venturi u lamda control

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pavle123
    CBC Član
    • 21.03.2008
    • 17
    • nis

    venturi u lamda control

    U pitanju je audi B4, 1.6 e. 94.god. injection sa ugradjenim lovato vakum plinom ili venturi kako ga zovu. Interesuje me prepravka odnosno ugradnja lambda controle.
    Da li vredi ovo raditi i da li je ozbiljnija prepravka?
    Da li je razlika u kvalitetu voznje stvarno primetna ili je u pitanju kozmetika? Koliko se krece doplata i da li je u pitanju ozbiljnija elektronika obzirom da majstor koji mi je ugradjivao plin nema iskustva sa tim?
    Unapred izvinjenje ako je o tome vec raspravljano, trazio nisam nasao kompletan odgovor.
  • APOGEE
    CBC Senator
    • 01.06.2005
    • 243
    • Beograd, Vracar

    #2
    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... DA&t=24672

    Za vise info, probaj sa funkcijom trazi u okviru foruma autogas, reci: lambda, lcs, loveco ...

    Ukratno, za stotinjak evra dobijas mnogo bolji odziv motora u svim rezimima, potrosnja je gotovo ista kao kod obicnog venturija-bar po mom dvogodisnjem iskustvu, detonacije redje. Prepravka za majstora nije komplikovana.
    Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Fizicka prepravka nije komplikovana ali podesavanje zahteva specificno znanje u zavisnosti od tipa uredjaja. Takodje posedovanje interface-a i software-a. Nije nesto posebno strasno, ali ipak. Govorim o boljim vrstama lambda kontrole.
      One sa srafciger podesavanjem moze da odradi SVAKI majstor a i kostaju znatno manje.
      Pisano je potanko o tome na ovom forumu.
      S obzirom da je lokacija Nish, ziv nisam za ishod misije osim da se dodje do Beograda.
      Nista nije nemoguce ali ipak oprez sa majstorima koji ne ulivaju dovoljno poverenja.
      S obzirom da je u setu sema kako se to sve povezuje ja bi to pre uradio i sam nego sto bi prepustio majstoru koji sam kaze da "nema iskustva" sa tim. Sa cim onda ima? Da busi rupe za srafove za tank?
      Reci ti nama Pavle da li imas uradjen atest za svoju instalaciju?
      Ako imas, onda mozda nije tako dramaticno. Ne bi da kudim nekoga koga ne poznajem i ciji rad nisam video samo kazem OPREZ da ne bi bilo bespotrebnog nerviranja za pisljivih 100 ili (znatno) manje eura (cena seta).
      Daj nam neke podatke. Uslikaj instalaciju. Sta je ugradjeno od opreme?

      Comment

      • pavle123
        CBC Član
        • 21.03.2008
        • 17
        • nis

        #4
        Ovako uredjaj nije atestiran, u pitanju je Lovato venturi sa emulatorom, a korektno je ugradjen-bar mi je tako reklo par likova koji se kao razumu. Ide losije nego na benzin, ali ponovo likovi koji vec voze na plin duze vreme probali i auto po njima ide sasvim ok, potosnja 10-12.
        E sada majstor koji je radio ugranju nije ugradjivao uredjaje sa lambda controlom niti sekvente, kaze ima klijentelu samo za vakume i radi uglavnom starija vozila, vrh 97,98., No on nije vazan u ovom momentu, moze neko drugi da ga prepravi vec. Mene interesuje da li je prepravka na lambda control u praksi bolje rešenje, i to zato sto je auto 94, sa nekih 180km, veci deo elektrike mu je jos prva ugradnja, (sonda, kablovi, ruka, kapa), a nema na svakom cosku majstora koji moze da ga " cacne" ako plin bude zezao, dok ono na srafove, svi znaju. Znaci da ne bude menjaj ovo,menja ono, posesavaj jedno drugo, a razlika banalna.

        Comment

        • APOGEE
          CBC Senator
          • 01.06.2005
          • 243
          • Beograd, Vracar

          #5
          Ukoliko u blizoj okolini nemas majstora koji zna da ti dogradi lambda kontrolu, moj savet je da je i ne ugradjujes. Naime, s vremena na vreme, neizbezno je da se ponovo ucita softver, konkretno ja sam u zadnje dve godine morao iz raznoraznih razloga dva puta da idem kod majstora na doradu. Ako bi ti iz Nisa, morao da recimo dolazis u Beograd da ti se ponovo ucita program, onda dzaba ti posao, skuplja dara nego mera.

          Bolje ostani na cistom venturiju a obavezno promeni sve sto se tice struje; kablovi, svecice, kapa i sl., dakle stvari koje se ionako manjaju s vremena na vreme, jer od njih mnogo zavisi dobar rad motora na gasu.

          Ljudi obicno idu na dogradnju lambda kontrole misleci da ce potrosnja biti manja, uostalom i ja sam tako mislio. Od toga gotovo da nema nista, bar koliko ja pratim moju potrosnju a radim to prilicno pedantno. Da motor radi bolje i da ima manje detonacija, i to stoji.
          Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

          Comment

          Working...
          X