Stelovanje smese

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boki_ru
    CBC Član
    • 10.01.2008
    • 51
    • ruma

    Stelovanje smese

    Da li je moguce da sam stelovanjem smese(onim tockicem za stelovanje smese)povecao potrosnju na autu sa 7,5-8 litara tng na oko 14 litara?
    Sad ako jesam na koju stranu treba da okrenem tockic kako bi smanjio potrosnju,tj glupost koju sam napravio glumeci majstora
  • Ladislav
    CBC Senator
    • 14.12.2004
    • 223
    • Kragujevac
    • Lada Niva 1.7i

    #2
    Nisi valjda napravio kardinalnu gresku, tj. zaboravio u kom je polozaju bio zavrtanj pre intervencije?

    A da bi dobio odgovor treba da das jos informacija - EFI ili karburator, jednogrli ili dvogrli, tip isparivaca...

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Ako je to onaj sraf (ventil- slavina) na crevu od isparivaca prema mikseru onda je smanjivanje u desno kao da zavijas sraf.
      Pronadji negde ovde kako se podesava taj sraf ima detaljno opisano.
      ILI.
      Nadji pomocnika. Neka drzi motor na 3000 obrataja stabilno. Ti zavijaj taj sraf dok ne pocnu da padaju obrtaji sami. Kad se to desi sa te pozicije odvrni pola kruga i to je to.
      Ako vozis samo po gradu i ne izlazis na autoput i onako se vozikas bez opterecenja odvrni samo 1/4 kruga ili ne odvrci nista nego ostavi tako.
      Najbolje je (najsigurnije) ako se odvrne ipak pola kruga.
      Stednja nije samo u tome nego u nacinu voznje pre svega.

      Koji ti je auto? Ako ima lambda sondu najlakse je podesiti prateci kad se upali check engine lampica na autoputu pri tvojoj najcescoj krstarecoj brzini. Treba da je na granici da se ne upali.
      Komplikujem malo ali je to siguran nacin da se ne pregore ventili od voznje previse siromasnom smesom.
      Auto treba da ide u svakom slucaju dobro a ne kilavo i da se ne oseca miris gasa (na leru). Tako ces skoro sigurno znati uvek kako je stanje.
      Ta slavina se prakticki jednom podesi i nikad vise normalno ne dira.

      Comment

      • Boki_ru
        CBC Član
        • 10.01.2008
        • 51
        • ruma

        #4
        Auto je reno clio 1.2monopoint,srafcic sam dirao zbog detonacija pri kocenju motorom,mislio da je siromasna smesa pa kao da na taj nacin sredim....a nisam zapamtio kako je stajao sraf,kao zapamticu,onda malo levo,malo desno i totalno izgubio orijentaciju kako je stajao.
        Auto sada ide kao sto je isao samo sto dosta vise trosi nego ranije,probacu da ga zavrnem jos pola kruga pa videti kako se ponasa
        Hvala na pomoci!

        Comment

        • Boki_ru
          CBC Član
          • 10.01.2008
          • 51
          • ruma

          #5
          Originally posted by dranix
          Ako je to onaj sraf (ventil- slavina) na crevu od isparivaca prema mikseru onda je smanjivanje u desno kao da zavijas sraf.
          Pronadji negde ovde kako se podesava taj sraf ima detaljno opisano.
          ILI.
          Nadji pomocnika. Neka drzi motor na 3000 obrataja stabilno. Ti zavijaj taj sraf dok ne pocnu da padaju obrtaji sami. Kad se to desi sa te pozicije odvrni pola kruga i to je to.
          Ako vozis samo po gradu i ne izlazis na autoput i onako se vozikas bez opterecenja odvrni samo 1/4 kruga ili ne odvrci nista nego ostavi tako.
          Najbolje je (najsigurnije) ako se odvrne ipak pola kruga.
          Stednja nije samo u tome nego u nacinu voznje pre svega.

          Koji ti je auto? Ako ima lambda sondu najlakse je podesiti prateci kad se upali check engine lampica na autoputu pri tvojoj najcescoj krstarecoj brzini. Treba da je na granici da se ne upali.
          Komplikujem malo ali je to siguran nacin da se ne pregore ventili od voznje previse siromasnom smesom.
          Auto treba da ide u svakom slucaju dobro a ne kilavo i da se ne oseca miris gasa (na leru). Tako ces skoro sigurno znati uvek kako je stanje.
          Ta slavina se prakticki jednom podesi i nikad vise normalno ne dira.
          Evo uradio sam kako si me savetovao,ono 3000obrtaja pa pola kruga odvrnuo....i auto ide sad ide jos bolje nego pre,jel to ima smisla(zavrnuo srafcic 2 kruga a auto ide bolje nego sto je isao)

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Ima smisla. Bogata smesa gusi motor.
            Ako ti se ikada upali check engine na autoputu odvrni jos malo recimo 1/4 kruga. Verovatno nece, ali ako ipak....
            Mora da se cuje pucketanje kad se koci motorom
            to NISU detonacije
            to je sagorevanje gasa u katalizatoru. Gas nema cut-off nego vuce i dalje gas kad je papucica gasa pustena. To je sistemski nedostatak koji ne moze da se resi na venturi sistemima nikako ali nije opasan niti stetan. Ne brini.

            Comment

            Working...
            X