Fiat Bravo 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boki1982
    Banovan
    • 16.03.2008
    • 273
    • Beograd
    • Fiat stilo JTD

    Fiat Bravo 1.6 16v

    fiat bravo 1,6 16v kad je na plinu i u mestu radi normalno,u voznji se ponasa normalno ali kad je u pokretu i izbacim iz brzine odmah zakuca skalu na obrtometru i ugasi se bio sam u 2 servisa i nista POMOC
  • boki1982
    Banovan
    • 16.03.2008
    • 273
    • Beograd
    • Fiat stilo JTD

    #2
    jos nesto,na benzinu radi normalno

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Pisano je 300 puta, treba preusmeriti vazduh da ne ulazi direktno na onu trubicu odnapred.
      To se zapuši a otvori se rupa na odole ili najbolje sa zadnje stranwe trubice, prema motoru.

      Onda me ruže kad kudim neke servise, to je elementarno neznanje....
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • boki1982
        Banovan
        • 16.03.2008
        • 273
        • Beograd
        • Fiat stilo JTD

        #4
        ja nisam majstor,ajde molim te pojasni mi sta da zatvorim a sta da otvorim nisam te najbolje razumeo

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Hiljadu puta se dešavalo da preusmerim vazduh na nekom autu, a onda mušterija ode do mehaničara na zamenu ulja (npr) , a mehaničar sva creva lepo vrati na mesto. Onda se motor gasi posle zamene ulja...

          BTW

          Na tom Bravu, ako neznaš drugačije, skini gumeno crevo (spaja plastičnu trubicu na prednjem veznom limu i kućište filtera) koje ulazi u filter vazduha i to je to.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • boki1982
            Banovan
            • 16.03.2008
            • 273
            • Beograd
            • Fiat stilo JTD

            #6
            to crevo je skinuto odavno,sve je normalno radilo do pre neki dan isao sam u dva servisa kazu mi da dobija vazduh neznam kako i gde da resim problem

            Comment

            • boki1982
              Banovan
              • 16.03.2008
              • 273
              • Beograd
              • Fiat stilo JTD

              #7
              bio sam kod KOLEWa i u Rasicu verovatno je neka glupost pa nece da se cimaju

              Comment

              • zare15
                CBC Član
                • 09.12.2006
                • 84
                • Beograd

                #8
                Originally posted by *IvanT*
                Hiljadu puta se dešavalo da preusmerim vazduh na nekom autu, a onda mušterija ode do mehaničara na zamenu ulja (npr) , a mehaničar sva creva lepo vrati na mesto. Onda se motor gasi posle zamene ulja...

                BTW

                Na tom Bravu, ako neznaš drugačije, skini gumeno crevo (spaja plastičnu trubicu na prednjem veznom limu i kućište filtera) koje ulazi u filter vazduha i to je to.
                Druze,molim te da kada budes mogao odgovoris.Pricas o nekom preusmeravanju vazduha!? Nesto razmisljam i 99% sam siguran da mi se auto kada je na plinu poceo s vremena na vreme gasiti,pocev od onog dana kada mi je plasticar(sredjivao neku plastiku!!!) vratio crevo na kutiju filtera vazduha koje je bilo van nje, tj. primetio je da je sa donje strane kutije rupa a crvo nije "nataknuto" odozdo.E sad,voleo bih kada bi bio bas onako "prostiji"(ne u ruznom vec u smislu objasnjenja),posto nisam bas veliki strucnjak za gas.Hvala unapred.

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  To crevo koje nije bilo nataknuto na kutiju sa donje strane i netreba da bude nataknuto. Namerno je skinuto, da motor ne bi dobijao preveliku količinu vazduha, kada radi na leru i na gasu, a vozilo je u pokretu.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Audio
                    CBC Početnik
                    • 18.03.2008
                    • 2
                    • Pancevo

                    #10
                    Evo i ja se uclanih. Zainteresovala me je ova diskusija pa rekoh i ja da nesto pitam. Na mojoj Brava-i ima ona veliko , debelo crevo koje je razdvojeno od one plastike ne prednjem veznom limu. U crevu se nalazi nesto kao cep sa manjim otvorom koje valjda sluzi da smanji protok vazduha. Medjutim, to crevo koje se nalazi odozdo u odnosu na kutiju filtera stoji i dalje nataknuto. Da ga skinem? Kada ga skinem sta da radim sa tim krajem creva? Pitam ovo zato sto imam savrsen ler, radi auto da kucnem u drvo, ali u gradu mi trosi 14-15 a na otvorenom oko 8 provereno !!! Nesto tu nije u redu pa rekoh da ne cackam previse ali mogu bar da vidim da li je sve na mestu. Mislim, i ovako se vozim jeftinije nego na benzin ali znam da to moze i bolje.

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Treba probati sa jednim štelovanjem, pa tek onda experimentisati sa količinom vazduha.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Audio
                        CBC Početnik
                        • 18.03.2008
                        • 2
                        • Pancevo

                        #12
                        Ja imam dilemu oko toga da li treba da bude više i vazduha i plina ili treba da bude manje i jednog i drugog. Nisam dobro formulisao pitanje ali znate o cemu pricam. Ako mu "koknem" gasa da ide ko lud onda mu treba i vazduha a ako sve zategnem onda ga gazim kao ****** da bi isao kako treba i opet imam istu potrosnju. Kombinacija tipa dosta gasa i malo vazduha i obrnuto na mom autu ne fercera. Ili puno svega ili svega po malo. U oba slucaja ide odlicno ali dosta i trosi, identicno. Ja ne verujem u pricu o losem gorivu na ovoj ili onoj pumpi, zima,leto itd. Kada je sve nastelovano kako treba sve i radi kako treba. Samo treba znati nastelovati i to je sve.Naravno, ako je sve ostalo u automobilu ispravno.

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Ja imam dilemu oko toga da li treba da bude više i vazduha i plina ili treba da bude manje i jednog i drugog
                          Znam, zato sam i napisao za štelovanje. Ukoliko je difuzor u mešaču "malo" veći nego što je potrebno, morao je negde da se reducira protok vazduha, da bi se dobile performanse. Ukoliko je reduciran više nego što treba, dobije se veća potrošnja, nego što je normalno. U ovom slučaju potrošnja na otvorenom je OK, dok je gradska za nijansu veća. Samo štelovanje bi trebalo da pomogne. Najbolje je uz pomoć gas analizatora u takvom slučaju.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • chiki
                            CBC Veteran
                            • 19.04.2006
                            • 158
                            • Beograd

                            #14
                            Vidim da je ovo cest problem i da je resenje vec obradjeno na forumu ali ja nisam nasao da se eksplicitno navodi TNG sistem kao sto je moj.
                            Vozim Stilo 1.6 16v 2004. god. Pre par meseci je ugradjen Tomazeto sekvencijalni sistem. Bio sam na prvom servisu (1000km) a i uskoro se blizi servis na 10.000km. Od pocetka imam problem da se auto ugasi posle ozbiljnijeg kocenja ili zaustavljanja ali ne uvek.
                            Pokusavao sam da ustanovim pravilo po kojem se to desava ali nisam uspeo. Desava se i kad je rezervoar pun, pun do pola, skoro prazan. Svecice su zamenjene pre ugradnje - NGK. Auto je do sad preso oko 46.000 km.
                            U jednom trenutku sam pomislio da sam ustanovio kad se to desava - npr vozim autoputem neko vreme i kad se zaustavim na pumpi on se ugasi. Ili kad izlazim s autoputa i stanem. Medjutim, desava se cesto i u gradskoj voznji.
                            Juce sam vozio nekih 50 km na benzinu i sve je ok. U povratku za BG ugasio se na semaforu kod Altine a tad sam vozio na TNG. Jednostavno nema pravila.
                            Vidim da se spominje step motor ili motor ler gasa. Menjao sam sijalice i usput pitao auto-mehanicara (Goran - Altina) on kaze ako mi radi dobro na benzin nema potrebe da se bilo sta dira. Sta vi mislite?
                            AR 159 1.8 TBI
                            C3 1.4i GNV

                            Comment

                            • Jezdaue
                              CBC Član
                              • 25.03.2008
                              • 27
                              • Uzice

                              #15
                              Na sekventu ako je sve u redu auto ne bi smeo da se gasi u voznji
                              To ti ovaj... to ti nikad nece poleteti sinko...
                              Alfa Romeo 156 1.8 ts 2000. god

                              Comment

                              Working...
                              X