fiat bravo 1,6 16v kad je na plinu i u mestu radi normalno,u voznji se ponasa normalno ali kad je u pokretu i izbacim iz brzine odmah zakuca skalu na obrtometru i ugasi se bio sam u 2 servisa i nista POMOC
Fiat Bravo 1.6 16v
Collapse
X
-
Pisano je 300 puta, treba preusmeriti vazduh da ne ulazi direktno na onu trubicu odnapred.
To se zapuši a otvori se rupa na odole ili najbolje sa zadnje stranwe trubice, prema motoru.
Onda me ruže kad kudim neke servise, to je elementarno neznanje....
Comment
-
-
Hiljadu puta se dešavalo da preusmerim vazduh na nekom autu, a onda mušterija ode do mehaničara na zamenu ulja (npr) , a mehaničar sva creva lepo vrati na mesto. Onda se motor gasi posle zamene ulja...
BTW
Na tom Bravu, ako neznaš drugačije, skini gumeno crevo (spaja plastičnu trubicu na prednjem veznom limu i kućište filtera) koje ulazi u filter vazduha i to je to.
Comment
-
-
Originally posted by *IvanT*Hiljadu puta se dešavalo da preusmerim vazduh na nekom autu, a onda mušterija ode do mehaničara na zamenu ulja (npr) , a mehaničar sva creva lepo vrati na mesto. Onda se motor gasi posle zamene ulja...
BTW
Na tom Bravu, ako neznaš drugačije, skini gumeno crevo (spaja plastičnu trubicu na prednjem veznom limu i kućište filtera) koje ulazi u filter vazduha i to je to.
Comment
-
-
To crevo koje nije bilo nataknuto na kutiju sa donje strane i netreba da bude nataknuto. Namerno je skinuto, da motor ne bi dobijao preveliku količinu vazduha, kada radi na leru i na gasu, a vozilo je u pokretu.
Comment
-
-
Evo i ja se uclanih. Zainteresovala me je ova diskusija pa rekoh i ja da nesto pitam. Na mojoj Brava-i ima ona veliko , debelo crevo koje je razdvojeno od one plastike ne prednjem veznom limu. U crevu se nalazi nesto kao cep sa manjim otvorom koje valjda sluzi da smanji protok vazduha. Medjutim, to crevo koje se nalazi odozdo u odnosu na kutiju filtera stoji i dalje nataknuto. Da ga skinem? Kada ga skinem sta da radim sa tim krajem creva? Pitam ovo zato sto imam savrsen ler, radi auto da kucnem u drvo, ali u gradu mi trosi 14-15 a na otvorenom oko 8 provereno !!! Nesto tu nije u redu pa rekoh da ne cackam previse ali mogu bar da vidim da li je sve na mestu. Mislim, i ovako se vozim jeftinije nego na benzin ali znam da to moze i bolje.
Comment
-
-
Treba probati sa jednim štelovanjem, pa tek onda experimentisati sa količinom vazduha.
Comment
-
-
Ja imam dilemu oko toga da li treba da bude više i vazduha i plina ili treba da bude manje i jednog i drugog. Nisam dobro formulisao pitanje ali znate o cemu pricam. Ako mu "koknem" gasa da ide ko lud onda mu treba i vazduha a ako sve zategnem onda ga gazim kao ****** da bi isao kako treba i opet imam istu potrosnju. Kombinacija tipa dosta gasa i malo vazduha i obrnuto na mom autu ne fercera. Ili puno svega ili svega po malo. U oba slucaja ide odlicno ali dosta i trosi, identicno. Ja ne verujem u pricu o losem gorivu na ovoj ili onoj pumpi, zima,leto itd. Kada je sve nastelovano kako treba sve i radi kako treba. Samo treba znati nastelovati i to je sve.Naravno, ako je sve ostalo u automobilu ispravno.
Comment
-
-
Ja imam dilemu oko toga da li treba da bude više i vazduha i plina ili treba da bude manje i jednog i drugog
Comment
-
-
Vidim da je ovo cest problem i da je resenje vec obradjeno na forumu ali ja nisam nasao da se eksplicitno navodi TNG sistem kao sto je moj.
Vozim Stilo 1.6 16v 2004. god. Pre par meseci je ugradjen Tomazeto sekvencijalni sistem. Bio sam na prvom servisu (1000km) a i uskoro se blizi servis na 10.000km. Od pocetka imam problem da se auto ugasi posle ozbiljnijeg kocenja ili zaustavljanja ali ne uvek.
Pokusavao sam da ustanovim pravilo po kojem se to desava ali nisam uspeo. Desava se i kad je rezervoar pun, pun do pola, skoro prazan. Svecice su zamenjene pre ugradnje - NGK. Auto je do sad preso oko 46.000 km.
U jednom trenutku sam pomislio da sam ustanovio kad se to desava - npr vozim autoputem neko vreme i kad se zaustavim na pumpi on se ugasi. Ili kad izlazim s autoputa i stanem. Medjutim, desava se cesto i u gradskoj voznji.
Juce sam vozio nekih 50 km na benzinu i sve je ok. U povratku za BG ugasio se na semaforu kod Altine a tad sam vozio na TNG. Jednostavno nema pravila.
Vidim da se spominje step motor ili motor ler gasa. Menjao sam sijalice i usput pitao auto-mehanicara (Goran - Altina) on kaze ako mi radi dobro na benzin nema potrebe da se bilo sta dira. Sta vi mislite?AR 159 1.8 TBI
C3 1.4i GNV
Comment
-
Comment