatim u Budimpesti ima jedan, ali sad da nenabrajam sve posebno budi dobar i kazi bar odakle si ?
Inace ima u profilu alternativa da se upise mesto odakle si da se nebi stvarale nedoumice.
Dobrodosao na CannonBall forum!!Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
-
-
Iz S.Pazove sam.Ovde kolko znam i nema servisa za ugradnju gasa.Kod mene je problem sto mi je jedan rodjak koji je inace radio u Italiji rekao da su lade vrlo spesificne za ugradnju i da mi on uopste nepreporucuje ugradnju-kaze da od 5 ladi sa direktnim ubrizgavanjem sa 4 se skine gasna instalacija zato sto nemoze da funkcionise.MENE ZANIMA AKO NEKO ZNA DA LI TO MOZE DA SE ODRADI KVALITETNO ,GDE I KOJI UREDJAJ U KOM SERVISU? Unapred hvala za eventualne preporuke!
Comment
-
-
Originally posted by samsungIz S.Pazove sam.Ovde kolko znam i nema servisa za ugradnju gasa.Kod mene je problem sto mi je jedan rodjak koji je inace radio u Italiji rekao da su lade vrlo spesificne za ugradnju i da mi on uopste nepreporucuje ugradnju-kaze da od 5 ladi sa direktnim ubrizgavanjem sa 4 se skine gasna instalacija zato sto nemoze da funkcionise.MENE ZANIMA AKO NEKO ZNA DA LI TO MOZE DA SE ODRADI KVALITETNO ,GDE I KOJI UREDJAJ U KOM SERVISU? Unapred hvala za eventualne preporuke!
Sve ostalo možeš pogledati na sajtu ispod poruke, na prvoj strani je baš Lada. doduše sa sekvencijalnim ubrizgavanjem, ali to ne mora da se stavi.
Comment
-
-
Posto znam da je Samsung vec odavno ugradio plin evo i da se ja javim za sve one sa istim ("specificnim") ruskim automobilom.