toyota corolla 90 god. problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmiillan
    CBC Senator XXL
    • 18.04.2005
    • 393
    • beograd
    • clk 200k

    toyota corolla 90 god. problem

    auto kao iz naslova, karburator elektronski sa gomilom vakuma.
    problem je sledeci: ugradjen plin BRC, toro boca, prekidac sa medjupolozajem, mesac za taj karburator (jedva pronadjen posto ima mnogo onih koji lice ali nisu) i sve je to namesteno ok, na atestu nema primedbi, ali se pojavio sledeci problem: na nizbrdici na kocenju i to ne svaki put i nema pravila da li je nizbrdo jako strmo ili nije ili je dugacka nizbrdica ili nije, ali se u drugim rezimima voznje ne javlja, jako opadne broj obrtaja i to na 300 do 400, motor trese, na dodavanje gasa prima gas i to traje od par sekundi do minut. stelovano, podesavano ali se opet sporadicno javlja isti problem. ako se u tom slucaju skine crevo za vakum koje ide ispod leptira, auto proradi normalno (sto bi trebalo da znaci da mu fali vazduh), isto kada auto radi normalno a skine se to crevo njemu padne broj obrtaja, da li je moguce da mu neki od tih vakuma pravi problem i da li je neko imao slican problem i neku ideju kako da se resi. inace na benzinu radi bez ikakvih problema ler stabilna u svim uslovima voznje. servo uredjaj kocnice ne curi (tj ne pusta nigde proveravano)

    hvala unapred
    nemoj na silu uzmi veci cekic
  • bmiillan
    CBC Senator XXL
    • 18.04.2005
    • 393
    • beograd
    • clk 200k

    #2
    prihvatam bilo kakave ideje i sugestije, nije valjda da bas niko nije imao ovakav problem sa toyotom
    nemoj na silu uzmi veci cekic

    Comment

    • comi 1342
      Moderator
      • 28.09.2005
      • 1126
      • NS
      • Giulietta ,PUG 106,

      #3
      A kako ti isparivač stoji u odnosu na pravac kretanja ?
      I kako skidaš crevo sa karburatora dok ti auto ide nizbrdo ?
      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        ako se u tom slucaju skine crevo za vakum koje ide ispod leptira, auto proradi normalno (sto bi trebalo da znaci da mu fali vazduh

        ne bi trebalo da uopste znaci, niti taj kalibrisani davac potpritiska ima bitnog uticaja na kapacitet disanja motora (vazduh).

        ako auto ide nizbrdicom tek onda nema niti govora da mumoze faliti vazduha, naprotiv ima previse vazduha (kocenje motorom).

        ja bih rekao da je mozda to crevo za vakuum nadlezno za upravljanje paljenjem i da skidanjem i stavljanjem menjas krivu paljenja.

        a paljenje jako utice na ponasanje i broj obrtaja, pogotovu na ler obrtajima.

        dakle, moj savet bi bio da prvo odes da tineko uradi dijagnostiku i proveri podesenost pretpaljenja.
        ako pretezno vozis na plin neka ti podese paljenje prema plinu, a na benzin kako ispadne.


        takodje, treba proveriti i sam razvodnik i njegovu zaptivenost (vaduha, tj vakuum membrane).
        tek kada uradis dijagnostiku znace se gde je uzrok problema.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Kod tih mnogo komplikovanih vakumskih karburatora ler se odradjuej automatski na osnovu potpritiska. Kod kočenja motorom taj potrpitisak se malo pomera. Skidanje tog creva (za potpritisak) ukazuje da je na trenutak nešto zakasnilo sa podešavanjem leptira pa je zaustavljen protok vazduha a time i gasa.
          Mora se štelovati dotle dok u svim režimima vožnje prilikom otpuštanja pedale gasa (odjednom) broj obrataja lagano pada dole.
          Ne sme da ode dole kao sikirom. Proveri creva oko servo uredjaja, nepovratni ventil ako ga ima i sl...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • bmiillan
            CBC Senator XXL
            • 18.04.2005
            • 393
            • beograd
            • clk 200k

            #6
            isparivac stoji kako treba u odnosu na smer kretanja vozila, ler ne pada brzo, vakum koji ga zadrzi radi (izadje polugica pa ga polako otpusti), kada se namesti na plin da radi solidno (ler varira od 900 do 1300) na benzin drzi ler na 1600 obrtaja.

            hvala svima jos jednom, ako ima nekog vlasnika toyote koji je imao slican problem zamolio bih ga da se javi, a i ako resim ovo javicu sta je bio problem

            za doru

            nepovratnih ventila za vakum ima samo 5 komada (i slovima pet) creva za vakum kontrolisana i izgledaju u redu
            nemoj na silu uzmi veci cekic

            Comment

            Working...
            X