BMW Kocka 320i, plin, i problemi sa gasenjem u voznji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StreetRacerCA
    CBC Senator
    • 11.06.2006
    • 238
    • Čačak
    • Škoda Fabia II 1.6 TNG

    BMW Kocka 320i, plin, i problemi sa gasenjem u voznji

    Ovo nije normalno. (BMW kocka, 89o godiste, sestak 2.0)
    Auto ima lamda kontrol plin, skoro nov, sve je lepo ustelovano, isao je ko ymaj, dobro, i trosio dosta shodno idenju, medjutim, sad imam problem, i to bas zayeban.
    Ajd to sto ujutru pali iz druge bez obzira na vremenske uslove - ili +, nego sto je poceo redovno da gubi snagu dok vozim. I to je sve ucestalije. Do BG-a mi se to desavalo (idem lepo, 2-3k obrtaja i samo iygubi snagu, ne prima gas) 5 puta, a sada je jos cesce. Jedino resenje je da se zaustavim, ugasim auto, ponovo startujem, i nastavim. I to je pre funkcionisalo iy prve, sad se javlja cesce.
    Terao sam kod majstora ali problem nismo resili - protokomer nije, otvarao je covek, gledao sve, klapna rad normalno (to je onaj stariji model protokomera koji se retko i kvari), IAC ventil sam skoro ocistio u ultrazvucnoj kadi, zamenio mi je lamda sondu (i tu me je zviznuo 80eur), skinuo sam katalizator(pa mi se auto cuuuuujeeeee) nije ni to. Kad iskljucim IAC nema sanse da nastavi da radi iako je zagrejan.
    Takodje, rekao mi je da mi kablovi malo bacaju struju, to nisam zamenio.

    POMAGAJTE, sta bi mogao biti uzrok! Gde da se javim, sta jos da pogledam?


    Edit: Pomerio killaz - ovde ce problem biti resen


    Poruku izmenio: killaz
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #2
    Gusenje ti se desava kada vozis na gas ili sam ja greskom prebacio temu u ovaj forum..?
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • StreetRacerCA
      CBC Senator
      • 11.06.2006
      • 238
      • Čačak
      • Škoda Fabia II 1.6 TNG

      #3
      samo na tng i vozim. na benz. i ne ide.
      Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Sumnjam da je nešto do motora, pre ć biti da je gasna instalacija nešto flipnula. Nisi napisao koja je lambda kontrola i da li radi ispravno, takodje da li isparivač ima uvek dovoljnu temperaturu. Da li dolazi do detonacija i ukratko zašto ne radi na benzinu.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • StreetRacerCA
          CBC Senator
          • 11.06.2006
          • 238
          • Čačak
          • Škoda Fabia II 1.6 TNG

          #5
          Hm, nemam pojma koji je lamda kontrol, kostao je oko 150 e samo taj deo, ostalo je od starije instalacije, koja je stara godinu i po dana. Da li isparivac ima dovoljnu temp nemam pojma, uglavnom kaceno je na comp, nije prijavljivalo greske. Detonacije se desavaju sa vremena na vreme. Mehanicar mi je rekao da mi kablovi bacaju struju, i da ih treba zameniti, ali posle bezvezne zamene lamda sonde i placanja iste bez potrebe, ne verujem nista. A na benyinu ne radi yato sto su dizne zapecene, a i verovatno je crkla pumpa za gorivo - a rezervoar je pun.
          Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Pitas nas nesto a nisi podigao poklopac motora i ne znas u kakvom je stanju auto koji vozis. Idealna oFca za shishanje pa nemoj da te cudi sto ti je majstor zamenio lambda sondu iako nije mozda bas moralo.
            Salim se za ovo zadnje. Svakako nije lose sto imas novu lambdu samo jos da se resi to sa gasom.
            Zar u Cacku ne postoji ni jedan dobar i posten majstor za gas? Otkad to?
            Istorija nam govori da se u Cacku vozilo na gas i tocio isti kad skoro nigde nisu ni znali sta je to uopste. Nije valjda dosla "kriza"?
            Konkretno. Idi po tackama koje je naveo Dora pa kad to sve proveris LICNO onda nam javi sta je. Mora da je nesto od toga.
            Bilo bi idealno kad bi to sve jos i uslikao pa nam postavio ovde fotke da vidimo kako to izgleda.

            Comment

            • StreetRacerCA
              CBC Senator
              • 11.06.2006
              • 238
              • Čačak
              • Škoda Fabia II 1.6 TNG

              #7
              za lamda kontrol sam siguran da je sve apsolutno ok, momci koji su to ugradili su maksimalno korektni i to je odradjeno stvarno vrhunski ali sve ostalo-nisam siguran.
              hvala na asistenciji u svakom slucaju.
              Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

              Comment

              • uglavnom.bezopasni
                - 42 -
                • 03.02.2005
                • 2235
                • Novi Sad

                #8
                Ako ti nevaljaju kablovi za svećice može, zbog njihovog zračenja doći do zbunjivanja elektronike lambda kontrole, prinesi motoru dok radi neki unimer (znači samo prinesi uključen unimer postavljen na merenje napona, kao da meriš nešto na daljinu), ako počne da izbacuje bezveze cifre, onda su sigurno kablovi...
                Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                11.04. 0:12 #2
                Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #9
                  Moze i ono staro hvatanje rukom za kablove, pa se prati izraz lica...
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • uglavnom.bezopasni
                    - 42 -
                    • 03.02.2005
                    • 2235
                    • Novi Sad

                    #10
                    Najgori slučaj je kad kablovi po svemu (na pogled i dodir ) deluju ispravni ali zrače kao ludi...
                    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                    11.04. 0:12 #2
                    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                    Comment

                    • joca
                      CBC Član
                      • 18.01.2008
                      • 28
                      • Beograd

                      #11
                      + + +
                      Ja sam imao isti auto, motor, godište ... i detonacije - baš fine.
                      Proveru kablova,
                      u smislu da li im je izolacija postala ''elektroporozna'', i kao takva dozvoljavala preskok varnice s kabla na kabl, izveo sam njihovim

                      RAZMICANJEM.

                      Taj auto je pravljen kada se nije vodilo računa o montaži kablova na takav način da budu udaljeni jedan od drugog.
                      Svih 6 kablova su, naprotiv, tesno pripijeni i tako smešteni u plastične kanalice.
                      Dugotrajna eksploatacija dovodi do taloženja vlage, prašine i raznih hemijskih onečišćenja između kablova. Ovo pogoduje bržem starenju i oštećivanju izolacije kablova, a, usled tesne međusobne bliskosti kablova, i preskoku varnice.
                      Kada se kablovi raspletu i prekonfigurišu tako da celom svojom dužinom svaki kabl ne bude bliži susednom kablu za npr. 0,5 do 1 cm, ovaj vazdušni razmak daje svoj doprinos izolovanosti kablova.

                      Probojni napon suvog vazduha je oko 30.000 V / cm. (Vlažnog vazduha doduše znatno manje.)
                      Tako taj razmak predstavlja svojevrsno ''podmlađivanje'' kablova.
                      Ako posle ove jeftine intervencije sa kablovima, detonacije malo ''olabave'', preporučljivo je da se kablovi zamene.
                      Pozdrav.
                      - - -

                      Comment

                      • StreetRacerCA
                        CBC Senator
                        • 11.06.2006
                        • 238
                        • Čačak
                        • Škoda Fabia II 1.6 TNG

                        #12
                        hvala na savetu, pokusacu to.

                        dosao sam do zakljucka - auto kada je hladan, i kada ga startujem, nema problema, ide ok. medjutim, ako stanem, i ugasim ga, i posle 5 min ponovo pokrenem, imam opisani problem - sa sve cangrljanjem iy auspuha prilikom turiranja i smanjivanja broja obrtaja.
                        Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #13
                          Bobina
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • deki-ascona
                            Bio nam je drug! RIP
                            • 10.04.2007
                            • 2118
                            • NI , Trosharina

                            #14
                            @joca

                            fantasticno opazanje, svaka cast! nikad mi ne bi palo na pamet.
                            Na svom autu imam te plasticne drzace za kablove , al uopste razmak na njima nije reda 0,5-1mm nego dosta manje. Sutra idem da trazim po otpadima jos par istih, pa cu, kad ih sastavim, da gurnem kablove u svaki drugi zljeb. Napravicu im razmak od 2cm , pa da vide onda svog boga..
                            Originally posted by Valent Vudriga
                            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              nemojte se nadati resenjima na pogresnom mestu.
                              izolaciju VN kablovima ne daje vazduh okolo zice (jezgra) koja provodi struju vec izolacioni plast.

                              ako je izolacija napukla kabl je neispravan.

                              takodje, vrlo je bitna otpornost kabla koja mora biti u tacno odredjeim granicama (za Bosove sisteme paljenja a takav ima i BMW koliko znam)..

                              dakle, jedino resenje koje pouzdano otklanja uzrok je zamena kabla novim bas za BMW , i bas za taj tip motora.

                              vec smo imali temu, sa iskustvom da neprilagodjeni kabl (neoriginalni bas za taj motor) pravi smetnje u radu, pa i kada je nov.

                              kablovi se menjaju jednom u 10-15 godina, nije to bas tako skupa intervencija.

                              privremeno, da. moze da posluzi resenje sa odmicanjem kablova ako usled probijanja istih motor ne moze da se startuje.

                              do prve radnje.

                              ucestalo probijanje kablova dovodi do povratnog impulsa koji se prazni na pojacavacu elektronske jedinice (diode koja sluzi za zastitu od prenapona na bobini).
                              to je izuzetna zastitna mera a nije predvidjeno da bude dioda stalno opterecena.

                              rezultat upotrebe losih kablova je i povecana mogucnost spaljivanja ECU paljenja a to je onda trosak i novih kablova i novog ECU.

                              isto se odnosi i na detonacije, ako su ucestale samo je pitanje vremena kada ce nesto dodatno biti osteceno, dakle i detonacije treba sanirati kao problem sto pre.

                              tako je najjeftinije a moze i skuplje ako se odlaze.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X