Zna li ko gde mogu da nabavim mešač (mixer) za karburator Weber 32 ADF koji je ugrađivan u Fiatove modele 131 od 1600 i 2000 kubika (a i kasnije u motore iste zapremine modela 132)?
Dakle, karburator:
http://www.ptt.yu/korisnici/i/v/ivica/d ... r32ADF.jpg
http://www.ptt.yu/korisnici/i/v/ivica/d ... DF-top.jpg
Mikser (odavde http://www.shopgas.de/product/67.html):
Trenutno resenje:
http://www.ptt.yu/korisnici/i/v/ivica/d ... dary-2.jpg
http://www.ptt.yu/korisnici/i/v/ivica/d ... ondary.jpg
http://www.ptt.yu/korisnici/i/v/ivica/d ... rimary.jpg
Mikser ovde u Kragujevcu ne mogu da nadjem a ovo sa bušenjem nije ispalo najbolje. Odnosno ispalo je vrlo loše.
Moje objašnjenje je da izgleda da umesto da u primarno grlo vuče plin iz isparivača ulazi vazduh iz cevčice koja ide u drugo grlo koje je zatvoreno (nema vakuuma) pa se u njemu nalazi vazduh (vidi se na slici).
Trenutno kada dam dovoljno gas da se otvori dugo grlo (mehanička veza, otvara se kada je prvo otvoreno 2/3) umesto da auto "povuče" (kao na benzinu) ne dešava se skoro ništa do nekih 4000 obrtaja. Tada se oseća razlika.
Drugi problem je da neće da upali kada je motor hladan, i loše radi dok se ne zagreje. A pošto su moje relacije 3-4 km (do posla i nazad i sl.) to mi predstavlja veliki problem.
Razlog za ubacivanje ovog karburatora je problem sa automatskim saugom originalnog (Pierburg 1B2) koji ima dvostruku kontrolu rada pri hladnom startu - elektro i vodeno. Da skratim, ovo niko nije umeo da mi namesti pa sam promenio karburator.
Dakle, karburator:
http://www.ptt.yu/korisnici/i/v/ivica/d ... r32ADF.jpg
http://www.ptt.yu/korisnici/i/v/ivica/d ... DF-top.jpg
Mikser (odavde http://www.shopgas.de/product/67.html):
Trenutno resenje:
http://www.ptt.yu/korisnici/i/v/ivica/d ... dary-2.jpg
http://www.ptt.yu/korisnici/i/v/ivica/d ... ondary.jpg
http://www.ptt.yu/korisnici/i/v/ivica/d ... rimary.jpg
Mikser ovde u Kragujevcu ne mogu da nadjem a ovo sa bušenjem nije ispalo najbolje. Odnosno ispalo je vrlo loše.
Moje objašnjenje je da izgleda da umesto da u primarno grlo vuče plin iz isparivača ulazi vazduh iz cevčice koja ide u drugo grlo koje je zatvoreno (nema vakuuma) pa se u njemu nalazi vazduh (vidi se na slici).
Trenutno kada dam dovoljno gas da se otvori dugo grlo (mehanička veza, otvara se kada je prvo otvoreno 2/3) umesto da auto "povuče" (kao na benzinu) ne dešava se skoro ništa do nekih 4000 obrtaja. Tada se oseća razlika.
Drugi problem je da neće da upali kada je motor hladan, i loše radi dok se ne zagreje. A pošto su moje relacije 3-4 km (do posla i nazad i sl.) to mi predstavlja veliki problem.
Razlog za ubacivanje ovog karburatora je problem sa automatskim saugom originalnog (Pierburg 1B2) koji ima dvostruku kontrolu rada pri hladnom startu - elektro i vodeno. Da skratim, ovo niko nije umeo da mi namesti pa sam promenio karburator.
Comment